Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor maar heb nog niks gedaan heb net even mijn moeder gebeld en daar moet ik ff van bijkomen :)
Ik ga proberen hem hier te plaatsen. Ben niet zo handig enzo :').
Is hij inmiddels ook helemaal ingekleurd Azarole? Ik ben wel benieuwd!

Mijn collega's en ik hebben tussen de middag buiten gezeten en nu heb ik geen zin meer in werken... |-)
The owls are not what they seem
Nee, m'n huid vond het na 3,5 uur echt niet grappig meer. Dus we moesten stoppen. Over 6 weken wordt hij ingekleurd.
3,5 uur is ook best lang ja. Ben benieuwd hoe het eindresultaat is. So far mooi!
Hunnie, heftige dingen zo vlak achter elkaar :hug: Goed dat je dat ook gewoon kan laten gebeuren.
En hier 4 gezonde (zoals het nu lijkt iig) kittens :cheer2:

De eerste 3 waren er binnen 3 kwartier en nr4 was een verrassing, die kwam ruim 2 uur later :biggrin:
Traag en eigenwijs, ik denk al dat ik weet welke bij mij hoort.

Moeder ligt heerlijk in een grote schone doos in de woonkamer bij mij :heart:
Afbeelding
https://www.kaartje2go.nl/felicitatieka ... iteerd.jpg Hij doet het niet... :nooo:
Van harte Puss, moeder en kittens!

Zo ik ben weer Belg volgens mijn paspoort. Wat een vervelende vrouwen bij de ambasade zeg!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
29-05-2017 15:44
https://www.kaartje2go.nl/felicitatieka ... iteerd.jpg Hij doet het niet... :nooo:
Van harte Puss, moeder en kittens!

Afbeelding

Zo ik ben weer Belg volgens mijn paspoort. Wat een vervelende vrouwen bij de ambasade zeg!
Ik dacht 'ik help die Belg ff'...
Gefeliciteerd Puss! <3
Gefeliciteerd Puss!

De strijk is gedaan en ubercontrolfreak als ik ben heb ik vast een hele stapel kleren apart gelegd waarvan ik denk dat we ze meenemen op vakantie volgende week. Moet nog wel een uiteindelijke selectie maken want heb nu veel te veel maar dan kan ik bij het inpakken van de koffers kiezen zonder eerst nog te moeten strijken.

Nu even lekker onderuit met een groot glas koud drinken.
Gefeliciteerd Puss!

Afbeelding

Pffff strijken met dit weer... goed bezig Dolfje!
The owls are not what they seem
Afbeelding

Hij gaat straks weg :-).
huh, nu dus al. Vage shizzle.
Straks thuis nog een keer proberen, sorry dames!
Hunniebunnie schreef:
29-05-2017 15:46
Ik dacht 'ik help die Belg ff'...
:thumbsup: Merci Konijntje.
Mooi van je vader en fijn dat je zussen en jij de traditie die je moeder startte voortzetten. Ik voel me iets stabieler. De grootste stress op het werk is klaar, dat helpt. ik heb dagelijks contact met Maman, soms over 'niets', soms best emotioneel. Het is allemaal zo onzeker, dus hebben we afgesproken dat we laten gebeuren wat er komt en dat we intussen de tijd die we krijgen zo fijn mogelijk gebruiken. Ik merk dat ik nog veel over haar wil weten uit de tijd dat ze een meisje en jonge vrouw was. Hoe dat toen ging en hoe de eerste tijd met mijn vader was. Dat zijn warme gesprekken waar ook veel humor in zit. Haar fysieke pijn verzwijgt ze voor me aan de telefoon, maar ik kan haar stem lezen en weet meteen of ze een goede of slechte dag heeft. Mijn zus houdt wat dat betreft een flinke vinger aan de pols en Maman heeft gezegd dat ze het bij mijn zus aangeeft als ze vindt dat haar tijd gekomen is. Naar omstandigheden gaat het best goed nu.
Aza ik dacht echt even dat het deze was :rofl:
Gefeliciteerd Puss met de geboorte van de kittens.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-05-2017 15:30

De eerste 3 waren er binnen 3 kwartier en nr4 was een verrassing, die kwam ruim 2 uur later :biggrin:

Hoeraaaah voor de poesies!!!

Wat fijn dat de bevalling zo lekker soepel verlopen is.
Afbeelding
Oudblond schreef:
28-05-2017 12:42
Madam laat je wachten Puss! Wij gaan de katten inderdaad ook meenemen naar andere bestemmingen dan de DA.
Boodschapjes gedaan, was weggewerkt, broodje taart gegeten en de rest van de dag wilde ik op het balkon doorbrengen. Maar klokslag 12 uur gingen de speakers aan de overkant van het water open. Geen idee wat er loos is maar ik bonk zowat mijn huis uit. Heeft nog iemand een xtc'tje voor me? Kwestie van met de flow mee te gaan :peace:
Ik heb tzt wel een suggestie :P
Watervrouw :cat: Tuurlijk!
Net kwam mijn pakketje.... En ze zijn mooi!!!! De 'veilingoorbellen' die man voor me gekocht heeft. Blijer mee dan ik van tevoren gedacht had. Ze passen helemaal bij me!
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-05-2017 15:30

Oh wauw! Gefeliciteerd! :flirting:
:cat:
Prrrr, mauw miawwwww.
Oudblond schreef:
29-05-2017 18:42
Watervrouw :cat: Tuurlijk!
Net kwam mijn pakketje.... En ze zijn mooi!!!! De 'veilingoorbellen' die man voor me gekocht heeft. Blijer mee dan ik van tevoren gedacht had. Ze passen helemaal bij me!

Aaaah wat een lieve man heb jij Oudblond! :heart:
jane-ice wijzigde dit bericht op 29-05-2017 18:56
0.15% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven