Te goor voor woorden!

15-07-2010 00:02 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nu ga vertellen zullen jullie niet geloven. Dat kon ik namelijk zelf ook niet!! :puke:

Vanmorgen ging mijn wekker. Zoals gewoonlijk druk ik dan, nog helemaal slaperig, op snooze. Zo ook nu.

Met halfdichte ogen en nog compleet in slaaptoestand merkte ik wel wat vreemds op. Er lagen allemaal 'pluisjes' in mijn bed. Vreemd, dacht ik. Zal er een gat in mijn hoofdkussen zitten, waardoor die donsveertjes eruit zijn gekomen? Grmbl, balen, straks dus stofzuigen.

Met mijn hand veegde ik wat pluisjes weg, het waren er best veel zo rondom mijn hoofd, en ik wilde nog wat doorsoezelen totdat mijn tweede wekker afging.

Maar.. die pluisjes voelden toch wel wat raar aan vond ik, helemaal niet zacht en fluffy. Ik nam een pluisje tussen mijn vingers en wacht eens, dit voelde als een soort rubber. Het was nog donker, dus ik kon het niet goed zien.

Ik doe mijn nachtlampje aan. Wat zie ik???

Mijn bed onder de krioelenden maden!!! MADEN! Ja, je leest het goed, MADEN!

Ik kan niet beschrijven wat er toen door me heen ging. Ongeloof, pure walging. Binnen 1 seconde stond ik met een gil naast mijn bed en met een trillend lijf bekeek ik de hell die voor mijn ogen plaatsvond. Dit kon niet waar zijn! Er lagen wel 50 maden over mijn hele matras te kronkelen en uitermate walgelijk te zijn!!!

Oh my fucking god. Nee, serieus, ik viel bijna flauw.

Wat heb ik toen gedaan? Mijn lakens bij de punten gepakt, de maden in mijn bad gekieperd en doorgespoeld. Dat als eerste.

Toen heb ik lichtelijk hysterisch mijn stiefvader opgebeld. Die kon het ook niet geloven en had verder ook geen zinnig advies. Daarna heb ik op internet gezocht en het eerste beste ongediertebestrijdingsbedrijf opgebeld en mijn verhaal gedaan. Ze hadden dit nog nooit gehoord. Nee, duhhhh!! In ieder geval, het was een super aardige man, hij wist me goed te kalmeren en zei nog: er zijn ergere dingen in het leven, mevrouw. HAHAA...as if!!

We namen samen wat opties door wat het zou kunnen zijn. Hoe dit kon zijn gebeurd. Het moest absoluut iets met een rottend iets, of eten te maken hebben zei hij..

1. Ik eet niet in mijn slaapkamer. 2. er lag geen lijk in mijn slaapkamer. 3. Mijn huis is altijd schoon, vooral de slaapkamers, 4. Ik heb geen last van muizen. Kortom, ik was radeloos!

Wat bleek! Boven mijn bed, op het plafond, zit een rond gat. In dat gat zit een bepaald soort mechanisch geval waar je een koord aan zou kunnen hangen om er het licht mee uit te doen. Beetje ouderwets is dat geloof ik. Dat ding doet het ook niet, zit er al jaren, maar ik heb dat gat nooit gedicht. Of tenminste, de randen rondom dat 'ding waar je een koord aan kan hangen'.

De man van dat ongediertebestrijdingsbedrijf zei dat er toch waarschijnlijk een muis lag te rotten boven het plafond, tussen de wanden. En dat die maden dus al krioelend naar beneden waren gevallen door dat gaatje.

En warempel.. op het hoofdbord van mijn bed zag ik wat sporen, precies onder dat gat. Toen ik ging staan op een kruk om eens goed te kijken, rook ik ook lichtelijk het e.e.a. wat niet goed was.

Die maden zijn dus 's nachts, toen ik sliep stuk voor stuk door dat gat naar beneden gevallen (op mijn hoofd!!!!!!!) en hebben zo lekker met mij de hele nacht geknuffeld. Nou serieus, ik kan er niet over uit. :puke: Ik heb niets gemerkt.

Ik heb mijn hele kamer ontsmet, gestofzuigd, gedweild, gesprayed, ik heb dat gat afgedekt en ben de rest van de dag niet thuis geweest. Zojuist kwam ik, na een heerlijke dag in de zon met vriendinnen, thuis en met knikkende knieën opende ik mijn kamerdeur. Niets meer te zien. Ook niet op het plastic waarmee ik het gat het afgedekt (op aanraden van die man)

Ik walg er nog steeds van. Ga zo in zoontjes kamer slapen.

Sorry voor dit uitermate gore verhaal.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Dit topic was veel leuker geweest met FOTO'S!

La Vie, waar was je camera........
Ik heb dat ook wel eens gehoord bij zo'n survival show. Wat je moet doen als je per ongeluk verdwaald raakt in de woestijn ofzo en je raakt gewond. Dan moet je dus vliegen eitjes laten leggen in de wond zodat er maden in en bij komen. Die vreten dan de vieze en ontstekende huid weg zodat je een schone wond hebt die goed kan genezen.

Nog een tip was als je weinig water had om olifantenstront uit te persen boven je mond. Dan druppelt er altijd vocht uit.
Nou, serieus... ik heb er nog aan gedacht om foto's te nemen. Werkelijk waar.

Heb het niet gedaan. Helaas (?!)
quote:Yavanna schreef op 15 juli 2010 @ 00:54:

Ik heb dat ook wel eens gehoord bij zo'n survival show. Wat je moet doen als je per ongeluk verdwaald raakt in de woestijn ofzo en je raakt gewond. Dan moet je dus vliegen eitjes laten leggen in de wond zodat er maden in en bij komen. Die vreten dan de vieze en ontstekende huid weg zodat je een schone wond hebt die goed kan genezen.

