Stel je voor, of je nou oud of nieuw bent

01-06-2020 18:19 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier wat over jezelf! Gewoon hoeveel jij kwijt wil: leeftijd, woonplaats/provincie, getrouwd of niet, kinderen of niet, hobby's, etc..

Edit, met dank aan C⨀urage: Even een vriendelijke reminder om niet teveel details van je privé persoon prijs te geven op het internet. Niet iedereen die hier (mee) leest, is betrouwbaar.
cookielover wijzigde dit bericht op 02-06-2020 11:46
43.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cookie, 51, getrouwd, vier volwassen kinderen, provincie Utrecht, vertaalster, gek op lezen en wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Opstart(st)er begint.
(Lees: Na de openingspost geschreven)

Wissewis alias Wiske, eind in de 30, boekhoudkundig-administratief wonder, getrouwd, kinderloos.
Verslaafd aan forummen en idioot doen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
LV, vrouw, 50, Zutphen, 2 kinderen (19 en 15), medewerker wasserij, al honderd jaar ongehuwd samenwonend met de vader van voornoemde wondertjes.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik doe mee!

Begin 30, getrouwd, 1 kind, westen van het land, gek op cijfertjes en excel, hou van reizen, lezen, sporten, lekker eten en wijntjes :cheer2:
anoniem_397980 wijzigde dit bericht op 02-06-2020 22:30
26.23% gewijzigd
“Don’t spend time on beating on a wall, hoping it will transform into a door!” ~ Coco Chanel
Alle reacties Link kopieren
Roos, 44, getrouwd, geen kinderen en Belg.
Life is short. Eat dessert first.
Pitahaya, vooraan in de dertig, Noord-Hollandse. sport en kook gek, getrouwd en een kind.
Maud, 51, binnenkort professioneel fotograaf. Geen man, vrouw, kinderen of katten.
pitahaya schreef:
01-06-2020 18:32
Pitahaya, vooraan in de dertig, Noord-Hollandse. sport en kook gek, getrouwd en een kind.
Je kookt gek? Hoe moet ik dat zien? Sta je dan te koken met zo'n rode clownsneus op je gezicht? Of tap je Belgenmoppen onder het koken?
overig/welkom-nieuwe-forummers-stel-je- ... ges/312387
hijdie, van net na de oorlog, aow plus wat eigen inkomsten, getrouwd met het meisje dat ik 45 jaar geleden heb ontmoet, twee volwassen kinderen, Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
Solo, 56, Haarlem, bewust alleenstaand moeder van twee jongvolwassen autisten.
Studeert psychologie aan de Open Universiteit.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Daar komen alleen nieuwelingen.
Alle reacties Link kopieren
Nienke, 35, getrouwd en moeder van 1 kind en stiefmoeder van nog eens 3, docent in het voortgezet onderwijs en in m’n vrije tijd vooral dol op lezen.
Alle reacties Link kopieren
Helena_z, 23, afgestudeerd sociaal werker maar nog niet actief*, geen partner/kind, Belg, heel erg into spiritualiteit

*Eufemisme voor werkloos
leeg
Alle reacties Link kopieren
Greendale, eind twintig, Utrecht, getrouwd en een dochter van 2 maanden oud. Ook nog twee lieve katten. Iets te gek op eten. Teamleider in de communicatie.
Alle reacties Link kopieren
Aneso, 41, gescheiden en moeder van 2 dochters van 12 en 9 jaar. Stuk of wat huisdieren en woonachtig in Drenthe. Verpleegkundige van beroep en nu bezig met hbo-v.
Alle reacties Link kopieren
40, getrouwd, 2 kids,1 hond, 2 katten
Alle reacties Link kopieren
Lollypopje, begin 30, ergens midden van het land. Vrijgezel (ik denk dat ik maar vast katten ga kopen), geen kinderen en ik wil ook geen moeder worden van een paar wondertjes.
Prettig gestoord, dol op eten, kinkster, openminded, knusselaar.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Mandylion, begin 30, vrouw, getrouwd, 2 kinderen (1 op school, ander nog niet), uit de provincie, parttime werkzaam (maar even minder gelukkig met mijn baan), lui in huis.
.
Alle reacties Link kopieren
Dolfje, vrouw, getrouwd, geen kinderen of huisdieren. Houdt van biertjes drinken en op vakantie gaan.
Alle reacties Link kopieren
Zonneoog, 38, getrouwd en binnenkort moeder van mijn kleine man en nog twee toegiftzonen van mijn man. Begeleider gehandicaptenzorg, woonachtig rond het Gooi
zonneoog wijzigde dit bericht op 01-06-2020 18:45
3.97% gewijzigd
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
01-06-2020 18:43
Dolfje, vrouw, getrouwd, geen kinderen of huisdieren. Houdt van biertjes drinken en op vakantie gaan.
Oh ja, bier!
.
Alle reacties Link kopieren
Skawa, 34 jr twee jonge kinderen. Volgend jaar trouwen met mijn vriend. Gek van paarden, honden en alle dieren. Werk in de jeugd ggz. 2 eigen paarden en 1 hond.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Icetea, 49, 1 kind van 19 jaar, werk FT met veel plezier, woonachtig op de grens Zuid-Gelderland-Noord-Brabant, geen relatie.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven