The Never Ending Question nr. 83
dinsdag 18 oktober 2011 om 09:43
quote:Julia2 schreef op 17 oktober 2011 @ 23:00:
JAAAA!! Suske en Wiske! Hadden een hele verzameling! Mijn favorieten waren...... De speelgoedspiegel en... De krachtige krans! En die van jou Twis?? Das pas nostalgie!Ik weet mijn favorietjes niet meer, maar vond het wel heel leuk om te lezen
JAAAA!! Suske en Wiske! Hadden een hele verzameling! Mijn favorieten waren...... De speelgoedspiegel en... De krachtige krans! En die van jou Twis?? Das pas nostalgie!Ik weet mijn favorietjes niet meer, maar vond het wel heel leuk om te lezen
I am surrounded by morons
dinsdag 18 oktober 2011 om 09:46
dinsdag 18 oktober 2011 om 17:18
Mooi verhaal over Jammie Ljungberg, Liz.
Yep, hier ook een oogverblindend blinkend gebit, Julia. Voelt ook heel glad en schoon aan. Lekker. Jammer dat ik het al gauw weer verpest door koffie, rode wijn en sigaretten. Maar ja, wat is het leven zonder koffie, rode wijn en sigaretten?
Ja. Ik heb een onuitstaanbare tante die meent dat de wereld exclusief om haar draait. Zie haar gelukkig nooit.
Lees jij weleens boeken over zelfontwikkeling?
Yep, hier ook een oogverblindend blinkend gebit, Julia. Voelt ook heel glad en schoon aan. Lekker. Jammer dat ik het al gauw weer verpest door koffie, rode wijn en sigaretten. Maar ja, wat is het leven zonder koffie, rode wijn en sigaretten?
Ja. Ik heb een onuitstaanbare tante die meent dat de wereld exclusief om haar draait. Zie haar gelukkig nooit.
Lees jij weleens boeken over zelfontwikkeling?
dinsdag 18 oktober 2011 om 17:39
dinsdag 18 oktober 2011 om 17:49
Is je dochter een moeilijke eter, Lot? Dochter hier heeft ook zo'n fase gehad. Nu gaat het wel, maar de groenten die erin gaan zijn nog steeds heel beperkt, helaas.
Ja, vissoep die we twee jaar geleden van vakantie in Frankrijk mee hadden genomen. Echt heel smerig (terwijl ik echt van goede vissoep houd; deze was niet in orde, denk ik). Krijg serieus kokhalsneigingen als ik eraan terugdenk.
Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen als dat verder geen negatieve consequenties zou hebben?
Ja, vissoep die we twee jaar geleden van vakantie in Frankrijk mee hadden genomen. Echt heel smerig (terwijl ik echt van goede vissoep houd; deze was niet in orde, denk ik). Krijg serieus kokhalsneigingen als ik eraan terugdenk.
Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen als dat verder geen negatieve consequenties zou hebben?
dinsdag 18 oktober 2011 om 17:49
't Heeft de hele dag een beetje geknarst tussen m'n tanden. Wel lekker glad hoor, maar die fijne korreltjes zijn minder prettig, haha!
Ja... ik kreeg van mijn oma als verwennerij een boterham met heeeeeeeel veeeeeel boter en 3 hagelslagjes.... Uit dankbaarheid heb ik m maar op gegeten... Maar als ik er nog aan denk.. BAH! Mijn vaders smeerde ze net zo. Viespeuken.
Mijn beide managers!
Hoe ziet jouw avondplanning eruit?
Ja... ik kreeg van mijn oma als verwennerij een boterham met heeeeeeeel veeeeeel boter en 3 hagelslagjes.... Uit dankbaarheid heb ik m maar op gegeten... Maar als ik er nog aan denk.. BAH! Mijn vaders smeerde ze net zo. Viespeuken.
Mijn beide managers!
Hoe ziet jouw avondplanning eruit?
dinsdag 18 oktober 2011 om 17:53
Ja Elynn, ze at voorheen zo makkelijk, echt alles, nu bijna niets meer. Soms zelfs geen brood. En ze wil alleen kant en klare prutjes, niet als ik het zelf maak :'- Ze eet best stukjes, soja bijvoorbeeld, maar bij fruit lukt dat helemaal niet.(
De waarheid? Mijn zwager.. O.. heerlijk lijkt me dat! Maar dat kan niet.
Avondplanning? Eh zometeen even naar de buurvrouw, daarna koken en eten, in bad met doch tttttttter (die nu meetypt haha), dan die naar bed en dan nog een aflevering Masterchef kijken.
En jij?
De waarheid? Mijn zwager.. O.. heerlijk lijkt me dat! Maar dat kan niet.
Avondplanning? Eh zometeen even naar de buurvrouw, daarna koken en eten, in bad met doch tttttttter (die nu meetypt haha), dan die naar bed en dan nog een aflevering Masterchef kijken.
En jij?
dinsdag 18 oktober 2011 om 17:57
Lijkt me heel lastig. En er is helaas ook weinig aan te doen als je het goede voorbeeld al geeft, lekker kookt en je kind desondanks écht niet wil eten. Moet echt uit haarzelf komen. Het waait vast over. Hoop voor je dat het gauw komt.
Eten, eten even laten zakken, naar yoga, met een glas wijn onderuit op de bank, even lezen in bed en dan slapen.
Wat voor sieraden draag je (niet per se nu, maar gewoon in het algemeen)?
Eten, eten even laten zakken, naar yoga, met een glas wijn onderuit op de bank, even lezen in bed en dan slapen.
Wat voor sieraden draag je (niet per se nu, maar gewoon in het algemeen)?
dinsdag 18 oktober 2011 om 19:02