De her is al geweest, daar heeft ie 6 weken over gedaan, meerdere opdrachten in een portfolio. Toen 7 oktober ingeleverd. Hij had leraar gevraagd om wat haast te maken bij 't nakijken, ivm sollicitaties. Leraar zei dat ie 't zo snel mogelijk zou doen, maar op z'n laatst aankomende vrijdag. Omdat 't daarna vakantie is in die regio waar z'n school staat. Heb er vannacht heel slecht door geslapen. Bah.
Maximaal 10 minuten. Ik sta er niet voor de warmte onder, puur praktisch. Anders, jawel, droog ik uit...
Dat zijn leuke plaatjes, Janna! Buikje, goede smaak! (is namelijk ook mijn stijl Of zijn ze gewoon heel standaard )
Ik had het bekende Jennifer Aniston-kapsel. Maar inmiddels (na 6 maanden) is de Japanese Straightening eruit en nu heb ik dus gewoon een rommelig kapsel Weer 's te laat
Afwas op aanrecht: niets. Staat allemaal in de afwasmachine.
Onverwacht een dagje voor jezelf (écht voor jezelf, dus ook geen kindje om je heen).... wat ga je doen?
Ik twijfel alleen over het 2de jasje/colbertje; dat zou ik zelf niet zo snel kiezen.
Anoniem_55368
woensdag 19 oktober 2011 om 10:24
Haha dat is hier vandaag zo. Kindje naar de crèche, vriend en ik samen thuis. Nu even forummen/koffie, daarna slaapkamer opruimen! (kast in elkaar zetten etc).
Ik laat de vraag ook staan!
Anoniem_110773
woensdag 19 oktober 2011 om 11:42
Nou ik zou liever een dagje met m'n vriend samen hebben, zonder afspraken. En natuurlijk is het dan mooi weer hé. Lekker naar buiten, terrasje pakken, lekker uit eten. (Oh ja, geld is er ook genoeg natuurlijk...)
Wat vind je van het nieuwe meisje hiernaast?
Anoniem_55368
woensdag 19 oktober 2011 om 12:29
Ik vind haar mooi, maar ik vind de combinatie t-shirt + jasje echt verschrikkelijk
Wie zou jij wel eens bloot willen zien?
Anoniem_82224
woensdag 19 oktober 2011 om 12:48
quote:lottekeNL schreef op 13 oktober 2011 @ 22:09:
Mijn operatie vandaag! Doodeng! Maar alles is goed gegaan en ik ben er weer
Dat zijn leuke plaatjes, Janna! Buikje, goede smaak! (is namelijk ook mijn stijl Of zijn ze gewoon heel standaard )Is idd heel standaard Niks mis mee hoor.