societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
.
Ik wil geen enge, boze schoonmoeder, die bestaat niet...!
Donkey! Dat zag ik laatst toen ik hem stiekem in de gaten hield op een ander topic, mijn vriendje is al verloofd!!

Ik denk dat ik maar een topic open op de frustiPijlerT;

'Ik ben verliefd op een ezel, hij is reeds verloofd, affaire doorzetten of niet? En zo ja scharrel ervan vertellen?'
Auwtsj, niet de tandarts van co, die is op raadselachtige wijze omgekomen... Ow, daarom wilde khemam zo graag van die Glock af. Wat ben ik een doos zeg!
You know how I know? Because I reeaally think so!
@Wa'k

DS nog een verloofde, waar dan?
quote:nerd_ schreef op 23 juli 2011 @ 00:50:

nee, in een geel balkje, boven dit. met alleen die tekst.

maaar kijk straks wel met een andere browser, dan krijg je meer gegevens over de paginaMmmm nou ja ik kan al maanden niks met 'mijn viva', dus dat je niet bij je bericht kan verbaasd me niet..
Ja, leuk topiconderwerp!!! Die hebben we maar vijf keer per week ofzo. Je wordt afgemaakt op de frustipijlerT.
Eleonara
tis geen scharrelkip maar een scharrel ezel

IDA LEE HOU NOU'S OP MET DIE FLAUWE GRAPPEN
Nerd, met wie ben je hier vrienden? van 1 van hen heb je het bericht, das vast iets
.
Denk het ook. En voor je het weet komt 'Zij die niet genoemd mag worden' met goede adviezen.
Ene Leo, Xallie. Ik vermoed Eleonora, die is zowat met iedereen verloofd geloof ik. Dus zo speciaal is DS niet voor haar hoor. Voor DS wel 20 anderen denk ik. Hij zou die smoezenlijst eens moeten door scrollen, durf te wedden dat ie zowat alles al van haar heeft moeten slikken.
quote:idalee schreef op 23 juli 2011 @ 00:53:

tis geen scharrelkip maar een scharrel ezel

IDA LEE HOU NOU'S OP MET DIE FLAUWE GRAPPEN

NEE NIET STOPPEN!
Ik moet ook nog een topic openen misschien:

Ik ga binnenkort trouwen, maar mn verloofde heeft koudwatervrees. Moet ik mijn fitnesstrainer ook uitnodigen op de bruiloft?
quote:mrsstanleywalker schreef op 23 juli 2011 @ 00:56:

Ene Leo, Xallie. Ik vermoed Eleonora, die is zowat met iedereen verloofd geloof ik. Dus zo speciaal is DS niet voor haar hoor. Voor DS wel 20 anderen denk ik. Hij zou die smoezenlijst eens moeten door scrollen, durf te wedden dat ie zowat alles al van haar heeft moeten slikken.P'cies...
op het nieuws lees ik net dat een islamitische terreurorganisatie de aanslag in Oslo had geclaimd en later weer ingetrokken...zoiets vergeet je toch niet? Oh gister? Nee, onze aanslag was eergister. Oh in Oslo, nee die van ons was in de ikea. Oh een bom, nee wij hadden een bon. Lekkere organisatie is dat
Huh, het is dat ik niet op mijn PC durf in te loggen. Anders zou ik denken dat het gelukt is, nerd! Na drie weken ofzo.
Nerdje, van wie heb jij een privébericht... weet je ut nu nog niet...???
Idaleeee!!! Don't ever stop!!!
.
quote:xalvadora schreef op 23 juli 2011 @ 00:57:

Ik moet ook nog een topic openen misschien:

Ik ga binnenkort trouwen, maar mn verloofde heeft koudwatervrees. Moet ik mijn fitnesstrainer ook uitnodigen op de bruiloft? Verloofde heeft koudwatervrees. Minaar trouwen als hij niet komt opdagen?
Hoe kan ik in het topic komen waarin DS verklaart dat hij dubbel verloofd is? Wie dien ik te loepen?
quote:elfje26 schreef op 23 juli 2011 @ 00:59:

[...]

Verloofde heeft koudwatervrees. Minaar trouwen als hij niet komt opdagen? Beter... beter.... ik geef het toe... Maar ik wou mijn moppie nog niet tegen de haren strijken,.. met het woordje minnaar....
Goede Butlers, Slechte Butlers...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven