Tjetter! Anoniem onzinnig chatten
donderdag 16 april 2009 om 17:26
Kennen jullie de site Tjetter!?
http://www.tjetter.nl/
Vreselijk onzinnig, soms heel erg grappig, gewoon ouwehoeren over niets met onbekende mensen
Wat vinden jullie ervan?
http://www.tjetter.nl/
Vreselijk onzinnig, soms heel erg grappig, gewoon ouwehoeren over niets met onbekende mensen
Wat vinden jullie ervan?

donderdag 16 april 2009 om 22:40

donderdag 16 april 2009 om 22:46
quote:LadyPhoxy schreef op 16 april 2009 @ 22:35:
Ja! Ik heb al 2 msnadressen en 1 hyves-pagina gekregen, echt al na 2 minuten chatten.
Mannen zijn er erg gretig. Ik hoorde ook steeds dat er niet al te veel vrouwen zijn, dus als er dan eentje is, willen ze gelijk van alles van je weten.Zij hebben zeker nooit geleerd dat ze niet te scheutig moeten zijn met prive-informatie... Vreemd hoor, dat je zo makkelijk adressen krijgt! Of ben jij gewoon heel verleidelijk goed??
Ja! Ik heb al 2 msnadressen en 1 hyves-pagina gekregen, echt al na 2 minuten chatten.
Mannen zijn er erg gretig. Ik hoorde ook steeds dat er niet al te veel vrouwen zijn, dus als er dan eentje is, willen ze gelijk van alles van je weten.Zij hebben zeker nooit geleerd dat ze niet te scheutig moeten zijn met prive-informatie... Vreemd hoor, dat je zo makkelijk adressen krijgt! Of ben jij gewoon heel verleidelijk goed??
donderdag 16 april 2009 om 22:56
donderdag 16 april 2009 om 23:19
de één: en jij?
de ander: Houten, net onder Utrecht
de één: ik ken het, de trein komt er langs
de ander: klopt
de ander: hoe kom je hier op deze chat?
de één: via een linkje op een forum
de ander: grappig
de één: maar dat geldt volgens mij zo;n beetje voor iedereen hie
mmmh zal ze van Viva komen, enzo ja, is ze adn wie ik denk dat ze is ? :-d/

mmmh zal ze van Viva komen, enzo ja, is ze adn wie ik denk dat ze is ? :-d/
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 16 april 2009 om 23:21
donderdag 16 april 2009 om 23:22
quote:borodini schreef op 16 april 2009 @ 23:18:
Wat is Egf ? Volgens mij Elle Girl Forum (ofzo)
Dus er zijn nu een zooi computernerds, bodybuilders, Vivaforummers, Elleforummers en Paiqers als ik het goed heb
Maar er beginnen nu een hoop mensen te komen die een link via-via hebben gekregen.
Leuk om zo'n ontwikkeling live te zien
(Bij het begin van dit topic waren het vooral computernerds en Vivaforummers)
Wat is Egf ? Volgens mij Elle Girl Forum (ofzo)
Dus er zijn nu een zooi computernerds, bodybuilders, Vivaforummers, Elleforummers en Paiqers als ik het goed heb
Maar er beginnen nu een hoop mensen te komen die een link via-via hebben gekregen.
Leuk om zo'n ontwikkeling live te zien
(Bij het begin van dit topic waren het vooral computernerds en Vivaforummers)
donderdag 16 april 2009 om 23:26
quote:borodini schreef op 16 april 2009 @ 23:19:
mmmh zal ze van Viva komen, enzo ja, is ze adn wie ik denk dat ze is ? :-d/Wie dacht je dat het was dan?

mmmh zal ze van Viva komen, enzo ja, is ze adn wie ik denk dat ze is ? :-d/Wie dacht je dat het was dan?
vrijdag 17 april 2009 om 06:20
Ik heb ook bij een zelfmoord chat mee zitten lezen. De een begon al met: "Ik zie het niet meer zitten, ik wil dood." of zoiets. Vraagt ie aan de ander: "Wie ben jij?" Zegt de ander: "Ik ben magere Hein. Zullen we ergens afspreken?"
(...) Vroeg de een of ie nog terug kon als ie er spijt van had. Zegt de ander: "Nee." Zegt de een: "Dan moet ik denk ik toch magere Joop hebben."
Nou ik heb dubbel gelegen om dit gesprek!
(...) Vroeg de een of ie nog terug kon als ie er spijt van had. Zegt de ander: "Nee." Zegt de een: "Dan moet ik denk ik toch magere Joop hebben."
Nou ik heb dubbel gelegen om dit gesprek!
vrijdag 17 april 2009 om 06:31

vrijdag 17 april 2009 om 07:37
quote:Brummetje schreef op 17 april 2009 @ 06:31:
Ik denk niet dat het hetzelfde gesprek was als met dat pistool naar het werk. Maar ik had zo het idee dat de een er niks van meende. Dat ie het voor de grap deed.
Juist omdat het anoniem is.
Heb het gesprek gekopieerd en op mijn pc opgeslagen.Waarom? Omdat je denkt dat het toch serieus is?
Ik denk niet dat het hetzelfde gesprek was als met dat pistool naar het werk. Maar ik had zo het idee dat de een er niks van meende. Dat ie het voor de grap deed.
Juist omdat het anoniem is.
Heb het gesprek gekopieerd en op mijn pc opgeslagen.Waarom? Omdat je denkt dat het toch serieus is?