Spui hier je zelfmedelijden!

24-11-2025 09:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben dus vorig weekend na al 1,5 week flink ziek geweest te zijn, óók nog eens gevallen. Voet gebroken.
Twee kleine kinderen, alleenstaande ouder. En ik heb echt onwijs veel hulp van lieve vrienden en familie maar af en toe vind ik mezelf toch gewoon even héél zielig :proud:

Hier dus maar een topic om van je af te schrijven als je ook vindt dat het even mag.
Natte tosti..
Pfff, als getrouwde vrouw zonder kinderen zou ik mezelf al ontzettend zielig vinden in zo'n situatie. Dus, sterkte! :hug:
Haha! Dankje. Ik ben gelukkig iemand die over het algemeen heel goed de positieve dingen kan zien maar het is zeker niet heel makkelijk, deze situatie. Maar het helpt dan heel erg dat er zoveel mensen zijn die meedenken en lieve dingen doen als voor me koken, boodschappen doen, de kinderen naar school brengen etc etc. Zonder mijn netwerk zou ik er een heel stuk somberder in staan denk ik.
Natte tosti..
Jaa ik doe mee

Burn out, baan kwijt, partner weg, nu ben ik verantwoordelijk voor 90 procent van de zorg van de jonge kinderen (en 100 procent van de mental load) en nu beide armen gebroken...

En ook ik heb hulp
Maar het went nog steeds niet om elke dag door een onbekende gewassen en aangekleed te worden.
Ohhh shit, ik heb ook medelijden met jullie TO en Lemon_Pledge! Sterkte!
Hier kan natuurlijk niemand meer tegenop! Sterkte voor jullie!
Mijn zelfmedelijden betreft maar werk. Een klus die ik er net bij krijg, af te ronden voor de kerstvakantie terwijl mijn agenda al vol staat. Dat probeer ik elk jaar te voorkomen en nu zit ik er weer in.
Mijn zelfmedelijden is ook acuut een stuk gekelderd na andere verhalen hier… Veel sterkte, Tomatensoep en Lemon!!

Maar toch kwam het topic wel als geroepen, want ik zit nu al bijna een week in een vicieuze cirkel van hoofdpijn en een verkrampte rug/nek/schouders, die elkaar continu in stand houden. Ik mag geen sterkere pijnstillers dan paracetamol maar dat doet veel te weinig, warmte op mijn rug voelt wel lekker maar lost het niet op, en ik weet niet hoe hieruit te komen! Dus ook hier erg balen.

Sterkte iedereen met de perikelen…
Dat zijn situaties waar je zeker medelijden met jezelf mag hebben. Ik heb een pittige situatie achter de rug, maar het ligt achter mij.
Wat fijn om jullie leed te lezen. Sterkte er mee allemaal.

Ik vond mezelf ook nogal zielig vanmorgen toen de hulp weer eens een berichtje stuurde dat ze niet kwam. Maar hé, over een uurtje ben ik klaar met poetsen. Een morgen is het weer vergeten.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
Ik heb voor de 4de keer in 4 maanden tijd een getromboseerde aambei. Duurt weken om te genezen dus slechts enkele weken pijnvrij geweest de afgelopen maanden. Vakantie zelfs geannuleerd.

Sinds zaterdag is het weer terug dus namiddag met een klein hartje toch maar naar de proctoloog. Kon gelukkig snel terecht. Maar ik zie er zo tegenop.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven