Toedeledokie

13-10-2011 16:04 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve vriendinnen en vijandinnen (m/v),

Ik heb zojuist aan de mods gevraagd mijn account te anonimiseren. Ik ga met een lange welverdiende sabbatical. Het is tijd om afscheid te nemen omdat ik de laatste tijd meer last dan lust had van het forum. Ik ga niet Zwarte Pieten, laten we het er maar op houden dat het iets persoonlijks is. Het waren ruim 10 geweldige jaren. Heb vaak gelachen, was menig keer ontroerd, was soms ook kwaad en heb leuke wijven leren kennen. Ik noem geen namen, iedereen die me dierbaar is weet wie ik bedoel. Allen bedankt voor een geweldige tijd!

Zoenen (hoewel ik daar helemaal niet van hou) Meds.
Meds succes met het fokken van tonypony's in je sabatical!
Meds! Bedankt voor het lachen!
Dag meds!

wat jammer zeg!

Dit is mooi kut.
. Echt heel erg zonde, je bent de zoveelste, vrijwillig of onvrijwillig.

En nu jij.

Het is echt heel erg gesteld.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-10-2011 21:32
Reden: zwarte piet toespelen
% gewijzigd
Ow Meds, ik pieker me suf op dé one-liner....

Maar ik kom niet verder dan: bedankt voor alle lol, serieuze adviezen, begrip, boer'nverstand en one-liners.....

Lieve Meds,

geniet van je sabbatical, je (gevatheid) zal worden gemist door velen.

Mocht je nog terugkomen, misschien is dit een goede avater vor je, je wordt er immers ook niet jonger op (grapje).

Liefs Heleen
Wat jammer, maar je zult er wel je redenen voor hebben. Dank nog voor het lachen (iets met psychotische goudvissen was het ).
Meds!

Wie zorgt er nu voor schimmelvrije vagijnen?

En hoe moet het nu met het motormaaifestijn van 17 oktober?

Zal je missen...
Ik zal je fantastische en scherpe oneliners missen Meds
quote:robo schreef op 13 oktober 2011 @ 17:08:

[...]

Niet voor mij, phoebe.Daarmee doe je een heleboel forummers die leuk en slim zijn tekort.
quote:Phoebexx schreef op 13 oktober 2011 @ 21:03:

[...]

Daarmee doe je een heleboel forummers die leuk en slim zijn tekort.Er is echt geen tweede Meds. Hoe leuk en slim andere forummers ook zijn.
dat is mooikutvagijn zeg!

dag Meds
quote:Liv schreef op 13 oktober 2011 @ 21:03:

[...]

Er is echt geen tweede Meds. Hoe leuk en slim andere forummers ook zijn.Inderdaad. Ik ben er gewoon verdrietig van.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik wilde net vragen Meds, of je er niet nog eens over na wilde denken. Maar aan je nieuwe ava te zien kan ik die vraag maar beter inslikken.

Adieu
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

[...]

Er is echt geen tweede Meds. Hoe leuk en slim andere forummers ook zijn.Inderdaad!

[...]

Er is echt geen tweede Meds. Hoe leuk en slim andere forummers ook zijn.Precies!
Meds is gewoon een van de unieke forumpersoonlijkheden. Zo uniek als zij zijn er maar een paar. Dat zijn de forummers die voor mij onlosmakelijk verbonden zijn met het Vivaforum, een stukje herkenbaarheid. Je hebt ze overigens in positieve en negatieve vorm. (Meds hoort voor mij bij de positieven.)

Doet niks af aan anderen Phoebe. Die kunnen ook leuk, gevat en intelligent zijn. Maar zij hebben meestal (nog) niet datgene wat ze zo uniek maakt dat ze het Vivaforum hun herkenbaarheid geven.
goed verwoord Sjors.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Phoebexx schreef op 13 oktober 2011 @ 21:03:

[...]

Daarmee doe je een heleboel forummers die leuk en slim zijn tekort.

Dat is jouw mening :-)

Andere forummers zullen leuk en slim zijn, ze zijn niet meds.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 13 oktober 2011 @ 21:32:

Meds is gewoon een van de unieke forumpersoonlijkheden. Zo uniek als zij zijn er maar een paar. Dat zijn de forummers die voor mij onlosmakelijk verbonden zijn met het Vivaforum, een stukje herkenbaarheid. Je hebt ze overigens in positieve en negatieve vorm. (Meds hoort voor mij bij de positieven.)

Doet niks af aan anderen Phoebe. Die kunnen ook leuk, gevat en intelligent zijn. Maar zij hebben meestal (nog) niet datgene wat ze zo uniek maakt dat ze het Vivaforum hun herkenbaarheid geven.Helemaal mee eens, zij maken het forum "mijn" forum anders kon ik wel om het even waar gaan lezen en posten..
Hoe dan ook Meds, je bent en blijft een potig wijf!
het ga je goed Meds
Ik zie dat er ook weer iemand wakker is...
Eens met George trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven