Spui hier je zelfmedelijden!
maandag 24 november 2025 om 09:22
Ik ben dus vorig weekend na al 1,5 week flink ziek geweest te zijn, óók nog eens gevallen. Voet gebroken.
Twee kleine kinderen, alleenstaande ouder. En ik heb echt onwijs veel hulp van lieve vrienden en familie maar af en toe vind ik mezelf toch gewoon even héél zielig
Hier dus maar een topic om van je af te schrijven als je ook vindt dat het even mag.
Twee kleine kinderen, alleenstaande ouder. En ik heb echt onwijs veel hulp van lieve vrienden en familie maar af en toe vind ik mezelf toch gewoon even héél zielig
Hier dus maar een topic om van je af te schrijven als je ook vindt dat het even mag.
Natte tosti..
maandag 24 november 2025 om 09:46
Haha! Dankje. Ik ben gelukkig iemand die over het algemeen heel goed de positieve dingen kan zien maar het is zeker niet heel makkelijk, deze situatie. Maar het helpt dan heel erg dat er zoveel mensen zijn die meedenken en lieve dingen doen als voor me koken, boodschappen doen, de kinderen naar school brengen etc etc. Zonder mijn netwerk zou ik er een heel stuk somberder in staan denk ik.
Natte tosti..
maandag 24 november 2025 om 09:50
Jaa ik doe mee
Burn out, baan kwijt, partner weg, nu ben ik verantwoordelijk voor 90 procent van de zorg van de jonge kinderen (en 100 procent van de mental load) en nu beide armen gebroken...
En ook ik heb hulp
Maar het went nog steeds niet om elke dag door een onbekende gewassen en aangekleed te worden.
Burn out, baan kwijt, partner weg, nu ben ik verantwoordelijk voor 90 procent van de zorg van de jonge kinderen (en 100 procent van de mental load) en nu beide armen gebroken...
En ook ik heb hulp
Maar het went nog steeds niet om elke dag door een onbekende gewassen en aangekleed te worden.
maandag 24 november 2025 om 10:05
maandag 24 november 2025 om 10:16
Mijn zelfmedelijden is ook acuut een stuk gekelderd na andere verhalen hier… Veel sterkte, Tomatensoep en Lemon!!
Maar toch kwam het topic wel als geroepen, want ik zit nu al bijna een week in een vicieuze cirkel van hoofdpijn en een verkrampte rug/nek/schouders, die elkaar continu in stand houden. Ik mag geen sterkere pijnstillers dan paracetamol maar dat doet veel te weinig, warmte op mijn rug voelt wel lekker maar lost het niet op, en ik weet niet hoe hieruit te komen! Dus ook hier erg balen.
Sterkte iedereen met de perikelen…
Maar toch kwam het topic wel als geroepen, want ik zit nu al bijna een week in een vicieuze cirkel van hoofdpijn en een verkrampte rug/nek/schouders, die elkaar continu in stand houden. Ik mag geen sterkere pijnstillers dan paracetamol maar dat doet veel te weinig, warmte op mijn rug voelt wel lekker maar lost het niet op, en ik weet niet hoe hieruit te komen! Dus ook hier erg balen.
Sterkte iedereen met de perikelen…
maandag 24 november 2025 om 10:54
Wat fijn om jullie leed te lezen. Sterkte er mee allemaal.
Ik vond mezelf ook nogal zielig vanmorgen toen de hulp weer eens een berichtje stuurde dat ze niet kwam. Maar hé, over een uurtje ben ik klaar met poetsen. Een morgen is het weer vergeten.
Ik vond mezelf ook nogal zielig vanmorgen toen de hulp weer eens een berichtje stuurde dat ze niet kwam. Maar hé, over een uurtje ben ik klaar met poetsen. Een morgen is het weer vergeten.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
maandag 24 november 2025 om 11:09
Ik heb voor de 4de keer in 4 maanden tijd een getromboseerde aambei. Duurt weken om te genezen dus slechts enkele weken pijnvrij geweest de afgelopen maanden. Vakantie zelfs geannuleerd.
Sinds zaterdag is het weer terug dus namiddag met een klein hartje toch maar naar de proctoloog. Kon gelukkig snel terecht. Maar ik zie er zo tegenop.
Sinds zaterdag is het weer terug dus namiddag met een klein hartje toch maar naar de proctoloog. Kon gelukkig snel terecht. Maar ik zie er zo tegenop.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in