Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
woensdag 9 september 2009 om 22:03
quote:Lys schreef op 09 september 2009 @ 21:40:
sorry.... verkeerd begrepen, Dez.
geeft niet hoor,hoef je geen sorry voor te zeggen
mn nieuwe schelpjesvormen zitten met zn 6-en op 1 plaat.
komen jullie eten/logeren? dan maak ik iets lekkers!!!
gut Lys,doet jou bed dat ook al niet vanzelf? hier ook niet.
vind ut zo zalige een schoon opgemaakt bed.mmmm
als ik tijd had deed ik dat elke dag.ga nu mn bedje maar opzoeken.morgen weer de wekker vroeg.maar........savonds lekker bij vrienden eten (ik neem ovenschotel mee)en de stad nog ff in.en ut word weer mooi weer.joeppieeeeeeeeeeeeeeeeeee.
truste saaie liefjes en lieve snottebellen !!!
sorry.... verkeerd begrepen, Dez.
geeft niet hoor,hoef je geen sorry voor te zeggen
mn nieuwe schelpjesvormen zitten met zn 6-en op 1 plaat.
komen jullie eten/logeren? dan maak ik iets lekkers!!!
gut Lys,doet jou bed dat ook al niet vanzelf? hier ook niet.
vind ut zo zalige een schoon opgemaakt bed.mmmm
als ik tijd had deed ik dat elke dag.ga nu mn bedje maar opzoeken.morgen weer de wekker vroeg.maar........savonds lekker bij vrienden eten (ik neem ovenschotel mee)en de stad nog ff in.en ut word weer mooi weer.joeppieeeeeeeeeeeeeeeeeee.
truste saaie liefjes en lieve snottebellen !!!
woensdag 9 september 2009 om 22:26
Even kijken Desss, jij had toch ook die houtkachel??? Dan kan je me binnenkort wel een keer verwachten ja.
Mijn bed doet dat ook niet vanzelf en ik heb de katten ook nog niet voldoende gedresseerd.
Tsjee wat een saai programma voor morgen zeg Dess.
De meiden waren heel gezellig vandaag (die van de gym/het turnen), braaf naar me geluisterd...
Mijn bed doet dat ook niet vanzelf en ik heb de katten ook nog niet voldoende gedresseerd.
Tsjee wat een saai programma voor morgen zeg Dess.
De meiden waren heel gezellig vandaag (die van de gym/het turnen), braaf naar me geluisterd...
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 10 september 2009 om 19:03
quote:La Vie en Rose schreef op 10 september 2009 @ 17:38:
Ja, en weet je waarom? Omdat ik een fout had in de taal test. EEN fout!!
Stelletje mierenneukers. Rot lekker op.*waarschuwt voor grof taalgebruik* Wat een kut reden zeg! Zijn ze helemaal van de pot af gerukt die stelletje zeiksnorren. Man waar gaat het over. Volgens mij een slappe smoes.
Ja, en weet je waarom? Omdat ik een fout had in de taal test. EEN fout!!
Stelletje mierenneukers. Rot lekker op.*waarschuwt voor grof taalgebruik* Wat een kut reden zeg! Zijn ze helemaal van de pot af gerukt die stelletje zeiksnorren. Man waar gaat het over. Volgens mij een slappe smoes.
donderdag 10 september 2009 om 19:27
Ja, ik ben zó afgeknapt op ze. Volgens mij was er meer aan de hand ja. Maar zég dat dan gewoon! Ik kan heus wel wat hebben.
Taal was het allerbelangrijkste, zeiden ze. Daar mochten geen fouten in gemaakt worden.
ach, whatever. Ben er al over heen hoor... *hips*
Fuile fiese matuhnaaierts!
Op naar de volgende sollicitatie
Taal was het allerbelangrijkste, zeiden ze. Daar mochten geen fouten in gemaakt worden.
ach, whatever. Ben er al over heen hoor... *hips*
Fuile fiese matuhnaaierts!
Op naar de volgende sollicitatie
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
donderdag 10 september 2009 om 19:42
Ik heb nog iets anders lopen, maar dat duurde allemaal wat langer vanwege vakantieperiode, zeiden ze. Ik ga ze morgen bellen.
Als dat niets wordt, moet ik weer van voor af aan beginnen
(speurwerk verrichten, brieven sturen, afwachten)
Als dat niets wordt, moet ik weer van voor af aan beginnen
(speurwerk verrichten, brieven sturen, afwachten)
donderdag 10 september 2009 om 19:55
Does
Oh, jawel hoor. Ik hou vol. Tis alleen zó jammer dat mijn vorige werkgever failliet is gegaan, ik had echt een hele leuke baan. Ik mis mijn oude collega's ook zo.
En dan kom je weer in die mallemolen terecht van het solliciteren. Hatelijk. En inderdaad niet echt de beste periode, ook dat nog.
Maar goed, we zien wel. Ik geef niet op...
Hoest met jullie saaierds? Had gelezen van het voorval op je werk, Snjo.. wat heftig hey!
Oh, jawel hoor. Ik hou vol. Tis alleen zó jammer dat mijn vorige werkgever failliet is gegaan, ik had echt een hele leuke baan. Ik mis mijn oude collega's ook zo.
En dan kom je weer in die mallemolen terecht van het solliciteren. Hatelijk. En inderdaad niet echt de beste periode, ook dat nog.
Maar goed, we zien wel. Ik geef niet op...
Hoest met jullie saaierds? Had gelezen van het voorval op je werk, Snjo.. wat heftig hey!
donderdag 10 september 2009 om 20:04
Mijn kat kwam me vanochtend masseren voordat ik m'n bed uit moest (ze moet nog wel een beetje beter oefenen) en verder heb ik gewoon gewerkt (life goes on). Niets spannends of vreemds gebeurd. Net lagen de katten allebei op de bank en de muis van lappie ertussen. Zag er wel grappig uit.
Ik heb ook nog m'n auto naar de garage gebracht (en weer opgehaald), dat was weer een rib uit m'n lijf maar dan kan hij nu zonder problemen door de keuring.
Ik heb ook nog m'n auto naar de garage gebracht (en weer opgehaald), dat was weer een rib uit m'n lijf maar dan kan hij nu zonder problemen door de keuring.
Snjókorn falla, á allt og alla