Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
vrijdag 9 oktober 2009 om 10:30
quote:snjokorn schreef op 08 oktober 2009 @ 22:28:
Wat vind jij dan écht lekker in de winter??Hachee (op zijn Antilliaans; dus behoorlijk pittig) stampot rauwe andijvie voor deze gerechten hoeft het niet eens winter te zijn, daar kun je me het hele jaar wel in begraven! Maar goed er zijn wel meer gerechten hoor, maar die zijn niet typisch winterkost.
Wat vind jij dan écht lekker in de winter??Hachee (op zijn Antilliaans; dus behoorlijk pittig) stampot rauwe andijvie voor deze gerechten hoeft het niet eens winter te zijn, daar kun je me het hele jaar wel in begraven! Maar goed er zijn wel meer gerechten hoor, maar die zijn niet typisch winterkost.
vrijdag 9 oktober 2009 om 10:39
quote:Dushi74 schreef op 09 oktober 2009 @ 10:30:
[...]
Hachee (op zijn Antilliaans; dus behoorlijk pittig) stampot rauwe andijvie voor deze gerechten hoeft het niet eens winter te zijn, daar kun je me het hele jaar wel in begraven! Maar goed er zijn wel meer gerechten hoor, maar die zijn niet typisch winterkost.Dat vind ik ook erg lekker (stamppot rauwe andijvie was altijd m'n favoriet, at ik graag op m'n verjaardag).
[...]
Hachee (op zijn Antilliaans; dus behoorlijk pittig) stampot rauwe andijvie voor deze gerechten hoeft het niet eens winter te zijn, daar kun je me het hele jaar wel in begraven! Maar goed er zijn wel meer gerechten hoor, maar die zijn niet typisch winterkost.Dat vind ik ook erg lekker (stamppot rauwe andijvie was altijd m'n favoriet, at ik graag op m'n verjaardag).
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 9 oktober 2009 om 10:39
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:42
kiekeboe.de griep probeert toe te slaan.
pphfff neem al meer medicatie in,maar heb nog steeds last van mn keel en voel me lamlendig.bleehhhh
ga zo mn mandje nog ff terug in. mn huiswerk stapelt zich op,maar dat haal ik wel in.
moet vanavond werken bij de voetbal (stomspelletje)
hopelijk haal je de bruiloft Snjo.ik duim ook mee!!!
(solly voor de gratis snotjes en bacterieen)
pphfff neem al meer medicatie in,maar heb nog steeds last van mn keel en voel me lamlendig.bleehhhh
ga zo mn mandje nog ff terug in. mn huiswerk stapelt zich op,maar dat haal ik wel in.
moet vanavond werken bij de voetbal (stomspelletje)
hopelijk haal je de bruiloft Snjo.ik duim ook mee!!!
(solly voor de gratis snotjes en bacterieen)
vrijdag 9 oktober 2009 om 14:54
vrijdag 9 oktober 2009 om 17:31
vrijdag 9 oktober 2009 om 18:35
Joehoe!
Snjookie, weet je al wat meer van je vlucht?
Enne, vlieg jij iedere keer er snel vandoor als ik weer op het forum kom??
Dezzie, succes met niet ziek worden.
*is helemaal benieuwd wat je allemaal naar Snjookie gaat sturen*
Doezeltje van me, ik ga helemaal met je mee: boerenkool lust ik ook niet. Heb ik nooit gelust. Er is iets aan die groente wat me niet aanstaat.
Stamppot rauwe andijvie met spekjes: zooooo lekker. (ook na het stappen, yum-mie!).
Stamppot chinese kool: ook al zo lekker. Net als witte of groene kool.
En drie maal raden wat ik zo ga eten!
Stamppot chinese kool.
Stamppot met rucola schijnt ook heel lekker te zijn, maar heb ik nog niet geprobeerd.
Oh: Knuffels voor iedereen!! Ze zijn gratis!
Snjookie, weet je al wat meer van je vlucht?
Enne, vlieg jij iedere keer er snel vandoor als ik weer op het forum kom??
Dezzie, succes met niet ziek worden.
*is helemaal benieuwd wat je allemaal naar Snjookie gaat sturen*
Doezeltje van me, ik ga helemaal met je mee: boerenkool lust ik ook niet. Heb ik nooit gelust. Er is iets aan die groente wat me niet aanstaat.
Stamppot rauwe andijvie met spekjes: zooooo lekker. (ook na het stappen, yum-mie!).
Stamppot chinese kool: ook al zo lekker. Net als witte of groene kool.
En drie maal raden wat ik zo ga eten!
Stamppot chinese kool.
Stamppot met rucola schijnt ook heel lekker te zijn, maar heb ik nog niet geprobeerd.
Oh: Knuffels voor iedereen!! Ze zijn gratis!
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 9 oktober 2009 om 18:58
Ohh, knuffels,fijn/lief/leuk, die spaar ik.
Alle binnenlandse vluchten zijn afgelast behalve naar het noorden, die worden om 18.30 nogmaals gechecked.
Heb dus de appeltaart hier maar gemaakt, die staat nu in de oven.
Desteny maakt me nieuwschierig, is niet goed........
Alle binnenlandse vluchten zijn afgelast behalve naar het noorden, die worden om 18.30 nogmaals gechecked.
Heb dus de appeltaart hier maar gemaakt, die staat nu in de oven.
Desteny maakt me nieuwschierig, is niet goed........
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 9 oktober 2009 om 19:37
Jummmmmm, appeltaart. Vers gebakken warme appeltaart, zoiets lekkers.
Alleen de geur al.
Jeetje, wat ben ik toch eigenlijk ingekakt met koken en bakken. Ik bakte vroeger zo vaak en nu vind ik het al een prestatie als ik een kant en klare mix voor brownies in de oven duw.
Waar gaat het heen met mij?
Alleen de geur al.
Jeetje, wat ben ik toch eigenlijk ingekakt met koken en bakken. Ik bakte vroeger zo vaak en nu vind ik het al een prestatie als ik een kant en klare mix voor brownies in de oven duw.
Waar gaat het heen met mij?
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 9 oktober 2009 om 19:41
vrijdag 9 oktober 2009 om 19:54
vrijdag 9 oktober 2009 om 20:12