Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
26-01-2020 15:54
Bij het stoofvlees krijg je aardappeltjes in hun jasje en spruitjes, beiden uit de oven. Topcombi!
:kwijl:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hoofd te vol en te onrustig. Al heeft weekend bankhangen wel goed gedaan. Totdat hoofd opeens weer moe was :(

Heb één leeg weekend in het vooruitzicht, op kappers bezoek vrijdags na. En zit ernstig te denken lekker een weekendje weg te gaan daarna.
Even er uit.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Is iedereen aan het rennen en vliegen? In de ziekenboeg? ;-D

Ik kwam net de 'verbouwende buren' tegen. Aardige mensen die hun nieuwe stek grondig aanpakken. Ik mocht even kijken en wat ze aan het doen zijn is prachtig! Helaas gaat de klus nog ongeveer een maand duren en klinkt het in ons huis alsof er voortdurend naast je stoel geboord en gehamerd wordt. Man en ik hebben ons al afgevraagd of huizen tegenwoordig 'geboord ipv gebouwd' worden want hoeveeeeeeeel kan je moeten boren en zagen? :blond:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Nog een maand, jeetje Blond sterkte daarmee.
Ik zou echt knetter worden.... Nog meer dan :P
Wel fijn dat het leuke buren zijn.

Hier gewoon druk en ook druk weekend voor de boeg. Maargoed ook allemaal leuke plannen in het vooruitzicht 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
28-01-2020 18:51
Man en ik hebben ons al afgevraagd of huizen tegenwoordig 'geboord ipv gebouwd' worden want hoeveeeeeeeel kan je moeten boren en zagen? :blond:
Heeeeeeeeel veeeeeeel kun je boren en zagen in huizen. En timmeren en tegeltjes eraf tikken. Ik weet er alles van. Gelukkig zijn je buren al een heel eind op weg, zo te horen. Dan kun je het aftellen beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Hier trouwens niet druk of ziek, maar wel druk in m'n hoofd, moe, en ik heb last van de koude en het grauwe. En dus weinig leuks te melden.
Alle reacties Link kopieren
Tobbert schreef:
28-01-2020 20:17
Heeeeeeeeel veeeeeeel kun je boren en zagen in huizen. En timmeren en tegeltjes eraf tikken. Ik weet er alles van. Gelukkig zijn je buren al een heel eind op weg, zo te horen. Dan kun je het aftellen beginnen.
Ze zijn 1 december zelf begonnen met slopen en dat hebben we geweten! Begin januari is de aannemer begonnen en die plant eind februari klaar te zijn. Ik gun hen zoooo dat de planning gehaald wordt :proud: Wij hebben een gelijkaardige verbouwing gedaan (lees: alles gestript en alles wat geen draagmuur was gesloopt en helemaal opnieuw begonnen) en die liep 2 maanden uit.... Verschil is dat wij tijdelijk in een andere flat in ons gebouw getrokken waren en dus zelf evenveel last van het lawaai hadden als de buren.

Herkenbaar Tobbertje: ik vind dit de naargeestigste tijd van het jaar. Doet voor mij ook helemaal niets goeds. Dolfijntje wil vast een extra dekentje voor je haken en knuffels heb ik nog in overvloed :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Blond, een maand!! Dat is best lang! Ik duim dat het iig niet uitloopt

Lollypopje, hoop vooral leuk druk.

Tobbert. Januari is ook een niks aan maand. Grauw, saai, blehg


Hier gaat het nog steeds verrassend goed!
Depressie verdwijnt langzaam maar zeker.
Gezondheid, werk ik aan. Diabetes en hoge bloeddruk.
Binnenkort met poh bespreken of en waar Emdr.

Verder genieten van Egypte vooruitzicht. Zon!
Zoon komt weekend weer.
Alle reacties Link kopieren
Ja BM vooral leuke dingen gelukkig 😊
Wat fijn te lezen dat het met jou nog steeds goed gaat.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Wat fijn dat het nog steeds steeds wat beter gaat, BM! En Blond, nog zeker een maand! :O Arme jij!

