Thuisblijvers verzamelen!
maandag 20 juli 2015 om 09:49
Het is weer de periode dat je op vakantie 'hoort' te gaan
omdat iedereen gaat.
Met andere woorden, het landje ligt weer op zijn gat .
Ik ben alleenstaand, en heb geen schoolgaande kinderen,
m.a.w ik doe als enige Nederlander niet mee aan deze 'hype'
en geniet lekker van de rust.
Of ben ik toch niet de enige
?
omdat iedereen gaat.
Met andere woorden, het landje ligt weer op zijn gat .
Ik ben alleenstaand, en heb geen schoolgaande kinderen,
m.a.w ik doe als enige Nederlander niet mee aan deze 'hype'
en geniet lekker van de rust.
Of ben ik toch niet de enige
dinsdag 21 juli 2015 om 06:39
quote:boro_ schreef op 20 juli 2015 @ 22:55:
wij gaan eigenlijk nooit op vakantie.
Eerst niet vanwege geld. Daarna omdat oudste kind nogal wat heftige stoornissen heeft, vriend zo depressief als een bos uien werd, en ik als een malle moest gaan werken om alles nog rond te kunnen breien.
Dit jaar zouden we voor het eerst op vakantie kunnen gaan, maar we gaan niet.
We gaan over 2 weken trouwen <3Je had ook voor gratis trouwen kunnen kiezen en je geld kunnen besteden aan 'n mooie huwelijksreis (zonder kinderen) Trouwen voegt niets toe, zeker niet als je al 'n dichtgetimmerd samenlevingscontract hebt.
wij gaan eigenlijk nooit op vakantie.
Eerst niet vanwege geld. Daarna omdat oudste kind nogal wat heftige stoornissen heeft, vriend zo depressief als een bos uien werd, en ik als een malle moest gaan werken om alles nog rond te kunnen breien.
Dit jaar zouden we voor het eerst op vakantie kunnen gaan, maar we gaan niet.
We gaan over 2 weken trouwen <3Je had ook voor gratis trouwen kunnen kiezen en je geld kunnen besteden aan 'n mooie huwelijksreis (zonder kinderen) Trouwen voegt niets toe, zeker niet als je al 'n dichtgetimmerd samenlevingscontract hebt.
Shoot first, ask questions later!
dinsdag 21 juli 2015 om 07:17
quote:redbuIIetje schreef op 21 juli 2015 @ 06:39:
[...]
Je had ook voor gratis trouwen kunnen kiezen en je geld kunnen besteden aan 'n mooie huwelijksreis (zonder kinderen) Trouwen voegt niets toe, zeker niet als je al 'n dichtgetimmerd samenlevingscontract hebt.
lekker vriendelijk...
Mag iemand dat lekker zelf weten?
[...]
Je had ook voor gratis trouwen kunnen kiezen en je geld kunnen besteden aan 'n mooie huwelijksreis (zonder kinderen) Trouwen voegt niets toe, zeker niet als je al 'n dichtgetimmerd samenlevingscontract hebt.
lekker vriendelijk...
Mag iemand dat lekker zelf weten?