Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
zondag 20 september 2009 om 20:02
quote:MissMara schreef op 20 september 2009 @ 19:48:
Zindy,
Wie weet aan welk noodlot je ontsnapt bent doordat je nu niet naar dat concert gaat.
Optimistische Olga uit Opheusden
weet je, ik ben een hartstikke positief mens,
mn glas is altijd half vol ipv half leeg en toch dacht ik ook gelijk aan zoiets ergs.raar he.
zou helemaal vreselijk zijn als er echt iets ergs zou gebeuren,daarzo of ergens onderweg..bbbbrrr
Bange Bianca ut Bennekom
Zindy,
Wie weet aan welk noodlot je ontsnapt bent doordat je nu niet naar dat concert gaat.
Optimistische Olga uit Opheusden
weet je, ik ben een hartstikke positief mens,
mn glas is altijd half vol ipv half leeg en toch dacht ik ook gelijk aan zoiets ergs.raar he.
zou helemaal vreselijk zijn als er echt iets ergs zou gebeuren,daarzo of ergens onderweg..bbbbrrr
Bange Bianca ut Bennekom
zondag 20 september 2009 om 20:03
quote:La Vie en Rose schreef op 20 september 2009 @ 20:00:
Absoluut geen banaan!
Verontwaardigde Veerle uit Veenendaal
en dit geldt ook voor Weerzin uit Wageningen.
Blij dat jullie al gegeten hebben. Bij ons thuis zou dit dus een pizza-safety heten ...(lekker alleeen voor míj)
Egoistische Ellen uit Eindhoven
Absoluut geen banaan!
Verontwaardigde Veerle uit Veenendaal
en dit geldt ook voor Weerzin uit Wageningen.
Blij dat jullie al gegeten hebben. Bij ons thuis zou dit dus een pizza-safety heten ...(lekker alleeen voor míj)
Egoistische Ellen uit Eindhoven
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 20 september 2009 om 20:04
zondag 20 september 2009 om 20:06
Bianca,
het heeft zo moeten zijn. Er is een goede reden voor. Dat weet je nu nog niet, misschien kom je het nooit te weten, als je maar weet dat er een goede reden voor is. Welke hoef je niet te weten. Het universum heeft je op haar manier geholpen. De oneindige alkracht heeft het beste met je voor,
Spirituele Sandy uit Spaarnwoude
het heeft zo moeten zijn. Er is een goede reden voor. Dat weet je nu nog niet, misschien kom je het nooit te weten, als je maar weet dat er een goede reden voor is. Welke hoef je niet te weten. Het universum heeft je op haar manier geholpen. De oneindige alkracht heeft het beste met je voor,
Spirituele Sandy uit Spaarnwoude
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 20 september 2009 om 20:08
quote:MissMara schreef op 20 september 2009 @ 20:05:
Banaan op een pikante pizza kan heel lekker zijn - vooral bij pepperoni en salami. Zegt me hubbie. Dus dan vind ik dat ook maar.
Onderdanige Olga uit Opheusden.
Oh God, ik krijg de slappe weer hoor.
Sick Selma uit San Francisco
Banaan op een pikante pizza kan heel lekker zijn - vooral bij pepperoni en salami. Zegt me hubbie. Dus dan vind ik dat ook maar.
Oh God, ik krijg de slappe weer hoor.
Sick Selma uit San Francisco
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 20 september 2009 om 20:08
quote:Lys schreef op 20 september 2009 @ 20:06:
Bianca,
Spirituele Sandy uit Spaarnwoudehhhhhhhhhhhhhhhhh
Bianca,
Spirituele Sandy uit Spaarnwoudehhhhhhhhhhhhhhhhh
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 20 september 2009 om 20:11
quote:MissMara schreef op 20 september 2009 @ 20:05:
Ik heb zelden een eigen mening, dus ik heb besloten dat ik het dan ook maar erg lekker vind.
Meeloper uit Meppel
Ik heb zelden een eigen mening, dus ik heb besloten dat ik het dan ook maar erg lekker vind.
Meeloper uit Meppel
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 20 september 2009 om 20:17