Hier ook vooral druk, vol hoofd, weinig te melden. Het is allemaal nog steeds prima, maar ik merk dat het forum ook gewoon prikkels oplevert, en die probeer ik zo af en toe wat uit de weg te gaan. :)
Alle reacties Link kopieren
Ook van mij even een :hello:
Hallo lieve Knussels

Ik moest vanmorgen naar de oogarts ivm diabetes. Moet ff gecontroleerd worden. Soort nul meting.
Advies was om iemand mee te nemen omdat je druppels krijgt en je daardoor minder ziet dus onveilig in verkeer.

Vriendin was mee. Lekker aan het ouwehoeren over blindengeleidehond enzo..
Ze zat me flink te pesten.
Ik was klaar dus we lopen naar de uitgang.
Knalt vriendin in volle vaart tegen draaideur,,had ze niet gezien

:rofl:

Karma is a bitch and I :heart: it :D
Alle reacties Link kopieren
:rofl: heerlijk BM

Vandaag niet mijn dag en loop even heel erg hard tegen mijn ass en beperkingen aan. Ik ken de oorzaak, die valt helaas even niet aan te pakken, dus probeer nu maar de randzaken aan te pakken, waardoor ik er beter mee kan omgaan. Pfffff sucks soms gewoon zwaar.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Is het heel erg als ik hardop moest lachen om het verhaal van BM? (Hoop trouwens dat de uitslag van het onderzoek goed was)

Lolly, balen dat je zo'n dag hebt. Kun je je even ergens terugtrekken om op adem te komen voor je aan de middag begint? En vanavond je rust pakken.
Alle reacties Link kopieren
@Tobber beetje terugtrekken kan, maar lost de oorzaak niet op. Dat duurt minimaal nog aantal weken, helaas.
Maar inderdaad rust pakken en mijn collega's weten dat ik even tegen mijzelf aanloop nu, en dat helpt ook.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Niet fijn lollypopje :hug:
Goed dat collega's op de hoogte zijn en er dus wat rekening mee, kunnen, houden.
Verder.. Goed voir jezelf zorgen!

Tobbert..
Nee hierom lachen mag!
Ik lag dubbel.
Uitslag was oké.
Oogdruk was wat laag maar verder was het allemaal oké.
Alle reacties Link kopieren
@BM fijn dat je uitslag goed was
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
BM :biggrin: Ik zou ook in een deuk liggen! Popje, hier ook het ene gedoetje na het andere: Ik ben ook al 'klaar' met deze dag. Dan maar troostlunch!

Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ooeehh lekker Blond, maar ik haal wel de augurken er af.

Nijn plan om vandaag als één van de weinige dagen deze week om wel kcal te tellen is toch al in het water gevallen. Dus ik tel gewoon maar af tot 5 :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Is die Blue Monday nog niet afgelopen? Pikt een dekentje en gaat in winterslaap.
geneet van 't laeve
Oudblond schreef:
03-02-2020 12:40
BM :biggrin: Ik zou ook in een deuk liggen! Popje, hier ook het ene gedoetje na het andere: Ik ben ook al 'klaar' met deze dag. Dan maar troostlunch!

Afbeelding
Dat groenvoer mag je houden. De rest, lekker!

Baankje en popje :hug:
Ik kreeg 3 soorten druppels. Zou wat nawerken dus daarom was vriendin mee zodat ik niet in verkeer hoefde.

Ik zie alles nog steeds wat wazig. Ik kijk in de spiegel...
Kolere!! Een paar pupillen zeg..
Daar moet je flink wat voor snuiven om zelfde effect te krijgen O_o

Verder op randje van ziek zijn. Nou ja beter nu dan over 14 dagen.
Lekker met dekentje op de bank.
Alleen hond nog ff uitlaten.
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
03-02-2020 13:45
Is die Blue Monday nog niet afgelopen? Pikt een dekentje en gaat in winterslaap.
*Kruipt er stiekem bij*

:hug:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Er is er een jarig hoera!

Fantastische dag en jaar Popje!

*Plaatjes zijn 'stuk': Grote glitterlollytaart met veeeeeel kleurtjes*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
04-02-2020 07:48
Er is er een jarig hoera!

Fantastische dag en jaar Popje!

*Plaatjes zijn 'stuk': Grote glitterlollytaart met veeeeeel kleurtjes*
😍😍😍

Dankjewel lieverd 💋

De dag gewoon werken, maar met zo'n begin van de dag voel ik me wel meteen helemaal feestelijk. Heb dan ook mijn feestjurk aan :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven