Toedels !

16-11-2009 23:48 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik een hele poos heb geforumt en ik wil afsluiten weet ik niet zo goed waar ik dat ga mededelen.

Natuurlijk, ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen maar het is toch wel zo aardig dat de anderen weten dat ik niet zomaar spontaan ineens van de aardbodem ben verdwenen.

Vandaar dit Toedels topic.

En mochten de Angels besluiten er toch een slotje op te zetten...

dan heb ik voor vandaag in elk geval toch maar mooi iedereen een fijne avond gewenst. Het was weer een gezellig avondje maar ik vind het mooi geweest en duik mijn bed in.

Weltrusten!
Probeer je het record onzinnige topics openen te behalen?
quote:minny schreef op 17 november 2009 @ 01:45:

Probeer je het record onzinnige topics openen te behalen? Je bent gewoon mopperig omdat ze de poll vergeten is
Ja, belachelijk!
onzinnig kan ook soms heel zinnig zijn minny. En dat is dan weer dierzinnig he? Zo en nu doe ik de ogen weer dicht. Toedels!
Ik kom je naam nu wel érg vaak tegen hier, dus van mij mag je 's avonds ongemerkt je bedje in verdwijnen hoor, geen problemen mee.
[irritatiemodus aan] Guttegut, is dat nou weer nodig? Een afscheidstopic "Ik ga een tijdje niet forummen/ Ik stop met forummen"? Zet forummen dan voor jezelf op een laag pitje. Ik vind dit zo'n onzin..... Dan moet je wegblijven ook. Nooit meer met deze nick iig. Consequentie van een afscheidstopic.

[/irritatiemodus uit]

Niks persoonlijks hoor, ik ken je verder niet. Duss....
quote:Noorderling1 schreef op 17 november 2009 @ 07:51:

[irritatiemodus aan] Guttegut, is dat nou weer nodig? Een afscheidstopic "Ik ga een tijdje niet forummen/ Ik stop met forummen"? Zet forummen dan voor jezelf op een laag pitje. Ik vind dit zo'n onzin..... Dan moet je wegblijven ook. Nooit meer met deze nick iig. Consequentie van een afscheidstopic.

[/irritatiemodus uit]

Niet persoonlijk hoor, ik ken je verder niet. Duss....Heb je PMS ofzo? Ze gaat alleen naar bed en wil even dag zeggen.
quote:whopper schreef op 17 november 2009 @ 07:54:

[...]

Heb je PMS ofzo? Ze gaat alleen naar bed en wil even dag zeggen.

Is alleen maar een topic om te zeggen dat ze naar bed gaat??????? Nog belachelijker!!!

Inderdaad PMS trouwens.
Ik heb oop PMS en vind het ook behoorlijk irritant...
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
HP, je doet me denken aan Iris19nogwat.
quote:Noorderling1 schreef op 17 november 2009 @ 07:51:

[/irritatiemodus uit]

Niks persoonlijks hoor, ik ken je verder niet. Duss....Wegblijven ook ? Dus als jij gaat slapen sta je ook nooit meer op? Rare reactie.
je snapt m niet
quote:noahtb schreef op 17 november 2009 @ 08:02:

HP, je doet me denken aan Iris19nogwat.Ik ken haar niet.
quote:emaille schreef op 17 november 2009 @ 08:15:

je snapt m nietNou leg maar uit dan, ik ben een en al oor.
geen tijd voor *joh, ga gewoon es lekker een dagje wat anders doen, naar buiten ofzo!*
Je moest eens weten wat ik vanochtend al allemaal heb gedaan joh! En als je geen zin hebt om uit te leggen, waarom dan wel reageren? Geloof dat er hier mensen last hebben van een ochtend humeurtje.
quote:Noorderling1 schreef op 17 november 2009 @ 07:55:

[...]

Is alleen maar een topic om te zeggen dat ze naar bed gaat??????? Nog belachelijker!!!

Inderdaad PMS trouwens.Joh, er worden hier topic geopend om minder. Wind je niet zo op.
Heeeeee? Ik snap het niet meer hompeltje. Jij zou toch onder Ipig verder gaan? (of ben ik nu in de war?)
Perfectionisme is niet perfect...
quote:yathibiyya schreef op 17 november 2009 @ 09:26:

Heeeeee? Ik snap het niet meer hompeltje. Jij zou toch onder Ipig verder gaan? (of ben ik nu in de war?) Groepsdruk.;.
Toedels
quote:whopper schreef op 17 november 2009 @ 09:01:

Joh, er worden hier topic geopend om minder. Wind je niet zo op.Ochtendhumeurtje Whop. ik zeg gewoon:

Toevallig heb ik namelijk geen ochtendhumeur.
quote:noahtb schreef op 17 november 2009 @ 09:28:

[...]

Groepsdruk.;.Inderdaad, men heeft mij vriendelijk doch dringend verzocht gedwongen om iPig vaarwel te zeggen en HP terug te nemen.
Geheel terecht..
mwhaha ik ben er ook wel weer blij mee.
quote:AgentL schreef op 16 november 2009 @ 23:59:

Jij hebt een groepje nodig!

Leuke droge opmerking!

*Heeft ze nog geen groepje? Vandaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven