Tot welke maat pas je in attracties?

30-08-2008 15:50 910 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 52 en pas in bijna alle attracties. Denk aan attractieparken als Hellendoorn, Efteling, Movieworld.

Ik vraag mij af vanaf welke maat het niet meer past. Weet iemand dat toevallig?
Oei.
Geen bijzonderheden
Ach, en dan zegt ze tegen mij dat ik beter met mensen moet leren omgaan.
Ach, als ik echt op de letter lees ---- in hun rolstoel getakeld, uit hun bed getakeld (geholpen hoop ik) en mochten het volwassenen zijn, gespeeld???
Maar ja, ik heb dan ook een aversie tegen mensen die de zorg ingaan om hun geld te verdienen. Doe het met hart en ziel en anders niet.
Volgens mij moet je sowieso de zorg niet ingaan om geld te verdienen. Dat kan je beter in een andere sector proberen.

En waarschijnlijk praat ze zo omdat het gehandicapten zijn. Die zijn volgens haar misschien wel 'minder' dan de 'normale' mens. Vraag me dan wel altijd weer af waarom ik nog nooit heb gehoord van een verstandelijk of lichamelijk gehandicapte die een moord heeft gepleegd.
Tja, ach, redelijk typerende uitlatingen voor Kipkarbonade...

Hoog in de pikorde maar owee als er een keer teruggepikt wordt...

Klein kuikentje is er niks bij.
quote:mirlo schreef op 16 september 2008 @ 23:22:

Vraag me dan wel altijd weer af waarom ik nog nooit heb gehoord van een verstandelijk of lichamelijk gehandicapte die een moord heeft gepleegd.

Die plegen ze zeker wel, maar verstandelijk gehandicapten zijn ontoerekeningsvatbaar en kunnen daarvoor in Nederland dus niet schuldig bevonden worden. (TBS enzo...)

En in een rolstoel zitten hoeft al helemaal niet tegen te houden om de wet te overtreden.
Een paar van die laatste reacties zijn ook niet echt fatsoenlijk of respectvol en het laat zich raden hoe de discussie verder gaat lopen als ik dat nu wel toe ga staan. Ik zie geen andere keus dan dergelijke off-topic berichten vanaf dit punt ook te gaan bestraffen met een waarschuwing. Er is genoeg haat en nijd geweest in dit topic, hou het ajb een beetje leuk.
Dacht je dat dit topic nog te redden was dan Engel? Het is vanaf bladzijde 1 verneukt door beledigende reacties.

Misschien had je wat eerder in moeten grijpen.
quote:Digitalis schreef op 16 september 2008 @ 21:27:

[...]

Fluf, je hebt een veel te lieve naam om te n...uh, vleselijke gemeenschap te hebben!

Geweldig. Die naam komt van een Zylomspel (Chuzzle) waar de heren helemaal fan van zijn en aan het spelen waren (op de andere pc) toen ik een nieuwe nick aanmaakte en alle andere namen werden afgekeurd. Het zijn van die pluizige wuppies zoals op mijn avatar. Dus die lieve naam komt juist door die kinders (en die komen weer door eeeeeeeeh vleselijke gemeenschap).

Enne meestal denken mensen dat ik geen sex heb omdat ik te zwaar ben (wat heet, er is wel eens iemand geweest die ervan uitging dat we het alleen heel erg vlug met het licht uit deden), dus dit is een welkome afwisseling. Ik lig hier om acht uur in de ochtend naast mijn pc van het lachen.
quote:Viva Angel2 schreef op 16 september 2008 @ 21:45:

Schelden op dit forum is niet toegestaan, we willen hier graag fatsoenlijk en respectvol met elkaar omgaan. Dan kan best met pittige discussies, maar schelden valt daar niet onder.

Gezien de enorme hoeveelheid off-topics en hoe vaak het scheldwoord al gequote en verweven is in de discussie, is het zinloos het nu nog allemaal weg te halen. Ik hou dit topic een tijdje in de gaten en de persoon die opnieuw begint met schelden kan op een waarschuwing rekenen. Verder wil ik jullie verzoeken het een beetje on topic te houden. Ook dat houdt het uiteindelijk leuker om hier te discussieren.Oké Angel. Hierbij bied ik dan meteen mijn excuses aan voor het gescheld. Ik had me niet moeten verlagen tot het niveau van schelden.
quote:misschicken schreef op 17 september 2008 @ 05:39:

Dacht je dat dit topic nog te redden was dan Engel? Het is vanaf bladzijde 1 verneukt door beledigende reacties.

Misschien had je wat eerder in moeten grijpen.

Misschien hadden wij het gescheld wat eerder moeten melden.

Een Engel kan ook niet ruiken dat er achter een onschuldige topictitel hele scheldpartijen schuil gaan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik zal geen lelijke woorden meer gebruiken.

Vrede op aarde enzo.

Je wil geen ruzie met Engelen.
quote:fluffychuzzle schreef op 17 september 2008 @ 08:03:

[...]

Oké Angel. Hierbij bied ik dan meteen mijn excuses aan voor het gescheld. Ik had me niet moeten verlagen tot het niveau van schelden.

Dat siert je!

Heb je nog naar die site gekeken?
maar je mag toch wel medisch verantwoorde dingen schrijven die kloppen?

dat Missc dat niet kan verdragen, is niet ons probleem.

dat zij daarom scheldkannonades afvuurt, dat zegt meer over haar dan over de rest hier.

fluffy, jij bent cool!
Geen bijzonderheden
Nee, Yas, mag je niet doen.

Alles om de vrede te bewaren.

We zijn heel stout geweest met z'n allen.
Ben het met je eens Yasmijn.

Als ik naar mezelf kijk is enkel mijn op 1 na laatste post van gisteravond niet helemaal gepast.

Tussen de vermeende beledigingen door is ook een nuttige en informatieve discussie gevoerd volgens mij....
volgens mij ook.

mirlo en jij hebben medisch wetenschappelijke dingen gepost, absoluut.

mirlo, je hebt vanavond een verjaardag.
Geen bijzonderheden
What the F? Waarom krijg ik dat altijd zo vet te laat te horen! Ik heb deadlines en andere afspraken. Shit.

Mail me even dan van wie enzo...
forumdeadlines?
Geen bijzonderheden
quote:fluffychuzzle schreef op 17 september 2008 @ 08:02:

[...]

Geweldig. Die naam komt van een Zylomspel (Chuzzle) waar de heren helemaal fan van zijn en aan het spelen waren (op de andere pc) toen ik een nieuwe nick aanmaakte en alle andere namen werden afgekeurd. Het zijn van die pluizige wuppies zoals op mijn avatar. Dus die lieve naam komt juist door die kinders (en die komen weer door eeeeeeeeh vleselijke gemeenschap).

Enne meestal denken mensen dat ik geen sex heb omdat ik te zwaar ben (wat heet, er is wel eens iemand geweest die ervan uitging dat we het alleen heel erg vlug met het licht uit deden), dus dit is een welkome afwisseling. Ik lig hier om acht uur in de ochtend naast mijn pc van het lachen.Zijn er echt mensen die dat zeggen van dat licht uit? Christus, de onbeschoftheid zeg. Zullen zelf wel wat tekort komen. Ach, mijn ex-neukertje noemde mij 'a whole lotta woman'. Met maat 34 en 52 kilo. Z'n exen waren allemaal echt ontzettend mager en hadden geen enkele ronding. 'Je heupen zijn nog net niet breed genoeg om wel met je te daten'. Pff...
Whahahahahaha!
Geen bijzonderheden
Grappig, de dames met de kleinste maten veroordelen uitspraken, terwijl ze zelf compleet respectloos zijn naar hun medemens.

Wat maakt het dat jullie denken zo verheven te zijn boven de "dikke" medemens ?
Sept, ik zie echt niet waar je dat leest hoor. Ik voel me helemaal niet verheven boven de dikke mens.
Waar staat dat 'verheven'? Wie zegt dat?

Baarlijke nonsens.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven