Speciaal kado 50 jarig huwelijk ouders

22-08-2019 22:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders zijn binnenkort 50 jaar getrouwd echt een mijlpaal. Wij zouden dit groots gaan vieren. Maar helaas is mijn zusje afgelopen november totaal onverwachts en veels te jong overleden in haar slaap. Wij zijn hier allemaal nog kapot van en zeker niet in de stemming om iets te vieren. Toch willen mijn broer en ik een mooi kado geven waarbij we ook mijn zusje kunnen betrekken. Ik vind het erg moeilijk iets speciaals te verzinnen dus mochten jullie nog ideeën hebben dan hoor ik het graag, geld speelt geen rol. Dank voor het meedenken
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk van je zusje TO!
Ik weet niet zo goed wat je kan geven...maar misschien iets met foto's? Een collage of album met mooie foto's van de afgelopen jaren en dan uiteraard ook foto's van je zusje?
In elk geval heel veel sterkte!
Een n mooi beeld. Dat heb ik aan mijn ouders gegeven voor hun 50e jubileum.

4 vogels op een tak. Die hangt buiten aan de tuinmuur.

Sterkte met jullie verlies. Ik weet wat jullie voelen helaas.
Alle reacties Link kopieren
Een levensboom met al jullie namen erin.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Een foto van jullie drieën 3D laten laseren in een stuk kristal
Een beeld vind ik ook een perfect idee. Het is tijdloos, het is aanwezig zonder dat het er zo dik op ligt ter gelegenheid van wat het kado is gedaan. En het mooiste is dat je er zelf betekenis aan kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie en goede ideeën al! Dank het helpt me zeker op weg
Een schilderij laten maken van mooie foto's van jullie allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt tegenwoordig ook glas waar je foto's in kan laten laseren. Echt super mooi vind ik zelf. Kan je ook licht in laten zetten.

https://www.foto-in-glas.nl

Zou daarnaast ook nog gewoon een leuk cadeau geven of lekker uit eten gaan met zijn allen!
Een canvas doek met hun trouwfoto is misschien ook leuk om te geven. Dan moet je daar wel een digitaal bestand van hebben of een goede foto.
Alle reacties Link kopieren
Sinds een bijzondere verjaardag van mijn ouders schrijven mijn broer en ik elke week (ongeveer) een kaart met een herinnering aan vroeger. Op de verjaardag zelf gaven we een mooie leren klapper met bladen waar de kaarten in kunnen. De kaarten maak ik zelf en passen dus altijd bij de herinnering. Weet niet of ik hier reclame voor die site mag maken, maar ik kan je een PB sturen als je interesse hebt.

Je kunt ook mooie herinneringen met je zus op de kaarten schrijven. Zo is zij er ook een beetje bij..

Mijn ouders vinden het na twee jaar nog altijd bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
@louisanne, dat klinkt ook mooi je mag me pb sturen graag dank je. Verder iedereen bedankt voor het meedenken zitten veel mooie ideeën bij
Alle reacties Link kopieren
Ik heb over niet al te lange tijd ook zoiets, mag ik ook een pb louisanne?
Such fun!1
Wij hebben hun trouwfoto in een spiegel laten graveren.
Wij hebben voor mijn moeder een portrettekening laten maken van de meest recente foto's van haar (overleden) ouders. Misschien kun je zoiets doen met foto's van jullie?
Ik had 'n fotoboek gemaakt met foto's vanaf hun kindertijd en hun gezinnen t/m ons gezin zoals het was toen ze 50 jaar getrouwd waren. Dat viel erg in de smaak.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder en haar zussen hadden een beeldje gegeven waarbij 6 mensen in een kring elkaar omarmen. Stond voor de 4zussen en hun ouders.
Alle reacties Link kopieren
hier ook ouders die 50 jaar getrouwd zijn binnenkort en het verlies van een zusje.

wij hebben alle fotoboeken van mijn ouders gepakt en die van ons van vroeger en nu. De mooiste foto's hebben we gedigitaliseerd (scannen of foto van foto maken). van deze foto's hebben we een boek gemaakt met foto;'s vanaf dat mijn ouders klein waren (met ouders, familie) tot en met nu. ik denk dat ze het mooi zullen vinden!

daarnaast zijn ze erg trots op een foto met alle kleinkinderen die 10 jaar geleden is gemaakt tijdens hun 40-jarige trouwdag. Die foto willen we op dezelfde locatie nog een keer maken maar dan met veel grotere kinderen.
de foto met kinderen/kleinkinderen gaan we uiteraard niet opnieuw maken.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
In de meeste gevallen zijn kleinkinderen hun grote liefde; die hebben hen nog nooit erg teleurgesteld of ander verdriet aangedaan dus alleen maar positief en niet ambivalent zoals vaak hun eigen kinderen die zowel vreugde als verdriet hebben gegeven.

Dat zal dus het meest in de smaak vallen, evenals hun hondje of kat, alleen foto's van die dieren zijn wel lief maar meestal wat saai, dus minder mogelijkheden om daar iets mee te doen. Een close-up van een parkietenkop is niet iets wat je aan de wand wil denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een duur maar ontzettend lekker etentje is volgens mij ook iets heel erg feestelijks, zelfs al zouden ze dat zelf makkelijk kunnen betalen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie nogmaals voor het meedenken ik kan hier zeker wat mee. We nemen ze inderdaad wel ook mee uit eten helemaal niks doen voelt ook niet goed. Sterkte aan iedereen die in soortgelijke situatie zit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven