Themafeest "Superhero"

16-06-2009 15:23 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via de sportclub van mijn vriend hebben we een uitnodiging gekregen voor een themafeest met bbq, drank etc. Superleuk!!

Maar .. als thema staat vermeld "Superhero party" Dus graag in de stijl van het thema gekleed komen.

Voor mijn vriend kunnen we nu wel het een en ander bedenken, maar voor mezelf vind ik het het lastiger. Verder als catwoman, MegaMindy en lara C kom ik niet. En wat valt er nu precies onder zo'n thema!? We kunnen uiteindelijk ook nog als twee literpakken Hero cassis gaan. Anyway .. iemand leuke originele ideeen?

gr. Heidi
Mja, heb je het lijf ervoor dan zou catwomen toch leuk zijn. Anders is de Hero fles toch een goed idee
Hahahaha 1.63 kleine catwoman :D
Je vriend als Tarzan en jij als Jane.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Met al die superhelden is er ook iemand nodig die in nood zit en gered moet worden.

Dus ga in een benauwde positie naar het feest. Vouw jezelf dubbel en sluit jezelf op in een kluis en hoop dat je vriend de kluis inclusief jou mee wil nemen. Of verkleed je als prinses of ander noodlijdend sprookjesfiguur en bindt je handen en voeten aan elkaar en hang er een "bom" aanvast (wat draadjes en touwtjes, en rollen toiletpapier ingewikkeld en een digitaal klokje).
WonderWoman, the Bionic woman, Superwoman (als van superman) Of Xena worrior princess. Dus nog vrouwen genoeg.
mrs incredible
Vriend heeft het over het Marval universum. Bekijkt het thema nogal eenzijdig geloof ik :D

Duploo ik vind jou idee wel erg leuk!! Je past goed in het thema en bent toch waarschijnlijk wat afwijkend van de rest :D

Al is het ook leuk als ik en mn vriend bijv als superwoman en superman passend bij elkaar kunnen verkleden.
Ik vind als een fles Hero Cassis gaan echt geniaal! Erg origineel, want er zullen heus wel meer catwomens, superwomens, etc. rondlopen. Doen dus!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_superhelden
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
selma duim
De kostuums zijn het handelsmerk van superhelden. Ze maken hen herkenbaar voor het publiek. De kostuums sluiten vaak aan bij de helds naam en thema. Zo is Daredevil’s kostuum gebaseerd op een rode duivel. Het materiaal waar een superhelden kostuum van gemaakt is wordt bijna nooit onthuld. Vaste kenmerken zijn:

Een masker. Vooral superhelden die onder een geheime identiteit werken voorzien hun kostuum vaak van een masker. De maskers varrieren van het zogenaamde domino masker (een klein maskertje rond de ogen) tot maskers die het gehele gezicht van de held bedekken (zoals Spider-Man’s masker). Het meest voorkomende type masker bedekt de gehele bovenkant van het gezicht, maar laat de onderkant zichtbaar (zoals bij Batman).

Een symbool. Vaak een letter of visueel icoon, vaak op de borst. Een goed voorbeeld hiervan is Superman’s "S".

Al dan niet een cape. Omdat de twee bekendste superhelden, Batman en Superman, beide een kostuum met een cape dragen wordt de cape vaak als een standaard onderdeel van een superhelden kostuum beschouwt. Toch zijn er meer helden die geen cape dragen dan helden die er wel een hebben. In de Disney en Pixar film The Incredibles wordt op een spottende manier duidelijk gemaakt hoe “gevaarlijk” een cape kan zijn voor een superheld. (De cape van een superheld zou in de motor van een vliegtuig zijn gezogen, terwijl de superheld aan het vliegen was. Doordat de cape op dat moment werd gedragen door de superheld, werd ook de superheld zelf in de motor gezogen.

Hoewel de meeste superhelden kostuums puur bedoeld zijn als handelsmerk en om de identiteit van de held verborgen te houden hebben de kostuums van sommige helden ook onderdelen met extra functies. Batmans kostuum bevat een speciale gordel waar zijn meeste gadgets in zitten en het pak van Iron Man is geheel een wapen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als Mr. en Mrs. Incredible!
Thx Bianca ik ga die lijst eens even doorspitten.

Met een mooi masker en eventueel cape kan je natuurlijk zelf ook wel je eigen superheld in elkaar knutselen!! Al blijf ik het kat of duivel idee ook wel erg leuk vinden. Wel hebben bijna al die figuren wel erg strakke, sexy pakjes aan, of dat nu de bedoeling is!?
Spiderwoman, Rogue, Storm, en anders ga jij toch lekker gewoon als mannelijke held? Who cares? En je vriend gaat neem ik aan als lekker ding Wolverine?
Vrouwelijke superhelden: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_superheroines
Bedenk zelf een superheld(in), dat is veeeel leuker dan de zoveelste Catwoman of Ultrawoman zijn. Verzin iets heeeel anders. Of parodieer een bestaande held. Of mix er verschillende door elkaar. Teenage Mutant Hero Heidi. Super Shining Glitter Girl. Obesitas Woman. Badman en Robijntje (samen met je vriend). Wonderbra Woman. Teenage Mutant Golden Girl. Jesus Christ Super Sugar. Horny Hero Heidi. Hero Heidi Superstar. Extra Evil Girl. Raging Rabbit Girl. Ultra Candy Girl. Super Chocolate Chick. Zorrin. Teenage Mutant Ninja Nicky. Power Pleasure Princess. Wilde Willy. Tit-Girl. Big Bottom Girl. Mega Maxima.

En leef je uit in attributen die bij je heldendom passen, en noem die naar jezelf. Dan heb je bijvoorbeeld een Super Shining Supersoaker, en kom je aanzetten op je Super Shining Skateboard. Een Wilde Willy Waterpistool. Wilde Willy Wapenstok. Een Power Pleasure Pistol. Een Raging Rabbit Revolver. Een Zorrin Zwaard. Je Teenage Mutant Hero Handboeien.

Nou, zoiets dus. Moet lukken toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven