Spoed vraagje: kattenvoer Hill's A/D

28-06-2008 23:22 9 berichten
Mijn kat is heel erg ziek en eet alleen nog maar Hill's A/D kattenvoer. Maar nu heeft hij zonet het laatste beetje opgegeten en we moeten de zondag nog door. Heeft er iemand in Amsterdam een blikje voor me?



Groetjes Kus
Alle reacties Link kopieren
Bel even met een dierenarts morgenochtend. Dan kun je vast wel langskomen voor een blikje.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ja precies, die hebben dat vast wel?

En anders overal ff een bakje van halen.

Onze kat lust niets anders als 1 soort smaakje van sience plan maar grappig genoeg maakt hij voor wiskas in saus een uitzondering.

Succes met je kat hoor!
Alle reacties Link kopieren
wat poez zegt ff checken wie er weekeind dienst heeft

beterschap voor je poezenbeest !
Alle reacties Link kopieren
En Amsterdam heeft toch ook zo'n spoedkliniek (op de Weesperzijde meen ik)? Daar hebben ze het vast ook wel.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Aha, ik heb de spoedkliniek gegoogled en die ga ik morgenochtend bellen.



Maar mocht iemand nog een blikje hebben: heel graag hoor, dan ben ik gerust.



Groetjes Kus
Alle reacties Link kopieren
ik heb alleen dieetbrokjes voor je de c/d van Hills, weet niet of hij die ook mag eten?

Woon in amsterdam, dus mocht het niet lukken bij de kliniek, kan je altijd bij mij wat voer komen halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een groot deel van een zak c/d-voer staan. Kat mag het niet meer, dus ik zoek er nog een bestemming voor. Ik woon alleen niet in A'dam (niet heel ver er vandaan overigens) en ik vermoed dat je kat geen ander voer van Hill's mag?



Als iemand anders interesse heeft in mijn zak (denk dat er nog 3 kg in zit ofzo) C/D-voer? Ik vind het een beetje zonde om weg te gooien.





PS: onhandig he, dat dieetvoer, je moet wel een vooruitziende blik hebben. Mijn kat gaat soms ook een weekend op rantsoen als ik te laat merk dat ik krap zit, krijgt-ie ineens een stuk minder hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Laura289 schreef op 29 juni 2008 @ 01:51:

Ik heb nog een groot deel van een zak c/d-voer staan. Kat mag het niet meer, dus ik zoek er nog een bestemming voor. Ik woon alleen niet in A'dam (niet heel ver er vandaan overigens) en ik vermoed dat je kat geen ander voer van Hill's mag?



Als iemand anders interesse heeft in mijn zak (denk dat er nog 3 kg in zit ofzo) C/D-voer? Ik vind het een beetje zonde om weg te gooien.





PS: onhandig he, dat dieetvoer, je moet wel een vooruitziende blik hebben. Mijn kat gaat soms ook een weekend op rantsoen als ik te laat merk dat ik krap zit, krijgt-ie ineens een stuk minder hahaha.




Herkenbaar, gelukkig kan ik bij de dierenarts tot 7 uur s'avonds terecht.

Ik wil het eventueel wel van je overnemen hoor, die van mij mag niets anders :no:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven