The Never Ending Question # 78
zondag 11 mei 2008 om 00:02
hahah ja redelijk , dochter weer thuis na samenwonen ,soort rouwproces voor haar ondanks dat ze zelf de relatie heeft verbroken ,nu moeilijk om vriendinnen op te bouwen aangezien die met ex [neven] verbonden zijn ,nog steeds erg druk met mantelen van moeder en schoonloeder ,en zoon is over spontaan voor moederdag uit Ierland met zijn vriendin ,maar allemaal zo betrekkelijk als ik lees dat je broertje is overleden !
Morgen is rustdag voor ons geen moeders ,maar gewoon ontspannen en denk dagje strand
Staat nu alles bij jouw open [ramen ]?
Morgen is rustdag voor ons geen moeders ,maar gewoon ontspannen en denk dagje strand
Staat nu alles bij jouw open [ramen ]?
zondag 11 mei 2008 om 00:06
@Plom: Bij jou ook een hoop gebeurd dus, je dochter weer thuis?! Was dat onverwacht of had je het wel aan zien komen? Is schoonloeder niet opgeknapt na het overlijden van je schoonvader? Fijn dat zoon over is!!
Ja, alles staat open, lekker afkoelen de boel..!!
Ik ga zo slapen, jij ook? Hoe val jij altijd in slaap? (Rug, zij, buik?)
Ja, alles staat open, lekker afkoelen de boel..!!
Ik ga zo slapen, jij ook? Hoe val jij altijd in slaap? (Rug, zij, buik?)
zondag 11 mei 2008 om 00:27
Slaap op mijn zij en ga zo mijn mandje in .
@Deesi : Dochter woont weer thuis omdat de huur alleen te hoog is [615 euro] en ja ik heb het zien aankomen Haar ex heeft een enorme rugtas en leunde erg in alle opzichten op haar .
Ze trok het niet meer en hij wilde geen hulp van hulpverleners .triest ,wel genoeg liefde tussen die twee ,maar dat is niet genoeg
Schoonloeder gaat ook niet goed, ,mislukte bypass blijkt nu,en enorm claimgedrag Maar het gaat wel goed met mij ,ik relativeer de scherpe kantjes een beetje en we gaan onze eigen weg .
snurk jij ?
@Deesi : Dochter woont weer thuis omdat de huur alleen te hoog is [615 euro] en ja ik heb het zien aankomen Haar ex heeft een enorme rugtas en leunde erg in alle opzichten op haar .
Ze trok het niet meer en hij wilde geen hulp van hulpverleners .triest ,wel genoeg liefde tussen die twee ,maar dat is niet genoeg
Schoonloeder gaat ook niet goed, ,mislukte bypass blijkt nu,en enorm claimgedrag Maar het gaat wel goed met mij ,ik relativeer de scherpe kantjes een beetje en we gaan onze eigen weg .
snurk jij ?