Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Dushi74 schreef op 20 september 2009 @ 21:24:

Deze saaie dame gaat lekker onder de wol. Fijne avond lieve saaie heksjesmetelfenschoentjes.Trusten bedminnende Bianca uit Bodegraven
quote:desteny schreef op 20 september 2009 @ 21:25:

nee geen zin an.

blijf gewoon zinnige postings posten.

Zinnige Zarina ut Zevenbergen.

Ik ga even afwassen anders moet ik dat morgenochtend doen en dat vind ik toch wel zo verschrikkelijk

Afwashatende Alice uit Appingendam
hhmm pizzaatje smaakte niet echt.koop geen voor verpakte meer.maak ze voortaan zelf wel.

ga nu mn mandje in morgen de wekker weer vroeg.

groetjes van Slaperige Susanne ut Souburg
Jij ook welterusten dan.

Werkze morgen.

Wakkere Wanda uit Woensdrecht.

Slaap lekker saaie feetjes, tot morgen.
bleeehhhhhhh
quote:desteny schreef op 21 september 2009 @ 06:46:

bleeehhhhhhh

Ook goede morgen. Kunnen we je ergens mee helpen???

Onschuldige Olga uit Oldenzaal
Hoi Troela's

Ik lig nog in mijn bed. Ik moet eruit. Ik voel me lui. Ik moet gaan hardlopen. Ik moet gaan opruimen. Ik moet een baan zoeken. Ik moet van alles.

Warrige Wanda uit Waddinxveen
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Wanda,

moeten voelt niet lekker.

En schuldgevoel (ik voel me lui) maakt het extra vervelend.

Je 'moet' wat liever zijn voor jezelf. Je mag best eens even geen zin hebben of vinden dat de druk teveel is.

Laat je dag vandaag eens pas vanmiddag beginnen.

(hardlopen geeft trouwens vaak wel energie)

Ondersteunende Ottelien uit Olst
Known to cause insanity in laboratory mice
Hai lieve Wanda Ottelien,

Ik snap wat je zegt.. maar dit gevoel heb ik nu al een aantal weken. Sinds eind juni werk ik niet meer (bedrijf failliet) en in het begin was dat nog leuk, lekker in de zomervakantie. Maar nu sinds een aantal weken merk ik dat ik lamlendig word. Dat voelt niet goed, ik kak in. Hardlopen gaat ook niet meer zo lekker ( ik ging voorheen 3 x in de week en ben nu al 3 weken niet gegaan) en ik voel gewoon een algeheel gevoel van nutteloosheid. Kijk elke dag voor jobs maar ik vind niets. Daarom moet ik me op z'n minst vasthouden aan dat hardlopen, want dat geeft idd energie en een goed gevoel. Dus. Ik moet! Bedankt voor je steun.

Openhartige Olga uit Overschie
Hmmm... ik snap je (denk ik). Ik heb 2 jaar geleden zelf ontslag genomen (niet direct een aanrader financieel gezien, trouwens) en na een tijdje werd ik laks en wat lusteloos. De dagen lijken op elkaar, je komt niet echt verder met solliciteren (zoveel leuke vacatures waren er nu ook weer niet en vaak krijg je niet eens een reactie of: er hebben 15.346 man gereageerd, u zit helaas niet bij de selectie...), het wordt een sleur, je kunt fijn gaan uitstellen want ach morgen is er toch weer zo'n dag..., hobbies waar je normaal geen tijd voor had zijn ineens helemaal niet zo leuk als je dacht.

Uiteindelijk heb ik een geweldige baan gevonden in een richting waar ik zelf eigenlijk nooit aan gedacht zou hebben. Ik denk nu dat het gewoon nog even mijn tijd niet was en dat het zo heeft moeten zijn voor de één of andere reden.

Wat ik ermee wil zeggen? Geen idee... heb geduld. Morgen kan alles weer anders zijn. En dat gun ik je van harte!

(in welke richting zoek je en in welke regio? Kunnen wij Kan ik je in praktische zin ergens mee helpen?)

Been there, done that uit Baarn
Je snapt me ja. Dat is het precies, wat jij zegt..

Ik denk niet jij of jullie me echt specifiek kunnen helpen hoor. Lief dat je het vraagt. Maar ik doe al echt ál het mogelijke qua zoeken en ondernemen op dat punt. De banen liggen idd niet voor het oprapen. En daarnaast ben ik niet echt mobiel (want nog geen auto fulltime, wel parttime maar daar kan ik niet op rekenen) dus ik ben gebonden aan het werken in mijn eigen woonplaats. Dat verzwakt je mogelijkheden ook nog eens. Maar goed.. je hebt gelijk. Ik moet gewoon geduld hebben, er komt snel wel weer iets op mijn pad, dat is ook zo! Jullie helpen me al genoeg door hier gewoon slap te blijven ouwehoeren, vind ik gezellig

Groetjes,

Uit haar bed stappende Ulla, uit Ulft.
quote:snjokorn schreef op 21 september 2009 @ 09:14:

[...]Ook goede morgen. Kunnen we je ergens mee helpen???

Onschuldige Olga uit Oldenzaal

nee dankje gaat al weer.was vanmorgen gewoon nog erg moe.

dankbare desteny ut dorpje aan ut water
Ulla;wat kan je,wat wil je en vooral welke regio?
Goedemiddag allemaal,

Groetjes van Gerda uit Groningen.
Hallo, even groetjes en knuffels uitdelen, dan ga ik weer fijn achter de studieboeken zitten (heb een fort gebouwd... niet dat je denkt dat ik poog iets te leren)

Studiebol uit Star Trek
Hoe is het weer eigenlijk bij jullie?

Hier schijnt de zon en is het zo goed als windstil.

Ina aan Ibiza
Hoi Studiebol uit Star Trek,

De zon komt nu een beetje door. Al moet hij zich een weg banen door saaie sluierbewolking. Daardoor is hij niet zo krachtig, maar wel lekker. Het is de hele dag droog geweest.

Groetjes en knuffels terug van

Ada uit Appelscha
Hier is het bewolkt maar wel droog en het waait niet noemenswaardig.

Meteoroloog uit Middelburg
Ik heb vandaag de hele dag last van m'n darmen gehad. Balen zeg. Zit nu dus al lekker in pyjamabroek want die zit gewoon het lekkerst nu.
Ik doe dat sowieso als ik thuiskom, ik trek altijd iets lekker-zittends-aan, tenzij ik een jurk of zo draag -dat zit al lekker van zichzelf-. Buiten dat daag ik werkkleding en die is halverwege de trap naar boven al van me afgegooid. Zalig moment vind ik dat altijd.

Darmen kunnen flink last geven, enig idee waar het van komt?
Snjo nee he! Toch geen buikgriep ofzo?! (hoopt niet dat Snjo ziek wordt, tis zo lekker rustig in de ziekenboeg )
Zo hee. Wat ik nou toch weer meemaak.... pffff....

Sta te trillen op mijn benen. Gatverdarrie. Misschien het beste als ik de officiele omschrijving maar gewoon knip en plak.

vibrerende groetjes,

Geschokte Geziena uit Geesteren

---------------------------------------------------

Bijlage:

L.S.,

hedenochtend, de 21e van september 2009, lagen de weilanden er nog fris en fruitig bij, compleet met toebehoren (koeien, tractoren, mais, boerderijen, bomen en sloot inclusief inboedel (zwanen, meerkoeten, ganzen, meerkoetennest, jonge ganzen).

Hedenmiddag was het weiland weg. Bestemming onbekend. Er zijn geen getuigen.

Hoogachtend,

Maradinus Verslaglegging B.V.
quote:Dushi74 schreef op 21 september 2009 @ 19:15:

Snjo nee he! Toch geen buikgriep ofzo?! (hoopt niet dat Snjo ziek wordt, tis zo lekker rustig in de ziekenboeg )

Ik ben hardstikke saai hoor. Van mij zul je geen last hebben hoor.

Over het algemeen ben ik wel in 2 dagen van een buikgriepje af. Ik zie wel wat het word.

Het is de bedoeling dat ik morgen ga Nordic Walken (in het kader van de gezondheidsweek hier in het dorp)

Zielige Zusje uit Zoetermeer.
quote:MissMara schreef op 21 september 2009 @ 19:22:

Zo hee. Wat ik nou toch weer meemaak.... pffff....

Sta te trillen op mijn benen. Gatverdarrie. Misschien het beste als ik de officiele omschrijving maar gewoon knip en plak.

vibrerende groetjes,

Geschokte Geziena uit Geesteren

---------------------------------------------------

Bijlage:

L.S.,

hedenochtend, de 21e van september 2009, lagen de weilanden er nog fris en fruitig bij, compleet met toebehoren (koeien, tractoren, mais, boerderijen, bomen en sloot inclusief inboedel (zwanen, meerkoeten, ganzen, meerkoetennest, jonge ganzen).

Hedenmiddag was het weiland weg. Bestemming onbekend. Er zijn geen getuigen.

Hoogachtend,

Maradinus Verslaglegging B.V.

Zijn er geen aanwijzingen gevonden. Nou moet ik gewoon het nieuws kijken vanavond. Dit is wereldschokkend.

Hier heb ik toevallig vandaag voor het eerst blaadjes op de grond gevonden.

Nieuwschierige Natasha uit Nieuwegein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven