Smeer jij je handen/ellebogen in voor of in bed?
vrijdag 22 augustus 2025 om 19:51
vrijdag 22 augustus 2025 om 20:03
Ja, het restje nachtcreme gaat over mijn handen en armen.
Ik zie het inderdaad ook vaak in Amerikaanse films en dan doen die vrouwen dat heel uitgebreid en zorgvuldig.
Wat me ook opvalt bij die scenes is dat het bed altijd met hoofdkant naar het raam staat. Lijkt me helemaal niets.
Ik zie het inderdaad ook vaak in Amerikaanse films en dan doen die vrouwen dat heel uitgebreid en zorgvuldig.
Wat me ook opvalt bij die scenes is dat het bed altijd met hoofdkant naar het raam staat. Lijkt me helemaal niets.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
vrijdag 22 augustus 2025 om 20:13
Mogelijk dat Nutella ook hydraterend werkt maar ik vrees dat het vlekken gaat geven op het kussensloop

henk-und-roelie wijzigde dit bericht op 22-08-2025 20:14
Reden: NIet gezien dat Nutella ook een nick/forummer is.
Reden: NIet gezien dat Nutella ook een nick/forummer is.
1.66% gewijzigd
Night after night who treats you right
vrijdag 22 augustus 2025 om 20:17
Ja zou anders wel heel raar zijn. En duur.Henk-und-Roelie schreef: ↑22-08-2025 20:13Mogelijk dat Nutella ook hydraterend werkt maar ik vrees dat het vlekken gaat geven op het kussensloop![]()

vrijdag 22 augustus 2025 om 20:37
Ik vind het echt zo’n film dingetje. Net zoals telefoonnummers in New York altijd beginnen met 555.
En inderdaad dat bed bij een raam of slapen met gordijnen open doen ze ook altijd.
Ik gebruik ook wel handcrème maar meer nadat ik heb schoongemaakt of met handen in water bezig ben geweest. Nooit speciaal de ellebogen, die neem ik wel mee met lichaam insmeren na douchen. Zie wel eens van die eeltige ellebogen trouwens, niet aantrekkelijk..
En inderdaad dat bed bij een raam of slapen met gordijnen open doen ze ook altijd.
Ik gebruik ook wel handcrème maar meer nadat ik heb schoongemaakt of met handen in water bezig ben geweest. Nooit speciaal de ellebogen, die neem ik wel mee met lichaam insmeren na douchen. Zie wel eens van die eeltige ellebogen trouwens, niet aantrekkelijk..
I wanna live my life with the volume full!
vrijdag 22 augustus 2025 om 20:39
Henk-und-Roelie schreef: ↑22-08-2025 20:13Mogelijk dat Nutella ook hydraterend werkt maar ik vrees dat het vlekken gaat geven op het kussensloop![]()

Fox off!
vrijdag 22 augustus 2025 om 20:40
vrijdag 22 augustus 2025 om 20:43
En nooit eens het ontbijt op eten, er moet altijd haastig de deur uit worden gegaan voor de schoolbus en nooit worden de pannenkoeken /wafels en jus d'orange opgegeten /gedronken.
vrijdag 22 augustus 2025 om 20:50
Wat mij opvalt is de knappe, coole, chaotische, jonge, vrouwelijke hacker/paleontoloog/ bommenexpert die de hele tijd casual aan de pizza's en m&m's zit en heel slank is. Sterke drank uit een fles zuipt en rookt. Geen zak om haar interieur geeft, maar wel de vetste inrichting die je maar kan bedenken. En haar dat altijd heel goed zit. Maar ze heeft geen tijd voor al die dingen omdat ze dag en nacht aan een project werkt.
Dus dit is ze op haar slechtst zeg maar.
Dus dit is ze op haar slechtst zeg maar.
vrijdag 22 augustus 2025 om 20:52
Ja, ik smeer elke avond mijn handen en voeten in. Ellebogen niet. Ik heb het spul op mijn nachtkastje staan, en doe het dus pas als ik echt in bed stap. Dan hoef ik niet met net ingesmeerde voeten op de houten vloer te komen.
Mijn crème trekt goed in en ik smeer het ook echt dusdanig in dat het even goed opgenomen kan worden, maar dan nog komt het allicht een beetje op mijn beddengoed. Daar zit ik niet in het minst mee.
Ik heb een ontzettende hekel aan het gevoel van droge handen en voeten.
Mijn crème trekt goed in en ik smeer het ook echt dusdanig in dat het even goed opgenomen kan worden, maar dan nog komt het allicht een beetje op mijn beddengoed. Daar zit ik niet in het minst mee.
Ik heb een ontzettende hekel aan het gevoel van droge handen en voeten.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in