Ja en je hebt een voedzame snack

Nog een tip was als je weinig water had om olifantenstront uit te persen boven je mond. Dan druppelt er altijd vocht uit.
quote:meds schreef op 15 juli 2010 @ 00:59:

[...]

Oh hee ja! twee vliegen (maden) in één klap
gadver!!!!!!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Getver, jakkes, bah, wat heb ik een spijt dat ik dit gelezen heb zo vlak voor het naar bed gaan.
quote:mocy schreef op 15 juli 2010 @ 01:12:

Getver, jakkes, bah, wat heb ik een spijt dat ik dit gelezen heb zo vlak voor het naar bed gaan.

Snel een klamboe over je bed hangen!

Onze prullenbak kroeioelde ooit vd maden,terwijl ik t vd buren had gehoord dat ze t hadden,dus probeerde er allesaan te doen om het te vermijden,dus pak luiers en vlees enz. nu nog een extra in,maar nu ik dit heb gelezen...ieuwwwwwwwwwwwwww,krijg spontaan jeuk enz, tijdens het lezen!

En indd,lees dit net voordat ik ga slapen...;)

Succes meid!
Fijne tip Q, waar haal ik die op dit tijdstip vandaan?

(morgen toch maar één aanschaffen).
Vietje! Toevallig moest ik al steeds aan je denken vanavond!

Wat een ramp dit zeg... Blijf je nu de hele nacht wakker?
Maden zijn een grote bron van eiwitten.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Nou jaaaaaa!!! Dit hadden wij een paar weken geleden ook!!! Gelukkig niet in bed, maar in de lamp boven ons bed

*Dank nu op m'n blote knietjes voor de afgrijselijke "paraplu-op-z'n-kop lamp*.

s'Nachts hoorden we wat bewegen, toen we 't licht aandeden zagen we een rare schaduw in de lamp, maden! Oh wat smerig!

Een tijdje daarvoor hoorden we steeds geritsel boven onze slaapkamer, een muis, de landlord heeft toen gif neergezet. Volgens mij nam de muis op deze manier wraak;-), om precies boven zo'n klein gaatje dood te gaan, onze slaapkamer is ruim 25m2...

Maar oh bah, om ze in je bed te hebben...brrrrrr!

Het was maar eenmalig bij ons,nadat we ze hebben weggehaald/schoongemaakt, hebben we ze niet meer gezien!
quote:mocy schreef op 15 juli 2010 @ 01:17:

Fijne tip Q, waar haal ik die op dit tijdstip vandaan?

(morgen toch maar één aanschaffen).

Gewoon van zolder

Of even bij de buren vragen.....vinden ze vast niet erg......gewoon verhaal vertellen, ow nee, dan krijg je hem niet mee
quote:quattro35 schreef op 15 juli 2010 @ 01:21:

Of even bij de buren vragen.....vinden ze vast niet erg......gewoon verhaal vertellen, ow nee, dan krijg je hem niet mee

Dank je Caporice, voor nog zo'n fijn verhaal. Ik blijf maar op vannacht en ren morgenochtend direct naar de klamboewinkel.
Sorry:-), maar ik vind 't gewoon zo grappig! Kan er inmiddels om lachen, maar die nacht...getverdegetver!En dan was 't niet eens zo erg als bij TO.
Waarom lees ik dit voor ik ga slapen. Nu voel ik me stom... Naja gelukkig zijn ze heel schoon en onschuldig. Al heb ik wel een gat boven mijn bed Zo'n eentje naar het dak (woon op een zolderverdieping).
stel je voor dat je je mond open had tijdens het slapen....
Oh, dit is zeker té goor voor woorden. BAH!! Zit hier gewoon misselijk te worden. Gadver!!

Hoop dat je vannacht wel hebt kunnen slapen.
Waaaaah wat goor. Ben gelukkig al helemaal aangekleed en niet meer in bed . Net nog ff gekeken of ik geen rare gaten boven mijn bed heb, gelukkig niet! Hoop dat je snel weer goed kunt slapen.
Och Lavie meid, wat zul je geschrokken zijn

Moet er niet aan denken....brrrr......

La Vie, ik leef oprecht met je mee, maar rol tegelijk over de grond van het lachen bij dit topic!!

De reacties van onder andere Meds zijn huiveringwekkend en érg onvriendelijk richting jou toe, maar toch...

Lekker geslapen vannacht verder??
Frizzo! Moest je toevallig al aan me denken? Ben benieuwd waarom!

Maar ik heb de nacht overleefd hoor. Wel onrustig geslapen, maar gelukkig niet heel lang wakker gelegen ofzo. Ben niet in mijn zoontjes kamer gaan liggen uiteindelijk. Heb wel mijn hoofdkussen de andere kant op gelegd, dus niet met mijn hoofd onder 'het gat', maar aan het voeteneind. En heb het lichtje aan gelaten (alsof dat iets zou helpen, haha)

Denk nu wel dat het eenmalig iets was, en hopelijk kan ik er over een tijdje ook om lachen

Kan inmiddels wél weer een vinkje zetten bij 'de dingen die ik heb meegemaakt in mijn leven lijst'!
Jeetje, dat je toch in je eigen kamer bent gaan slapen, stoer man!

Maar gelukkig dat je hebt kúnnen slapen, iig! Ik heb er ook nog ff van wakker gelegen, haha!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Gatver!!!! Traumaaaaa! Zou nooit meer daar durven slapen of überhaupt nooit meer slapen.
Perfectionisme is niet perfect...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven