Te gênant

22-04-2019 20:27 138 berichten
Vanmorgen met man, dreumes en hond naar de stad gegaan voor een super lekker paasontbijt op een terras. Het hele plein was al vol en de stemming zat er goed in. De hond bind ik vast aan mijn stoel en dreumes hou ik bezig met servetjes. (Het was namelijk super druk en we moesten erg lang wachten) Hij gooit het op de grond en ik pak het voor hem op. Ik leunde opzij, voel de stoelpoten wiebelen en voordat ik het wist kletterde ik op de grond... Hond schrok zich dood en trekt de stoel een stuk met zich mee op het terras. Het was een stoel van ijzer dus het maakte ook nog eens een enorm kabaal. Arm beest. Gelukkig had ik geen pijn maar ik schaamde mij enorm. Zo erg dat de tranen maar over mijn wangen bleven gaan en ik het gewoon niet kon stoppen. Iedereen natuurlijk kijken...

Gelukkig kan ik er nu heel hard om lachen.

Dit kan echt alleen mij overkomen denk ik dan. Of toch niet? Wie heeft ook weleens zoiets gênants meegemaakt? :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Djoels die van jou is erg :| maar wel een hele lieve moeder :flirting:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Nog niet zolang geleden struikelde ik net voor de winkel van de Plus over een paar onregelmatig gelegde tegels. Ik lag languit. Het trok ontzettend de aandacht en raar; de "vertoning" vond ik veel erger dan mijn gekneusde knie en buil op mijn voorhoofd. Ik wilde maar één ding, namelijk dat ze gewoon doorliepen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
22-04-2019 23:42
Nog niet zolang geleden struikelde ik net voor de winkel van de Plus over een paar onregelmatig gelegde tegels. Ik lag languit. Het trok ontzettend de aandacht en raar; de "vertoning" vond ik veel erger dan mijn gekneusde knie en buil op mijn voorhoofd. Ik wilde maar één ding, namelijk dat ze gewoon doorliepen.
Oh ja, heb ik ook al meegemaakt. Bracht zoon naar school en ik was achter hem aan het rennen. Struikel ik over een boordje van een tegel en ga door mijn vaart languit tegen de vlakte. Paar mensen meteen bezorgd "gaat het?". Ik was zo kwaad op mezelf en eigenlijk onterecht, kan ik eraan doen dat de stoep niet effen ligt.

Hilarisch topic, al vind ik wat Oudblond en Djoels tegengekomen hebben echt wel sneu. :-|
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik net mijn rijbewijs had ging ik laat in de avond met vriendinnen naar de andere kant van het land naar een of andere hippe discotheek, ik reed in een politiefuik en moest blazen, dus ik ging heel trots blazen, na de p van prima lieten ze me doorrijden, en toen heb ik wel tien pionnetjes omver gereden :facepalm:
Ik zag ze nog twijfelen of ze me weer op zouden halen.

En heel gênant ik was lekker naar de sauna met mijn vriend, we hadden er een massage bijgeboekt!
Eenmaal in het hotel zag ik dat mijn bikinibroek al die tijd binnenstebuiten had gezeten.. Ik schaam me nu nog..
Alle reacties Link kopieren
Wojak schreef:
22-04-2019 21:45
Ben ooit op de boot van Texel naar Den Helder compleet ondergescheten door een meeuw, voor het oog van een grote groep mensen.
Ik ook. In een wachtrij in het Dolfinarium. Op een warme dag. Een grote meeuwenflets recht mijn decolleté in.
Jaren geleden liep ik stage op een woongroep met ouderen met Korsakov. Zij genoten van muziek uit hun jeugd. Voor de cliënten had ik een afspeellijst voor op een mp3-speler gemaakt met o.a. muziek van Boudewijn de Groot. Die afspeellijst had ik op mijn eigen laptop gemaakt, hij stond tussen mijn eigen afspeellijsten. Blijkbaar had ik mijn eigen muziek mee gekopieerd met de hunne. Toen één van de clienten muziek zat te luisteren (met koptelefoon) begon dus automatisch mijn lijst af te spelen zodra die van hun was afgelopen. Helaas voor die meneer hield ik toen der tijd van hardcore. En dan ook echt hard. Ik geloof dat het zeker 5 minuten heeft geduurd voordat ik door had dat er een iets andere muziekstijl uit zijn koptelefoon kwam dan waar hij zelf van hield ;-D en maar niet snappen waarom hij die koptelefoon steeds af wilde terwijl hij die koptelefoon normaliter weigerde terug te geven na zijn 'muziekmoment' :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik ging nog even een boodschapje halen en was al redelijk ‘dressed to impress’ voor de avond die zou komen. Hoge hakken en een lange jurk met hoge split. Een man flirt een beetje met me en ik doe, heel naar, nogal uit de hoogte, want ik heb haast. Ik vul een tasje sinaasappels, maar in het tasje zit een gat, dus ze rollen er zo weer uit. In een poging mijn sinaasappels te redden glijd ik uit over eentje en beland ik pardoes op de vloer. Jurk was ondertussen helemaal omhoog gekropen (men kon mijn hoge huidskkeurige oma onderbroek zien) en mijn mooie hakken lagen ergens naast me. De man die eerder flirtte hielp me weer omhoog. Ik kon wel door de grond zakken.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
22-04-2019 22:40
dat je smorgens nog gauw een boterham nutella smeert en opeet voor je de auto inspringt en niets na checkt, leuk de kinderen naar school, boodschappen doen, langs het gemeentehuis etc. Kom je thuis en besluit je dat het misschien handig is eens in de spiegel te kijken en ziet dat je dus rondom chocopasta om je mond hebt, en helemaal niemand die er iets van gezegd heeft!
:$
De hele dag een V-hals trui aan op je werk. Om 5 voor 5 vraagt een collega, wat heb jij nou voor trui aan? Zat die V op mijn rug......
esther55 schreef:
23-04-2019 04:45
:$
De hele dag een V-hals trui aan op je werk. Om 5 voor 5 vraagt een collega, wat heb jij nou voor trui aan? Zat die V op mijn rug......


Hahahha ook zoiets ja, dat dat eind van de dag vermeld wordt
Alle reacties Link kopieren
Met mijn man gingen we een keer naar de Primark, kijken voor een jas voor hem. We hadden al een voorgevoel dat we hier niet gingen slagen, maar goed wie niet waagt... Dus wij naar de herenafdeling, richting een stapel jassen. De bovenste zag er leuk uit, zwart lang en chique. Dus ik zeg tegen mijn man, ‘hier pas deze eens’. Hij de jas passen en die zat als gegoten. Eenmaal de jas aan kwam er een jongeman op ons af, en zei vriendelijk ‘ oeps dat is mijn jas, ik had hem op de stapel gegooid om zelf kleding te gaan passen’ ( er stonden idd overal mensen in de winkel kleding te passen en weg te graaien :-P) . Met schaamrood op de kaken gaven we snel de jas terug en liepen we gauw de winkel uit :$ . Dat was toen gênant maar later een leuke anekdote :clown:
Voor iedereen een groene tuin
Djoels nee nee nee 😂😂😂😂😂😂 te erg
suzyqfive schreef:
22-04-2019 23:04
In een lokaal geschikt voor 15 leerlingen les moeten geven aan 26 leerlingen, waaraan je ook een toets moet geven en je dan met je kont langs het bord moet wurmen waar zo’n plankje aan zit waar je de bordstiften op legt...
Gelukkig vonden de leerlingen mijn onderbroek ook mooi.

Of wanneer ze iets te enthousiast antwoorden roepen i.p.v. een vinger opsteken en je zegt dat als ze nu niet gaan vingeren ze maar zelf aan het werk moeten gaan.
Bij mij houden ze zomer winter altijd hun winterjassen aan.
Ik heb er eens tegen een geblerd: doe in godsnaam eens wat uit, jongen!
Djoels :woa: , wat moet jij je lullig gevoeld hebben!
Jij mag idd. de laatste brownie hebben ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh hilarisch dit :-D

Vorig jaar zomer, lekker met partner op vakantie in fijn hotelletje.
Kom een keer terug van het toilet en denk hem te zien staan bij het zwembad, zelfde zwembroek, zelfde lengte , kapsel en bij ons strandbedje...
Ga lekker achter hem staan tegen hem aan en knijp hem even lekker in z’n billen haaaii schatje
Totaal verkeerde man :facepalm:
Kon ter plekke wel door de grond, hij verstond me niet dus mijn excuses en uitleg kwamen niet aan .
Ben maar afgedropen naar manlief die het van een afstandje had bekeken en dus niet meer bijkwam .
De hele week kom je dan je slachtoffer ook nog tegen ...
miepje77 schreef:
23-04-2019 11:08
Oh hilarisch dit :-D

Vorig jaar zomer, lekker met partner op vakantie in fijn hotelletje.
Kom een keer terug van het toilet en denk hem te zien staan bij het zwembad, zelfde zwembroek, zelfde lengte , kapsel en bij ons strandbedje...
Ga lekker achter hem staan tegen hem aan en knijp hem even lekker in z’n billen haaaii schatje
Totaal verkeerde man :facepalm:
Kon ter plekke wel door de grond, hij verstond me niet dus mijn excuses en uitleg kwamen niet aan .
Ben maar afgedropen naar manlief die het van een afstandje had bekeken en dus niet meer bijkwam .
De hele week kom je dan je slachtoffer ook nog tegen ...
Ooh wat gênant!!
Vorige week gingen man en ik om boodschappen.
In onze straat zijn ze flink bezig met nieuwe daken op het moment dus veel werklui in de straat.
Man fietst voor mij met 2 big shoppers aan z’n stuur, hij liet z’n stuur los en 1 tas vloog onder mijn band waardoor ik uitgleed.
Lag ik daar, al die mensen kijken en man bleef netjes staan wachten tot ik opgestaan was en verder kwam fietsen. :bonk:
miepje77 schreef:
23-04-2019 11:08
Oh hilarisch dit :-D

Vorig jaar zomer, lekker met partner op vakantie in fijn hotelletje.
Kom een keer terug van het toilet en denk hem te zien staan bij het zwembad, zelfde zwembroek, zelfde lengte , kapsel en bij ons strandbedje...
Ga lekker achter hem staan tegen hem aan en knijp hem even lekker in z’n billen haaaii schatje
Totaal verkeerde man :facepalm:
Kon ter plekke wel door de grond, hij verstond me niet dus mijn excuses en uitleg kwamen niet aan .
Ben maar afgedropen naar manlief die het van een afstandje had bekeken en dus niet meer bijkwam .
De hele week kom je dan je slachtoffer ook nog tegen ...
Ooh wat erg ook!
kimmetjee1990 schreef:
23-04-2019 12:56
Vorige week gingen man en ik om boodschappen.
In onze straat zijn ze flink bezig met nieuwe daken op het moment dus veel werklui in de straat.
Man fietst voor mij met 2 big shoppers aan z’n stuur, hij liet z’n stuur los en 1 tas vloog onder mijn band waardoor ik uitgleed.
Lag ik daar, al die mensen kijken en man bleef netjes staan wachten tot ik opgestaan was en verder kwam fietsen. :bonk:
Waarom laat hij zijn stuur ook los?!
Alle reacties Link kopieren
miepje77 schreef:
23-04-2019 11:08
Oh hilarisch dit :-D

Vorig jaar zomer, lekker met partner op vakantie in fijn hotelletje.
Kom een keer terug van het toilet en denk hem te zien staan bij het zwembad, zelfde zwembroek, zelfde lengte , kapsel en bij ons strandbedje...
Ga lekker achter hem staan tegen hem aan en knijp hem even lekker in z’n billen haaaii schatje
Totaal verkeerde man :facepalm:
Kon ter plekke wel door de grond, hij verstond me niet dus mijn excuses en uitleg kwamen niet aan .
Ben maar afgedropen naar manlief die het van een afstandje had bekeken en dus niet meer bijkwam .
De hele week kom je dan je slachtoffer ook nog tegen ...
:rofl: . Oow wat erg.. doet mij denken aan die reclamespot met die man en het ophalen van zijn vriendin bij de trein...
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Aantal jaar geleden aan het winkelen met gezin in andere stad. Dochter loopt voorop de america today in. Ik zie iets heel leuks voor haar liggen en wil dat laten zien. Tafel stond alleen ergens anders dan ik dacht. Voor de tafel was een soort rolstoelvriendelijke “afrit” daarnaast stonden ook de veiligheidspoortjes. Ik wil dus naast zo’n poortje doorlopen. Blijkt dat daar dus een afstap is van zo’n 30 cm diep. Had ik niet gezien. Flets zo tegen de vlakte met mijn gezicht tegen het poortje aan liggend. Dochter draait om door de herrie ziet mij liggen schrikt en ligt dubbel ...mam doet het zeer maar ondertussen komt ze niet meer bij. Ik ook trouwens want ik schiet ook altijd in de lach ook al barst ik van de pijn. De rest van de winkel niet meer gezien overigens :


Andere keer. Boodschappen gedaan bij supermarkt. Heel slecht weer. Regende hard. Zegt man terwijl ik het karretje terug wil rijden ik pik je daar wel op zodat ik niet terug door de regen hoef.
Ik zie hem aankomen rijden.. ren er naartoe... bril vol met water Trek de deur open en spring in de auto. En begin gelijk te ratelen waarop de man naast me zegt. Ik vind het heel gezellig hoor maar mijn vr ouw staat nu buiten in de regen te wachten en kijkt niet zo blij. Ik kijk opzij en zie naast mij een wildvreemde man zitten en Naast mijn deur een ietwat chagerijnige vrouw buiten staan. Oepsssss mijn man stond erachter met onze auto had het hele tafereel gezien en kwam niet meer bij van het lachen. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
In paniek naar mijn auto op een parking zoeken terwijl ik met de fiets was!
Ik ben ook al mijn fiets aan de supermarkt vergeten omdat ik dacht dat ik te voet was!
Alle reacties Link kopieren
Wojak schreef:
22-04-2019 21:45
Ben ooit op de boot van Texel naar Den Helder compleet ondergescheten door een meeuw, voor het oog van een grote groep mensen.
Ja hier ook, maar dan tijdens mijn werk en ik moest nog heel lang werken... Uiteindelijk mijn haar met wat koud water kunnen uitspoelen en lang leve de rommelige knot...

En die keer dat ik op een zondagmorgen nog lekker in mijn bed lag uit te brakken van de vorige avond. Krijg ik een appje 'wil je mee naar de voetbal'. Ik oke leuk. Vriend: sta over een kwartier bij je op de stoep... Dus ik vraag of we nog even snel langs de super kunnen rijden voor een broodje. Nou is deze vriend altijd wat 'zenuwachtig' met parkeren, maar ik verzekerde hem dat hij op deze plek wel mocht staan. Ik ren de supermarkt door, sta binnen no time weer buiten en stap de auto in.. begin gezellig te kletsen, zegt ineens een wildvreemde man tegen mij. Je mag best met mij meerijden hoor, maar ik denk niet dat je bij mij moet zijn... Ik weer uit stappen, zie ik de zwarte auto van vriend op een andere parkeerplaats staan, met vriend dubbel van het lachen...
Seriously?
love2dance schreef:
23-04-2019 13:42


Andere keer. Boodschappen gedaan bij supermarkt. Heel slecht weer. Regende hard. Zegt man terwijl ik het karretje terug wil rijden ik pik je daar wel op zodat ik niet terug door de regen hoef.
Ik zie hem aankomen rijden.. ren er naartoe... bril vol met water Trek de deur open en spring in de auto. En begin gelijk te ratelen waarop de man naast me zegt. Ik vind het heel gezellig hoor maar mijn vr ouw staat nu buiten in de regen te wachten en kijkt niet zo blij. Ik kijk opzij en zie naast mij een wildvreemde man zitten en Naast mijn deur een ietwat chagerijnige vrouw buiten staan. Oepsssss mijn man stond erachter met onze auto had het hele tafereel gezien en kwam niet meer bij van het lachen. :hyper:
De tranen lopen over mijn wangen van het lachen, heerlijke blooper.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
23-04-2019 13:49
In paniek naar mijn auto op een parking zoeken terwijl ik met de fiets was!
Ik ben ook al mijn fiets aan de supermarkt vergeten omdat ik dacht dat ik te voet was!
Haha dit is mij ook al eens overkomen. Op de fiets naar de jumbo, lopend terug. Een uur later zou ik weg, loop uit huis en schiet helemaal in paniek omdat ik denk dat mijn fiets is gestolen. Die stond niet voor huis. Was ik hem dus vergeten bij de jumbo...stond daar nog braaf op mij te wachten toen ik terug liep. Mijn kinderen zeiden al “ dat kan ook maar 1 iemand overkomen”.
Alle reacties Link kopieren
Met de carnaval in een kroeg zien dat de trap er wel glad uitziet, 1 voet verplaatsen en de hele trap afglijden. Gelukkig liep er niemand voor me....

Met een eerste date plat op mijn muil gaan omdat ik mijn enkel verzwikte.

Met uitgaan midden op het plein onderuitgaan.

De bus uit willen stappen maar ergens aan blijven haken en mijn zomerbroek uitscheuren. Vervolgens 10 minuten naar huis mogen lopen in een zichtbare string en geen jasje of iets om dat mee te bedekken.

Zo heb ik er nog wel 100
Oke, met de carnaval was ik dronken maar meestal overkomt het me wanneer ik nuchter ben haha
Lompheid is een gave toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven