The Never Ending Question deel 85
zaterdag 12 mei 2012 om 11:52
Juul, ik heb net een zware AB-kuur achter de rug voor een andere kwaal, dus sta niet te springen om weer aan de AB te gaan. Zo maar veel vitamines, gorgeldrankjes en ijsjes halen!
Klote van die kramp in de slokdarm. Neem je jezelf wat beter in acht?
Niet echt. Misschien 2 keer per jaar.
Ga je wel eens naar een pretpark?
Klote van die kramp in de slokdarm. Neem je jezelf wat beter in acht?
Niet echt. Misschien 2 keer per jaar.
Ga je wel eens naar een pretpark?
I am surrounded by morons
zaterdag 12 mei 2012 om 12:21
Zelden; ik vind pretparken wel leuk, maar HAAT grote mensenmassa's. Heb ook geen zin om bij het bekendste pretpark al tegen de 10 euro kwijt te zijn om je auto te mogen parkeren, 30 euro te moeten betalen om alleen maar BINNEN te mogen, daar voor 7 euro 5 poffertjes te krijgen, en dan anderhalf uur achter een schuifelenede mensenmassa staan om 35 seconden in een bobbaan te mogen...!
Twis; vitamine C (zuigsnoepjes) noemde je nog niet in je rijtje.
Juul; jeetje; 3x p.wk? Wat n ellende!
Denk jij veel na?
Twis; vitamine C (zuigsnoepjes) noemde je nog niet in je rijtje.
Juul; jeetje; 3x p.wk? Wat n ellende!
Denk jij veel na?
zaterdag 12 mei 2012 om 12:44
Even voor de duidelijkheid: 't Doet enorm veel pijn, je vraagt je constant af of het je hart is, maar 't kan weinig kwaad. Ik neem mijn lijf zeker in acht, wekelijks naar de huisarts voor zorgwekkende bloeddruk, wachtlijst voor onderzoeken is lang, 22 mei aan de beurt. Voel me vooral rot dat ik constant van dit soort rare lichamelijke fratsen heb. "Heb je haar weer..."
Ik denk heel veel na. Mijn hoofd zit constant bomvol dingen waar ik over nadenk. Over de meest rare dingen. Piekerhoofd ook.
Heb jij een mama-appelsap? (een liedje in een andere taal, waarin je iets Nederlands denkt te horen?)
Ik denk heel veel na. Mijn hoofd zit constant bomvol dingen waar ik over nadenk. Over de meest rare dingen. Piekerhoofd ook.
Heb jij een mama-appelsap? (een liedje in een andere taal, waarin je iets Nederlands denkt te horen?)
zaterdag 12 mei 2012 om 12:47
haha; nee, heb ik niet
heb jij deze al eens gezien?
http://www.youtube.com/watch?v=d9NF2edxy-M
Wat vind je ervan?
heb jij deze al eens gezien?
http://www.youtube.com/watch?v=d9NF2edxy-M
Wat vind je ervan?
zaterdag 12 mei 2012 om 14:59
Juul: jaaa, vind 'm geweldig! Is dat zo? Ga ik dadelijk ook ff zoeken dan!
Twis; wat zul je inmiddels een honger hebben dan...!
Ik heb gisteren voor 't eerst geprobeerd papier-mache te maken van een rol wc papier, bloem en water. Van dat spul had ik wat vormen gemaakt. Die laat ik verder drogen en wil ik nog gaan bewerken (vijlen, schuren, verven, lakken) verder lekker muziek draaien en forummen.
En jij?
oh, te laat, lievelingsfruit, ehm...aardbeien? Mango?
Twis; wat zul je inmiddels een honger hebben dan...!
Ik heb gisteren voor 't eerst geprobeerd papier-mache te maken van een rol wc papier, bloem en water. Van dat spul had ik wat vormen gemaakt. Die laat ik verder drogen en wil ik nog gaan bewerken (vijlen, schuren, verven, lakken) verder lekker muziek draaien en forummen.
En jij?
oh, te laat, lievelingsfruit, ehm...aardbeien? Mango?