Storm Ciara
donderdag 6 februari 2020 om 14:01
https://www.ad.nl/binnenland/de-storm-k ... ~aadf4299/
Gaan we weer.
Er zijn weinig weersomstandigheden waar ik meer bang voor ben dan voor harde wind. Ik moet alle dagen de weg op in verband met werk en ik heb een kleine auto. En stuiter over de weg. Ik vind wind naar.
Gaan we weer.
Er zijn weinig weersomstandigheden waar ik meer bang voor ben dan voor harde wind. Ik moet alle dagen de weg op in verband met werk en ik heb een kleine auto. En stuiter over de weg. Ik vind wind naar.
anoniem_394873 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 12:30
0.66% gewijzigd
maandag 10 februari 2020 om 10:57
Ja ik ben er ook helemaal klaar mee
Voor iedereen een groene tuin
maandag 10 februari 2020 om 11:12
Grootste probleem is vooral de overige weggebruikers. Over mezelf en mijn rijvaardigheden maak ik me minder zorgen.
Ik ben inmiddels gearriveerd, even wat drinken en dan terug. Veel woei.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 10 februari 2020 om 11:19
maandag 10 februari 2020 om 11:35
Hoop dat ze snel komen én dat het niet gaat regenen!!
Hier staat alles nog op zijn plek en zitten de pannen op het dak.
De autodeur kon ik nog net op tijd vastpakken voordat ie tegen een andere auto klapte.
Mijn tandarts zit op een hoek waar de wind je nu gewoon naar binnen waait en de baliemedewerker zit precies in die tocht als de deur open gaat. Die had dus een dubbele sjaal omgedaan tegen de kou.
Het vogelhuisje is wel omgevallen, die was al een beetje gammel maar nu moet ik 'm echt gaan maken. Komend weekend een klusje dus!
"I love not Man the less, but Nature more..."
maandag 10 februari 2020 om 11:40
Nou zo te lezen mazzel gehad hier in Gelderland.
Niks stuk en het waait wel maar niet zo hard, maar ik ga voor de zekerheid straks lopen naar kantoor.
Oww trouwens er is wel iets stuk, er is net een plank afgebroken van het balkontafeltje, doordat het nat was maar goed dat is niet zo erg...
Heb trouwens vanmorgen ook mn dak maar even gecheckt maar zo ver ik het kan zien, half uit de veluwramen hangend, is het allemaal in orde.
Ik hoop dat de schade bij jullie ook gering is.
Niks stuk en het waait wel maar niet zo hard, maar ik ga voor de zekerheid straks lopen naar kantoor.
Oww trouwens er is wel iets stuk, er is net een plank afgebroken van het balkontafeltje, doordat het nat was maar goed dat is niet zo erg...
Heb trouwens vanmorgen ook mn dak maar even gecheckt maar zo ver ik het kan zien, half uit de veluwramen hangend, is het allemaal in orde.
Ik hoop dat de schade bij jullie ook gering is.
maandag 10 februari 2020 om 13:07
Nou ze zouden pas ergens deze week komen zei die vrouw aan de telefoon en ik zou vooraf nog gebeld worden voor ze kwamen, kom ik net uit de sportschool stond er een busje voor mijn deur. Waren ze er al! Ik was dus echt net op tijd thuis. Maar goed ook want het probleem zit in mijn huis en niet op het dak. Er was geen dakpan weg, maar de uitlaat pijp was losgeraakt en verschoven. Die hebben ze nu weer omlaag getrokken en goed vast gezet. Maar goed ook want hij hing gevaarlijk hoog en kon zo losschieten.PimPom schreef: ↑10-02-2020 11:35![]()
Hoop dat ze snel komen én dat het niet gaat regenen!!
Hier staat alles nog op zijn plek en zitten de pannen op het dak.
De autodeur kon ik nog net op tijd vastpakken voordat ie tegen een andere auto klapte.
Mijn tandarts zit op een hoek waar de wind je nu gewoon naar binnen waait en de baliemedewerker zit precies in die tocht als de deur open gaat. Die had dus een dubbele sjaal omgedaan tegen de kou.
Het vogelhuisje is wel omgevallen, die was al een beetje gammel maar nu moet ik 'm echt gaan maken. Komend weekend een klusje dus!
Ik ben echt zo blij dat ze al geweest zijn. Is het in elk geval opgelost. Ze hadden het enorm druk want het aantal meldingen was heel hoog.
Het kan in elk geval weer met een gerust hart gaan regenen nu. Ik zit droog.
maandag 10 februari 2020 om 13:24
maandag 10 februari 2020 om 13:59
Opstijgen is niet hetzelfde als landen, gelukkig voor jou, opstijgen gaat met zo'n snelheid dat je er minder van merkt dan bij landen, ik weet niet waar je heen moet maar als het binnen Europa is vliegen ze waarschijnlijk ook hoger dan normaal, turbulentie is duur en irritant vliegen (ook voor de piloten). Sterkte hoor, onthoudt dat die dingen echt wel in de lucht blijven en piloten nooit gekke risico's nemen.
maandag 10 februari 2020 om 14:24
Schoongewaaid? Hier ligt het vol takken, bladeren en vooral heel veel zand. Het blijft trouwens doorgaan vandaag. Ik hoop echt dat het morgen iets minder is.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 10 februari 2020 om 15:02
Madrid87 schreef: ↑10-02-2020 13:07Nou ze zouden pas ergens deze week komen zei die vrouw aan de telefoon en ik zou vooraf nog gebeld worden voor ze kwamen, kom ik net uit de sportschool stond er een busje voor mijn deur. Waren ze er al! Ik was dus echt net op tijd thuis. Maar goed ook want het probleem zit in mijn huis en niet op het dak. Er was geen dakpan weg, maar de uitlaat pijp was losgeraakt en verschoven. Die hebben ze nu weer omlaag getrokken en goed vast gezet. Maar goed ook want hij hing gevaarlijk hoog en kon zo losschieten.
Ik ben echt zo blij dat ze al geweest zijn. Is het in elk geval opgelost. Ze hadden het enorm druk want het aantal meldingen was heel hoog.
Het kan in elk geval weer met een gerust hart gaan regenen nu. Ik zit droog.![]()
Wat fijn dat ze er zo snel bij waren!
"I love not Man the less, but Nature more..."