Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
donderdag 24 september 2009 om 22:35
vrijdag 25 september 2009 om 15:50
Een boek met schrijfstijl dat me niet ligt, komt snel in de boekenkast terecht om daar te verstoffen.
Ik ben met een Ian Rankin bezig (crime- speelt zich af in Edinburgh), leuk boek maar ik heb de ijslandse versie dus moet ik ook nog een beetje nadenken.
Ga van het weekend maar weer eens flink verder lezen (ten minste als jullie niet al te saai zijn, anders kom ik hier niet weg = verkapt compliment).
Ik ben met een Ian Rankin bezig (crime- speelt zich af in Edinburgh), leuk boek maar ik heb de ijslandse versie dus moet ik ook nog een beetje nadenken.
Ga van het weekend maar weer eens flink verder lezen (ten minste als jullie niet al te saai zijn, anders kom ik hier niet weg = verkapt compliment).
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 25 september 2009 om 16:03
Wij gedragen ons immer saai Snjo. Dus dat lezen komt wel goed bij jou. Ik ben het met je eens hoor. Als de schrijfstijl me niet ligt dan lees ik het niet verder. Moet snel maar weer eens een ander boek scoren, dan leg ik deze opzij. Tot die tijd moet hij me helpen in slaap te komen. Zo verslaafd ben ik wel aan dit ritueel.
vrijdag 25 september 2009 om 16:30
Ik kom net van mijn oma en heb toevallig twee boeken van haar geleend.
De eenzaamheid van de priemgetallen - Paolo Giordano
&
Eten, bidden, beminnen - Elizabeth Gilbert
Schijnen goede boeken te zijn dus ben benieuwd.
Hoest verder?
De eenzaamheid van de priemgetallen - Paolo Giordano
&
Eten, bidden, beminnen - Elizabeth Gilbert
Schijnen goede boeken te zijn dus ben benieuwd.
Hoest verder?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 25 september 2009 om 16:40
vrijdag 25 september 2009 om 16:43
Blij dat je steeds meer opknapt! Mag ook wel na zo'n lange tijd..
Met mij wel ok.
Kom net thuis weer, ben de hele dag weg geweest. Eerst broertje ophalen (uur rijden) daarna naar mijn oma, daarna boodschappen doen en nu thuis.
Ik heb alleen de hele dag al zo'n sluimerende koppijn, irritant is dat.
Vanaaf weer lekker glitteren met Goor. Morgen uitslapen, yes!
Met mij wel ok.
Kom net thuis weer, ben de hele dag weg geweest. Eerst broertje ophalen (uur rijden) daarna naar mijn oma, daarna boodschappen doen en nu thuis.
Ik heb alleen de hele dag al zo'n sluimerende koppijn, irritant is dat.
Vanaaf weer lekker glitteren met Goor. Morgen uitslapen, yes!
vrijdag 25 september 2009 om 16:46
Oei hoofdpijn, kun je er niets voor innemen? Of anders even een korte powernap invoeren? Meestal zakt de hoofdpijn dan wel. GlitterGoor komt zeker vanavond, moet nog even kijken of ik dat live ga kijken of opneem. Vaak zo saai dat leuke pulp en goede programma's of films tegelijkertijd worden uitgezonden. Gelukkig een saaie videorecorder, dus die kan me wel helpen.
vrijdag 25 september 2009 om 17:35
Heb al wat ingenomen, dat wel. Ach, tis niet zo heftig, gaat wel weer over idd
Ah, een oldskool videorecorder. Ja, die blijven handig.
Ik heb echt al weet ik niet hoe lang geen programma's meer opgenomen. Ik heb zo'n ding niet meer..
Ah, een oldskool videorecorder. Ja, die blijven handig.
Ik heb echt al weet ik niet hoe lang geen programma's meer opgenomen. Ik heb zo'n ding niet meer..
vrijdag 25 september 2009 om 17:38
Ik wil ook wel een HDrecorder hoor. Maarja de centjes, en die zijn maar een keer uit te geven. Prio stellen heet dat dan en dan denk ik: ach die video doet het nog dus waarom nu al vervangen. Mocht ie stuk gaan dan komt er een hdrecorder, stukken makkelijker maar nu nog even te duur om als speeltje "even aan te schaffen".
Trouwens mijn nieuwe pokkie is er nog niet. Ze hebben achterstanden met leveren, dus is mijn pokkie daar de dupe van. Hoop dat ie volgende week geleverd wordt. Pokkie die ik nu heb is meer dood dan levend.
Trouwens mijn nieuwe pokkie is er nog niet. Ze hebben achterstanden met leveren, dus is mijn pokkie daar de dupe van. Hoop dat ie volgende week geleverd wordt. Pokkie die ik nu heb is meer dood dan levend.
vrijdag 25 september 2009 om 17:47