Sinterklaascadeau man 30 jaar

24-11-2020 14:24 42 berichten
Hoi allemaal, ik heb zojuist een nieuwe man ontmoet die ik graag wil verrassen met een cadeautje voor Sinterklaas. Hij is 30, maar hobby’s zijn vrij uiteenlopend van muziek tot koken, op stap, hardlopen. Heeft iemand een leuk idee voor een cadeautje? Ik ben inspiratieloos.
Och, ja de seks weggeven als cadeau. Je kon er op wachten. :facepalm:
Ik vind seks ook een kutcadeau.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
24-11-2020 16:00
Ik vind seks ook een kutcadeau.
Humor van de bovenste plank
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
24-11-2020 16:07
Humor van de bovenste plank


Ik vond sokken leuker.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
wij slapen nooit.
Wat een heerlijke reacties van jullie. Ik date inmiddels 4 maanden met hem en hebben elkaars ouders ontmoet. Dus vrij serieus 😂
Leuke tips! Ik denk dat ik voor het kookboek en de chocoladeletter ga! Dan kunnen we samen verder koken.
Alle reacties Link kopieren
Undiemeister slips? Ik vind ze erg mooi.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
24-11-2020 14:51
Ik zou me opgelaten voelen als een zojuist-scharrel met een (Sinterklaas)cadeautje aan zou komen..
Ik zou het erg attent vinden.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Een paar grappige sokken 🙂
charlotteeevg schreef:
24-11-2020 16:40
Wat een heerlijke reacties van jullie. Ik date inmiddels 4 maanden met hem en hebben elkaars ouders ontmoet. Dus vrij serieus 😂
Leuke tips! Ik denk dat ik voor het kookboek en de chocoladeletter ga! Dan kunnen we samen verder koken.


Heel veel plezier met sinterklaas!
Luci_Mster2 schreef:
24-11-2020 15:09
Ik zou denken, wat moet ik hier mee en in een kastje leggen.
Wij kunnen niet zonder. We gebruiken hem altijd als we vlees maken.

Hoe anders krijg je de kip precies op de juiste temperatuur dat het én veilig én sappig is? En hoe anders krijg je de biefstuk precies rosé en toch warm van binnen?
Alle reacties Link kopieren
Als je hem pas net kent zou ik wachten en hem een kado geven met kerst
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
24-11-2020 14:27
Een racebaan.
Een racepaard!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
24-11-2020 17:32
Wij kunnen niet zonder. We gebruiken hem altijd als we vlees maken.

Hoe anders krijg je de kip precies op de juiste temperatuur dat het én veilig én sappig is? En hoe anders krijg je de biefstuk precies rosé en toch warm van binnen?
Ervaring!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn man nooit een kookboek geven. Dan denkt-ie dat ik klaag over zijn kookkunst, of dat ik van plan ben te stoppen met koken. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een cd of usb-stick met zelf opgenomen muziek die we allebei mooi vinden en hij in het bijzonder; dat zou iets zijn wat ik zou geven aan een amoureuze nieuwe vriend die ik enige weken ken en waar ik redelijk zeker van ben dat hij me leuk vindt.

Niet overdreven, niet duur en een personal touch.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
24-11-2020 18:46
Een cd of usb-stick met zelf opgenomen muziek die we allebei mooi vinden en hij in het bijzonder; dat zou iets zijn wat ik zou geven aan een amoureuze nieuwe vriend die ik enige weken ken en waar ik redelijk zeker van ben dat hij me leuk vindt.

Niet overdreven, niet duur en een personal touch.
Of op een floppy.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven