Terug als nieuw..

04-05-2011 11:13 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop net in de super de boer rustig mijn boodschapjes te doen.

Ik heb verse broodjes in mijn mandje liggen en bedenk me dat ik wel zin heb in jam.

Ik loop naar het schap en zie een nieuw soort potje staan..

Nieuw! Fruitpasta, zonder stukjes en pitjes!

Begrijp me niet verkeerd, ik werd hier erg blij van (dikke aarbeien op je brood bah..).. Maar het woordje nieuw irriteert me!

Ik kan me herinneren dat ik als kind "kindertjesjam" kreeg.. In een iets minder mooi gevormd potje en een blauw dekseltje. Maar verdorie nog wel met dezelfde mascotte.. Namelijk Flippif.. Die jongetjes framboos..

Zijn jullie wel eens dingen tegen gekomen waarvan heel hard geschreeuwd wordt dat het nieuw is, maar jij het al jaren kent?
Ja! Die achterlijke KUT bastognes in 2 kleuren. Hadden ze vorig jaar ofzo reclame voor, NIEUW, bastogne duo.

ja hoor, die kreeg ik 180 jaar geleden ook al bij de thee als ik uit school kwam.
XD Ja die ook! En ze zijn niet eens lekkerder dan de originele!
oh ik wil ook verse broodjes met "fruitpasta" :( *hapt van haar droge boterham met kaas*...
quote:SweetSummer schreef op 04 mei 2011 @ 11:28:

[...]

Nee het is juist zónder de stukjes en de pitjes ..

En ik heb precies het tegenovergestelde .. Ik lepel in "normale jam" juist altijd om alle aardbeien heen, voor de gelei zeg maar..Dan vind je Bonne Maman vast heel lekker.
Wat het ook is, die fruitpasta is wel errug lekker!
Ik krijg er een punthoofd van!
Er zijn ook speciale kinderbananen..en kinderappeltjes. Moet niet gekker worden zeg. Zou de marketing zijn werk doen?
quote:Julus schreef op 04 mei 2011 @ 12:27:

Er zijn ook speciale kinderbananen..en kinderappeltjes. Moet niet gekker worden zeg. Zou de marketing zijn werk doen?

wij kregen vroegah gewoon een halve appel als we m niet op konden!

de andere helft kreeg je dan de volgende dag.
Nou precies. Of je geeft gewoon een wat kleinere banaan. Of ik eet de rest op.
quote:SweetSummer schreef op 04 mei 2011 @ 11:31:

[...]

Buh-la-chu-luk! Ik blijf er bij.. Voor mij is het kindertjes Jam ..

Kindertjes jam???

En dan als onderschrift: "Nu met extra grote stukjes kind"
.
Vroegâh zaten er in de allerallergoedkoopste jam geen hele brokken muffe aardbei alleen een soort gelei. Vonden wij het lekkerst.

Nu betaal je er dus de hoofdprijs voor? #wewordengenept

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven