The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Vanavond op tafel: ratatouille

Waarom mijn avatar: vind Audrey Tautou gewoon een heel mooie vrouw

Wat voor planten heb jij in huis?
Kunst,waarvan iedereen denkt dat ze echt zijn

War eet je zo ?
Geen, alleen wat planten oa bromelia's in het terrarium.

wat voor kunst hangt bij je aan de muur?
Zoals ik al zei: ratatouille

Kunst aan de muur: een litho van een vriend van mijn vriend, wat linodrukken van vriend zelf en uiteraard tekeningen van dochter, en ook nog een ministeckpoes van haar hand.

Welke muziek draai je momenteel graag?
Ben nogal 3fm fan, vind de megahit superleuk!! Home van Edward Sharpe and the magnetic zeros. En Heaven van Emeli Sandé. En zit weer enorm in Brandon Flowers fase.

Waar krijg jij 't warm van?
Even offtopic. Ja, dromen over baby's krijgen betekend een nieuwe start. Ik heb namelijk gister te horen gekregen dat degene waar ik nu voor inval (superbaan) waarschijnlijk niet meer terugkomt op de groep en haar plek dus vrijkomt... :D (wordt wel een interne vacature, maar heb er een goed gevoel over, omdat ik er intussen al bijna een jaar werk en 't van alle kanten klopt!) Dat zou dus betekenen dat ik eindelijk na 5 jaar invallen een vaste baan krijg en verder kan met m'n leven!! En natuurlijk vriend die aan 't begin van een superleuke tijd staat waardoor 't tussen ons ook weer beter zal gaan. Dus, zeker wel een kern van waarheid!
als ik mijn dochter gelukkig zie

waar krijg jij rillingen van?
sommige muziek

Wat ga je vanavond doen ?
Open botbreuken/ontwrichtingen. (niet mijn plannen voor vanavond)

Ik ga zo even naar m'n moeder, eten halen in de supermarkt, koken, opeten, afwassen. DWDD kijken, achter de laptop kruipen, nog even tv kijken (hangt er vanaf wat erop is) en dan naar bed, laptop mee Valentine's Day afkijken.

Wat weet jij over autisme?
Hoop dat je de baan krijgt, Julia. En goed om te horen dat het met vriend en jou de goede kant op gaat.

Vanavond: Zo eerst eten, daarna even de stad in om naar winterjassen te kijken (koopavond hier) en wat te drinken met een vriendin.

Autisme: Niet zo veel. Weet wel dat mensen met autisme zich moeilijk in emoties van anderen kunnen verplaatsen en dat dat nogal eens tot onbegrip leidt.

Waar heb je je vandaag aan geërgerd?
Nou, dat is al best veel, wat je weet. Anderen hebben meer 't rainman idee erover.

Aan mijn overwerkte collega die teveel hooi op d'r vork heeft genomen waardoor cliënten en collega's 't moeten bezuren.. Erg vervelend.

En jij?
Aan het feit dat dat een bepaalde overheidsorganisatie waarmee ik te maken heb OV-reiskosten maar heel beperkt vergoedt, terwijl ze reizen met het OV juist zou moeten stimuleren en voor andere werkgevers het goede voorbeeld zou moeten geven door de kosten meer of zelfs helemaal te vergoeden.

Slik jij voedingssupplementen en zo ja, welke?
nee, slik ik niet

Ga jij dit jaar een griepprik halen?
Nee,die ene keer dat ik hem kreeg heb ik echt 2 x griep gehad

Welk tv programma wil jij niet missen ?
Ja. Ik word nog wel 's in mn gezicht gehoest waarbij ik de vochtige walm en spetters kan voelen Krijg 'm nu de 5e keer en geen griep meer gehad. weer 's ruim te laat door onhandig gepriegll op mn iPhone.

Geen. Ik volg niets.

En jij?
Ik vind sommige programma's leuk maar blijf voor geen enkele echt thuis.

Hoe ziet je ideale zondag eruit?
Lekker uitslapen, zonnig weertje buiten +/- 20 graden. Samen buiten brunchen. Daarna lekker naar 't bos/waterrand om te wandelen/picknicken. Wijntjes/biertjes drinken op het terras. Daarna naar huis, heerlijke pastasalade maken, buiten opeten. Buiten borrelen tot zonsondergang en daarna de tijd voor elkaar nemen met massage en some lovin'

Moet je ook zo lachen om de pikzwarte quotes van Herman Brusselmans? (moeite waard om op te zoeken)
Ik heb het even opgezocht. Ik vind ze wel leuk en er zitten een paar echt goede bij, maar echt lachen is niet gelukt. Glimlachen wel, telt dat ook?

Heb jij De Eetclub gezien? (is het de moeite waard?)
niet gezien

wat doe jij als je je verdrietig voelt?
Liz, zag m voor ¤7,95 bij de HEMA staan vandaag. Vond het boek heerlijk! Maar dan valt de film meestal een beetje tegen.. Ben er ook wel heel benieuwd naar!

Heel hard huilen met lange uithalen, lief zijn voor mezelf. Hangt een beetje van de oorzaak af of ik me laat troosten door iemand. En anders hier delen wat me dwars zit.. Opbeurende woorden helpen enorm!

Heb je ook zo'n hekel aan Felix Rottenberg? (koosnaam Rottenkop)
Ja, wel een beetje. Hij lijkt ook nog op iemand die ik ken, waar ik ook al niet zo fan van ben, dus dat helpt niet.

Heb jij ook wel eens een hekel aan iemand omdat hij op iemand lijkt die je niet mag, ook al weet je dat dat niet eerlijk is?
Wel qua namen. Bij sommige namen heb ik echt nare associaties.

Wat ben jij nu aan het doen naast forummen?
Tv kijken.

Bij welke naam heb je een nare associatie?
De naam van mijn schoonvader

En jij?
Joost

Welke forummer zou je graag IRL willen zien?
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven