Tattoo veranderen
maandag 27 oktober 2025 om 10:12
maandag 27 oktober 2025 om 10:17
maandag 27 oktober 2025 om 10:18
Heb nog een kind, haar letter staat er ook en de letters staan niet in de tattoo maar los er tussen. (Is een bloem met uitlopers, dus niet ech nodig.)
Such a beautiful place to be with Friends.
maandag 27 oktober 2025 om 10:18
De 1 zegt maakt me niet uit, met de ander nog niet over gehad.Yildizlar2 schreef: ↑27-10-2025 10:17Hoe denken je kinderen er over ?
Ja ik snap dat het jouw tatoeage is maar hebben ze bv een hekel of slechte herinneringen aan hun oude naam dat zou voor mij wel uitmaken . Dan zou ik coveren en anders zou ik de oude in de nieuwe laten overlopen of zoiets .
maandag 27 oktober 2025 om 14:25
Of misschien de oude letter laten overlopen in de nieuwe?
En ter overweging: is er een kans dat ze nog gaan terugswitchen naar hun oude naam? Als je je tattoo verandert, zouden ze zich dan daarin geremd kunnen voelen? Ik zou pas aan een tattoo gaan morrelen als het toch in elk geval tamelijk definitief is.
En ter overweging: is er een kans dat ze nog gaan terugswitchen naar hun oude naam? Als je je tattoo verandert, zouden ze zich dan daarin geremd kunnen voelen? Ik zou pas aan een tattoo gaan morrelen als het toch in elk geval tamelijk definitief is.
maandag 27 oktober 2025 om 15:46
Nee dat denk ik niet, Non-binaire en trans naam dus ga er van uit dat ze bij hun keuze blijven.Wombat schreef: ↑27-10-2025 14:25Of misschien de oude letter laten overlopen in de nieuwe?
maandag 27 oktober 2025 om 17:29
Ze zijn met die voorletter geboren, het zal die voorletter blijven.
Als ze nog 10 keer van roepnaam veranderen kan jij anders nog 10 keer je tattoo laten bijwerken.
Het is ook niet dat die tattoo recht in 't zicht staat op je onderarm ofzo.
Op je rug zien ze hem hoogstens een keer op strandvakantie.
Als ze nog 10 keer van roepnaam veranderen kan jij anders nog 10 keer je tattoo laten bijwerken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
maandag 27 oktober 2025 om 21:06
maandag 27 oktober 2025 om 22:10
maandag 27 oktober 2025 om 22:11
Daar ben ik het absoluut niet mee eens, hun geboorte naam is echt taboe.Wissewis schreef: ↑27-10-2025 17:29Ze zijn met die voorletter geboren, het zal die voorletter blijven.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in