Temperatuur in huis
zondag 28 juni 2026 om 19:27
Slaapkamer hier inmiddels afgekoeld tot 24 graden (was 26).
En alles kan nog uren openstaan voordat ik naar bed ga, dus er gaat vast nog wel een graadje (of 2?) af.
Hier waait het nu behoorlijk door.
En alles kan nog uren openstaan voordat ik naar bed ga, dus er gaat vast nog wel een graadje (of 2?) af.
Hier waait het nu behoorlijk door.
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 28 juni 2026 om 19:49
Hier ook zoiets.Calamitycat schreef: ↑28-06-2026 19:34Benedenverdieping van 28,9 naar 26,6 en dalende.
Bovenverdieping van 29,1 naar 26,8 en dalende.
Yippie ka yee![]()
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 28 juni 2026 om 19:54
Woonkamer niet erg afgekoeld. Was gezakt tot 26, nu helaas weer 27.
Maar 1e verdieping en zolder zijn aardig afgekoeld. Kan het alleen niet meten. Maar vanmiddag was het merkbaar koeler dan beneden. Vannacht was het heerlijk op zolder. Waarschijnlijk alsnog rond de 24 graden, maar veel koeler dan de afgelopen week.
Maar 1e verdieping en zolder zijn aardig afgekoeld. Kan het alleen niet meten. Maar vanmiddag was het merkbaar koeler dan beneden. Vannacht was het heerlijk op zolder. Waarschijnlijk alsnog rond de 24 graden, maar veel koeler dan de afgelopen week.
zondag 28 juni 2026 om 19:55
Nou, ik voel eindelijk wat wind.
Had de motivatie om een beetje puin te ruimen, maar nu heb ik het bloedheet. En dochter moet zo naar bed, dus geen tijd meer voor een duik.
Beneden geeft nog 27 aan. Boven, geen idee, man doet nog even tukkie voor de nachtdienst.
Had de motivatie om een beetje puin te ruimen, maar nu heb ik het bloedheet. En dochter moet zo naar bed, dus geen tijd meer voor een duik.
Beneden geeft nog 27 aan. Boven, geen idee, man doet nog even tukkie voor de nachtdienst.
83km met de auto, 79km met de fiets en hemelsbreed 57km noord van Zelhem
zondag 28 juni 2026 om 21:22
zondag 28 juni 2026 om 21:46
Balen he Joppie? Wind is hier ook weer weg...
Schiet niet echt op zo. Ik wil gewoon fris kunnen slapen. Of in ieder geval iets meer slaap dan afgelopen dagen...
Terwijl 25.5 in de woonkamer ietsje fris aanvoelt
Je raakt er aan gewend he...
Schiet niet echt op zo. Ik wil gewoon fris kunnen slapen. Of in ieder geval iets meer slaap dan afgelopen dagen...
Terwijl 25.5 in de woonkamer ietsje fris aanvoelt
zondag 28 juni 2026 om 21:50
zondag 28 juni 2026 om 21:57
Ja precies, ik kwam vanochtend beneden en dacht 'o, dat is lekker afgekoeld', maar het was nog steeds 26,5.Guavepapaya2 schreef: ↑28-06-2026 21:46Terwijl 25.5 in de woonkamer ietsje fris aanvoelt
zondag 28 juni 2026 om 22:21
Hoog wonen heeft z'n voordelen: het waait hier al heel de dag door. Dusdanig dat ik pantoffeltjes en een vestje ben gaan pakken
In de slaapkamer is het nog wel redelijk warm, maar niet zo dat ik er niet door kan slapen. Ik ben blij.
Vogelvlucht afstand tot Zelhem: 107,49 km, rijafstand; 140 km. En ik zie dat het in Zelhem nu 2 graden warmer is dan bij mij op de begane grond. Op mijn hoogte scheelt het nog weer wat graden.
In de slaapkamer is het nog wel redelijk warm, maar niet zo dat ik er niet door kan slapen. Ik ben blij.
Vogelvlucht afstand tot Zelhem: 107,49 km, rijafstand; 140 km. En ik zie dat het in Zelhem nu 2 graden warmer is dan bij mij op de begane grond. Op mijn hoogte scheelt het nog weer wat graden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
zondag 28 juni 2026 om 23:19
zondag 28 juni 2026 om 23:46
Wij zijn vanavond thuis gekomen van een nachtje weg:
Keuken 26,5
Woonkamer 27
Meteen àlles opengezet, maar het waait niet!
Op slaapkamer van zoon is het 30+
Die is met zn vriendin gevlucht naar de camper, die op de oprit staat, en daar de airco aangezet en het hoort net alsof ze daar aan het zuurstof liggen
Keuken 26,5
Woonkamer 27
Meteen àlles opengezet, maar het waait niet!
Op slaapkamer van zoon is het 30+
Die is met zn vriendin gevlucht naar de camper, die op de oprit staat, en daar de airco aangezet en het hoort net alsof ze daar aan het zuurstof liggen
Pieremachochel
maandag 29 juni 2026 om 07:07
maandag 29 juni 2026 om 07:19
Voordeur en tuindeuren open hier, kat in de bijkeuken gedaan. Das een binnenkat, dus dat is qua luchten altijd beetje puzzelen.
24 beneden, boven voelt gewoon heel benauwd.
Man komt uit nachtdienst, dus ik kan ook niet alles open gooien. Mja, het waait toch niet...
24 beneden, boven voelt gewoon heel benauwd.
Man komt uit nachtdienst, dus ik kan ook niet alles open gooien. Mja, het waait toch niet...
guavepapaya2 wijzigde dit bericht op 29-06-2026 07:19
Reden: Binnenkat, niet binnenkant
Reden: Binnenkat, niet binnenkant
0.19% gewijzigd
maandag 29 juni 2026 om 07:22
maandag 29 juni 2026 om 07:24
Dat is al snel
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
maandag 29 juni 2026 om 10:43
Hier is het binnen nog steeds boven de 27, als alles tegen elkaar open staat kan het dalen naar 26.5 beneden en 24 boven (met een buitentemperatuur van 20), maar zodra het niet meer doorwaait (en er nog maar één raam openstaat) is het weer overal 27. Het zal nog wel een week duren voordat die warmte het huis uit is, maar het is prima te doen zo.
maandag 29 juni 2026 om 11:02
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in