theorie-examen auto

16-12-2010 16:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een keer gezakt, en morgen heb ik hem weer en ik heb nog nauwelijks mijn boek opgepakt.

Ik ben nu bezig met te lezen en ondertussen samenvatting maken van wat ik nog niet weet, maar dit gaat veels te langzaam...

Iemand tips... Ik vind het verschikkelijk om dingen in mn hoofd te stampen en mn motivatie is echt zoek... Volgens mij ligt ie platgereden onder mn lesauto ofzo...
Heb je een cdrom met situaties zodat je daarmee kan oefenen?
ja maar die had ik binnen een kwartier 'uitgespeeld' en dat is inderdaad alleen het gedeelte waarbij je situaties moet beoordelen en daar ben ik vorige keer niet op gezakt.

Puur op de feitenkennis, en ook omdat ik op dat stomme kastje de antwoorden had weggedrukt om te veranderen en toen was de tijd om en stond er niets...
Waarom geen motivatie? Zonde van je geld, de kans is zeer groot dat je weer gaat zakken.

opbeurend ben ik hè?
hehehe jaaaaha dat dacht ik dus ook en dat was dus zo demotiverend..

Jij weet wel de vinger op de zere plek te leggen he!
Ik zou gaan voor de stoomcursus. Dat heb ik ook gedaan, om dezelfde reden. Op zaterdag de hele dag les gehad over de theorie, en oefentoetsen gemaakt. Op maandagochtend nog een paar oefentoetsen gemaakt en daarna met z'n allen naar het CBR gegaan. Ik heb m'n theorie in één keer gehaald gelukkig.

Het is niet leuk, je bent twee dagen bezig maar dan weet je wel veel uitzonderingsregels. Juist de instinkers, zeg maar.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 16 december 2010 @ 16:29:

Ik zou gaan voor de stoomcursus. Dat heb ik ook gedaan, om dezelfde reden. Op zaterdag de hele dag les gehad over de theorie, en oefentoetsen gemaakt. Op maandagochtend nog een paar oefentoetsen gemaakt en daarna met z'n allen naar het CBR gegaan. Ik heb m'n theorie in één keer gehaald gelukkig.

Het is niet leuk, je bent twee dagen bezig maar dan weet je wel veel uitzonderingsregels. Juist de instinkers, zeg maar.

Dat zat ik ook te denken, als ik nu dus weer zak dan ga ik dat doen. want ik moet ook een keer afrijden binnenkort hihihi.

Ik denk dat ik maar eerst het boek van voor naar achter ga doorlezen en dan kijken of ik tijd heb om het samen te vatten.

En hopen dat God mij genadig is!

Was jij eerst ook gezakt, of heb je gelijk de cursus gedaan (wat een zelfkennis dan!)
Als je weet wat je wel weet en niet weet kan je die dingen extra doornemen.

Heb je niet een soort overzichtje gekregen met war de fouten in zaten?

Hoeveel fout had je de vorige keer met examen?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 16 december 2010 @ 16:29:

Het is niet leuk, je bent twee dagen bezig maar dan weet je wel veel uitzonderingsregels. Juist de instinkers, zeg maar.Mutsy, ze schreef in de berichtje dat ze in 1x geslaagd was
Ik heb ook zo'n cursus gedaan net zoals GDLT. Enorm lange zit, maar je krijgt echt alles van voor naar achter uitgelegd en ze vertellen alle instinkers. Ook de oefentoetsen zijn erg handig. Met alleen het boek lezen kom je er vaak niet. Je kunt volgens mij zelfs CD-roms lenen bij de bibliotheek! Ik heb zelf het boek amper doorgekeken en ben dus door veel te oefenen met die toetsen en de cursus in 1 keer geslaagd. Succes ermee!
Ik heb de rijschool gebeld, of ik misschien als ik zak, zaterdag zo'n cursus kon doen. Helaas zat die vol tot volgend jaar..

Dus daar had ik niet veel aan. Ze vond het zo jammer voor me dat ik bang was om te zakken dat ze me een code heeft toegestuurd zodat ik op hun website kan inloggen vandaag en daar een online cursus kan doen, met na elk hoofdstuk een toets & een samenvatting zodat ik weet wat ik nog niet onder de knie heb. Zonder kosten voor mij (normaal kost het 30 euro en dan krijg je een maand toegang)

Dus ik ga nu lekker leren! En ik hoop dat ik slaag zo, en anders moet ik alsnog ergens een cursus doen.

Bedankt!
Hiermee moet het lukken!

Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven