Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Lukt het je al een beetje om te settelen Aza?

Is je plan om daar voorlopig te blijven of toch zo snel mogelijk verder kijken naar een huis of flat?
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai! Ik ben al helemaal 'leeg' en heb nog -tig afspraken. Mijn eigen schuld: ik had zelf 2 afspraken gemaakt en niet meteen in mijn agenda gezet terwijl mijn collega voor me aan het plannen was Even bijtanken met koffie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Renaissance schreef op 09 mei 2017 @ 14:24:

Lukt het je al een beetje om te settelen Aza?

Is je plan om daar voorlopig te blijven of toch zo snel mogelijk verder kijken naar een huis of flat?

Dat lukt wel aardig.

Het plan is wel om zo snel mogelijk toch te verhuizen naar een flatje/huisje.

Dit is prima voor tijdelijk. Ligt eraan hoe snel ik iets kan vinden en nu alles op een rit heb.
Zoeken we barpersoneel? Zo stil hier. Het businessplan werkt niet als we de volgende verhuizing niet kunnen betalen.

Zonder gein. Aza fijn dat het prima is voor tijdelijk. Neem je tijd om op je 'effen' te komen (Vlaamse uitspraak van mijn schoonmoeder, maar zo waar). En als je echt geland bent, weer verder met je toekomst voor ogen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben er hoor, tv staat aan. Kijken mooiste meisje van de klas en straks het einde van het Songfestival.
quote:Oudblond schreef op 09 mei 2017 @ 20:55:

Zoeken we barpersoneel? Zo stil hier. Het businessplan werkt niet als we de volgende verhuizing niet kunnen betalen.

Zonder gein. Aza fijn dat het prima is voor tijdelijk. Neem je tijd om op je 'effen' te komen (Vlaamse uitspraak van mijn schoonmoeder, maar zo waar). En als je echt geland bent, weer verder met je toekomst voor ogen.Tja, ik ging niet spijbelen om in de kroeg te gaan zitten. Heel veel huishoudelijk werk verzet, heel veel boodschappen gehaald, zodat ik beschikbaar ben voor werk. En nu ben ik niet opgeroepen voor morgen
Ik ben ook helemaal op. Wat een dag weer. Morgen niet naar mijn werk, maar aan het huiswerk.

Ik deel ook even een foto van mijn poezenbeestje. Ze zat zondag zo mooi bij het behang.

Aza, ik wil je metertijd wel helpen met je huisje, maar de komende 2 maanden heb ik het nog te druk. Helaas (ik wil rust!)
Als het ff mee zit ben ik onverwacht morgenmiddag vrij. Duimen jullie even daarvoor. Heb behoefte aan een vrije middag in de zon.
Dolfje ik duim.

Voor mezelf ook voor mooi weer, ik heb wat foto's in mijn hoofd die ik wil gaan maken. Maar daarvoor is zon nodig.

Net terug van de massage. Besloten te gaan voor een massage die mijn spieren losmaakt en blokkades in mijn spieren oplost. En niet alleen voor ontspanning. Auw, dat deed gemeen pijn. Maar naderhand voelde ik me een heel stuk lichter, dat is fijn!

Ssssst, als je je morgen verveelt mag je bij mij de ramen wel komen wassen?
Ik heb ook nog wel wat ramen in de aanbieding.
Nou je ziet het Stttt, je stammatties komen to the rescue zodat je je morgen niet hoeft te vervelen!

Ik heb toch zo'n leuke vacature gezien "kernanalist genoomdiagnostiek genetica". Ff een omscholinkje er tegenaan gooien en dat ga ik solliciteren. Of misschien eerst maar eens even googelen wat zo iemand in hemelsnaam doet.
Het weinige nuttige na werktijd was een wasje draaien en zonnebloemplantje in groter bakje stoppen.

Hoog tijd dat IJsheiligen voorbij gaat want planten binnenshuis in leven houden is een wel erg grote uitdaging...
iets met diagnoses en erfelijkheid ofzo
Watervrouw, ik heb zondag allemaal zaadjes van kruiden enzo geplant. Hopelijk komen die nog wel uit, want er is toch een nachtvorst overheen gegaan.

Erfelijkheid, oh dat kan ik best, want ik heb ook erfelijke dingen van mijn ouders gekregen. DNA enzo. Dus zo;n beroep moet best lukken, toch? Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn?
Nee heb je Ja kun je krijgen

Als je creatief wil zijn moet je ff de vormgevervacature van Volkskrant zoeken. Vanmiddag stond ie gewoon in het 'nieuwsoverzicht' op kranten.com Slechts tig wachtenden voor je.
Er zijn twee Z-plantjes en nog 3-wannabe's (hoop ik). Poging tot tomaatplantje of Muntplantje vind ik voorlopig wat te ambitieus...
quote:Renaissance schreef op 09 mei 2017 @ 22:19:

Nou je ziet het Stttt, je stammatties komen to the rescue zodat je je morgen niet hoeft te vervelen!

Oh, ik heb zelf ook nog ramen. Ik hoef me niet te vervelen. Vandaag dingen gedaan die moesten. De badkamer, de wc, bed verschoont dingen die geen uitstel meer konden hebben.

Werken met kinderen vind ik gewoon veel leuker dan huishouden. Dus was ik graag morgen gaan werken. Nu kan ik morgen iets anders doen in het huishouden én iets leuks.
quote:Renaissance schreef op 09 mei 2017 @ 22:22:

Ik heb toch zo'n leuke vacature gezien "kernanalist genoomdiagnostiek genetica". Ff een omscholinkje er tegenaan gooien en dat ga ik solliciteren. Of misschien eerst maar eens even googelen wat zo iemand in hemelsnaam doet.Oh leuk! Moet je wel iedere keer uitleggen wat je voor werk doet. Niemand die dat in een keer snapt. Ik heb dat ook wel eens, dat je aan mensen vraagt wat voor werk ze doen en dat je na het antwoord nog niks weet.
Oh, en er moet nog een en ander gedaan worden voor de sportclub. Waar de teams en coaches nog bezig zijn met dit seizoen en wél of geen kampioen worden, is de technische commissie al bezig met seizoen '17/'18. Wedstrijden in september en trainingen na 1-11.

Iedereen is een jaartje ouder geworden, dus nieuwe teams maken. Ouders inlichten die soms heel blij zijn en soms heel boos. Dat is misschien wel leuk voor morgen om te doen.
G'morning stamgenoten,

Ik verjaar vandaag!

Maar ik doe er niks aan, afgelopen zaterdag vrijgezellenfeest gehad en as vrijdag de bijbehorende bruiloft, dus zou dan niet weten wanneer ik dat zou moeten doen want door de week doen we dat nooit, alleen in weekend.

Dus een jaartje niks
Gefeliciteerd Yas!!

Fijne verjaardag!

Prrrr, mauw miawwwww.
Van harte gefeliciteerd dan! Het is nog vroeg, dus kun je de hele dag ervan genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven