Sjans van oudere mannen

10-11-2018 12:45 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik nog eens op stap. Aan mannelijke aandacht geen gebrek. Maar het valt me de laatste tijd op dat ik vooral sjans van wat oudere mannen 40+ heb. Zelf ben ik begin 30.

Herkenbaar voor jullie?
Sowieso lijkt het wel of de leuke 30'ers er niet meer zijn. Zouden die allemaal gesetteld thuis zitten en dan als ze gescheiden en wat ouder zijn, weer op pad gaan?

Ik ga niet per se stappen om een man te vinden. Maar ik merk dat ik het wel irritant vind: alleen maar aandacht van oudere mannen of van mannen met vriendin. Het lijkt er echt op of ik het met de restantenbak moet doen. Al het leuke is weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 39 en heb sjans van mannen van 40,50,60. Mannen van rond de 30 kijken gewoon ook naar jongere vrouwen, meestal niet naar eigen leeftijds genoten. Zo werkt dat met mannen. Niet dat ze niet op ons kunnen vallen, maar ze kijken gewoon sneller naar jonger
Alle reacties Link kopieren
Hoeft niet persé. Ik heb juist vaker sjans van jongere mannen. Weet ook niet waarom, maar de mannen van mijn leeftijd vinden me kennelijk niet zo interessant :lol:
Nog even wachten, als de veertig nadert heb je ineens sjans van jonge twintigers :proud: en ik denk dat er dan ook weer wat meer leeftijdsgenoten single worden na een lange relatie.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn de oudere mannen wanhopig en geven ze aandacht aan elke vrouw, ongeacht leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
Is het ook niet zo dat er gewoon weinig vrouwen van in de 40 uitgaan ten opzichte van het aantal 40+ mannen? Dan "moeten" ze zich wel richten op wat jongere dames. Ik heb sowieso het idee dat manen graag naar jongere dames kijken.
Ja, ik ben eind 30 en die periode daarvoor is natuurlijk de piek wat betreft het starten van gezinnetjes en het kopen van huizen enzo. Daarna klappen er ook wel weer een hoop relaties hoor!

Vrijgezelle mannen van begin 30 richtten zich meestal meer op eind twintigers. Dat weet ik, want ik heb wel redelijk veel aanspraak van dertigers, maar omdat ik donker ben hebben ze vaak niet door dat ik al flink naar de 40 loop. Dan haken ze alsnog gauw af, haha! Ik wil dat zelf overigens ook niet.
40+ wat ouder :rofl:
Star² schreef:
10-11-2018 13:47
40+ wat ouder :rofl:
Face it, je bent gewoon bejaard. :proud:
Lillybit schreef:
10-11-2018 13:56
Face it, je bent gewoon bejaard. :proud:

Ik ben 38 ;-) Met een bejaarde kerel :proud:
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
10-11-2018 13:47
40+ wat ouder :rofl:

Ik vind het an sich niet oud. Maar wel te oud voor mij aangezien ik begin 30 ben.
Alle reacties Link kopieren
RazzleDazzle1 schreef:
10-11-2018 13:09
Misschien zijn de oudere mannen wanhopig en geven ze aandacht aan elke vrouw, ongeacht leeftijd?
Dat ook wel denk ik.
Je bent begin 30 en je doet net of je wordt versierd door mannen van 80.
Op jouw leeftijd maakt leeftijd toch niet zoveel meer uit?
Als je een tiener of begin twintiger bent, dan speelt leeftijd een rol. Nu toch niet meer? Waarom maak je je zo druk om die leeftijden?
mick87 schreef:
10-11-2018 14:26
Dat ook wel denk ik.
Ik zie juist veel meer wanhopige dertigers die een vaste relatie zoeken. Als je weer wat ouder bent heb je alle tijd van de wereld. Als je dan weer vrijgezel bent heb je vaak ook een lange relatie achter de rug, waar oom een verwerkingstijd bij zit. In mijn ervaring zijn single mannen van eind 40/50 juist totaal niet wanhopig. Die zijn juist blij dat ze weer een tijd niets “moeten”.
Alle reacties Link kopieren
123Lotje schreef:
10-11-2018 12:58
Hoeft niet persé. Ik heb juist vaker sjans van jongere mannen. Weet ook niet waarom, maar de mannen van mijn leeftijd vinden me kennelijk niet zo interessant :lol:
Dit heb ik ook, terwijl ik zelf juist de iets oudere exemplaren interessanter vind ☺️. Maar gelukkig al jarenlang mijn eigen exemplaar!
Alle reacties Link kopieren
Welkom in mijn wereld. Ik hoef geen restanten dus blijf liever alleen tot ik iemand van mijn eigen leeftijd vind.
Kerels kijken naar alles tot 45. Maar liefst (veel) jonger.
Alle reacties Link kopieren
IK herken het ook wel hoor, ben begin 40 mannen van deze leeftijd lijken te gokken op een 10 jaar jongere vrouw, dat zag ik indertijd ook wel op date sites.

Ik hoef met mijn begin 40 ook niet zo nodig sjans van een man van pakweg 55+ hoor beetje mijn eigen leeftijd zou leuk zijn hoewel ik niet op "zoek " ben valt dit mij ook op tijdens het stappen, of het jongere grut begin 20 hoeft voor mij overigens ook niet.

De ouderen willen een jongere vrouw en de jongeren willen een oudere vrouw het lijkt ze beiden om de lol te gaan "kijk mij nou eens "

Dus ik snap wel dat je daar niet zo op zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Almaszy schreef:
10-11-2018 14:32
Welkom in mijn wereld. Ik hoef geen restanten dus blijf liever alleen tot ik iemand van mijn eigen leeftijd vind.
Precies mijn idee!
mick87 schreef:
10-11-2018 14:25
Ik vind het an sich niet oud. Maar wel te oud voor mij aangezien ik begin 30 ben.
Hoezo aangezien? Ik vind dat op die leeftijd echt geen vreemd leeftijdsverschil.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
10-11-2018 14:59
Hoezo aangezien? Ik vind dat op die leeftijd echt geen vreemd leeftijdsverschil.
Ik ook niet.
Mijn ex was 10 jaar ouder. Als die relatie had stand gehouden, zou ik dus volgens TO met een oudere man gaan na mijn 30e? ;)
Star² schreef:
10-11-2018 14:59
Hoezo aangezien? Ik vind dat op die leeftijd echt geen vreemd leeftijdsverschil.
Een 15 jaar oudere man?? :bonk:

Wat is daar nou leuk aan? Misschien als je zelf een 20 jaar te oude kop hebt.
Alle reacties Link kopieren
Monchu69 schreef:
10-11-2018 14:27
Je bent begin 30 en je doet net of je wordt versierd door mannen van 80.
Op jouw leeftijd maakt leeftijd toch niet zoveel meer uit?
Als je een tiener of begin twintiger bent, dan speelt leeftijd een rol. Nu toch niet meer? Waarom maak je je zo druk om die leeftijden?
De meeste mannen die al een eind in de 40 zijn, vind ik er fysiek echt al een stuk ouder zien. (uitzonderingen daar gelaten) Ik wil gewoon liever een 30'er. Niet een man die al puberkinderen heeft. Is toch niet zo heel raar?
Star² schreef:
10-11-2018 14:59
Hoezo aangezien? Ik vind dat op die leeftijd echt geen vreemd leeftijdsverschil.
Ik ook niet.
Waarschijnlijk zit TO ook in de restantenbak trouwens.
Antoon69 schreef:
10-11-2018 15:21
Een 15 jaar oudere man?? :bonk:

Wat is daar nou leuk aan? Misschien als je zelf een 20 jaar te oude kop hebt.
Kun je dit argument toelichten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven