TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Wat een gedoe zeg met die uren Suus. Maar misschien maakt dat de kueze nig wat makkelijker.

Nog 1 dagje voor mij en dan kan ik me ff met leukere en nuttiger dingen bezig houden.
Been there, done that, got the T-shirt.
Mogguh saam!

Sowee Suus, jouw leven heeft wel een hele andere wending gekregen, je hebt bijna een luxe probleem, maar wat heerlijk voor je! V.w.b. evt zwanger worden, komt tijd komt raad meid, ga op je gevoel af als het op die baan aankomt, het is tenslotte ook belangrijk dat je werk doet waar je je fijn bij voelt. Het is je allemaal zo gegund

Bijdewee, met mijn (niet meer zo kleine, want druk bezig mij voorbij te groeien) grote liefde gaat alles goed.

Als ik al het gedoe over opleidingen en alles daaromheen lees, ben ik stiekem toch wel blij dat ik dat allemaal achter de rug heb. Het was 25 jaar geleden al niet makkelijk, maar het lijkt steeds lastiger te worden. Ik hoop echt voor Peacy en Apa dat alles straks op z'n pootjes terecht komt, maar daar moeten jullie wel vertrouwen in houden hoor!

Yv, hoe is het met Yv-zoon en hoe is het gisteren bij de KA gegaan?

Tzippie, je hebt toch niet nu je haar zelf nog meer vernaggelt met al dat wassen? Gewoon terug gaan hoor, zij moet het maar oplossen! "Ik vond het wel mooi"....doe het dan lekker bij jezelf zeg .

Zo, straks eerst maar eens boodschappen doen, mijn Bolletje voeren en een beetje huishoudelijke arbeid verrichten.

Oh! Heb ik nog helemaal niet verteld! We krijgen binnenkort een vriendje voor Broer en Zus! Een mini katertje, past nu nog in m'n hand. Ik weet dat de algemene mening is dat je zo'n liefie uit het asiel zou moeten halen, maar daar hebben we 3 x eerder onze neus flink mee gestoten. Hoe lullig ook, wij bleken steeds onhandelbare beessies te krijgen en heropvoeden was er gewoon niet bij. Dan moet je weer een ander (beter) huis voor ze vinden, en dat wil ik niet meer. Want dat doet ook pijn. Vandaar dus de weg met de minste weerstand .
Motnong ladies,

Ik heb superslecht geslapen. Wisselen van medicatie is kut! Ik word elk half uur wakker.

Wat doet die kerel trouwens met die prei voor z'n prei? ----------->
Zoonlief heb ik net naar school gebracht, maar hij was weer erg wit. Ben benieuwd of hij het volhoudt tot 12.30u.

Gisteren bij de kinderarts geweest. Door alle klachten en het feit dat hij veel broekplast denkt ze dat hij last heeft van volle darmen/obstipatie. Dat komt waarschijnlijk omdat hij zich geen rust gunt om naar de wc te gaan en er eens rustig voor te gaan zitten. Dan blijft er steeds wat achter en zo propt het zich op. (sorry voor deze details )

Hij krijgt medicijnen en volgende week moeten we naar de ploep-verpleegkundige. (ploep = plas/poep) Zij gaat ons vertellen hoe we hem beter toiletgedrag aan kunnen leren. Verder moet ik 3 dagen bijhouden wat hij drinkt en hoeveel hij plast. Over 4 weken evalueer ik met de kinderarts.

Hopelijk verklaart dit al zijn klachten, dan komen we er goed mee weg. Het is ook wat ik dacht aan te voelen: niets ernstigs, maar wel lichamelijk.
Motnong dames!!

Suus:wat een gedoe met die uren zeg! Wel lief dt de clienten je willen houden .

Overigens: jullie schoppen soms best hard hoor . Jullie kijken nuchter en met een andere blik. De mijne vertroebelt, blijft sluimerend aanwezig. En dan ga ik vervolgens toch gewoon verder. Gisteren tegen mn ma gezegd dat ik t niet doe (na een blik op t rooster). Reactie: ik kan niet schakelen. Dua dat moet je overleggen met je pa. Want dan zal hij met jouw auto moeten.

:-S. Goed. Ga t er nu met pa overhebben.

Yv: gelukkig dat 'dit het maar is' kan voor zoonlief heel vervelend zijn! Hoop dat dat gaat helpen en het hem ook oplucht .
Ach arm ventje. Dat is idd wel iets waar je je goed beroerd van kan voelen. Ik hoop dat dat de oorzaak is en dat ploeps jullie goed kan helpen.
Oh aanvulling: jullie hebben de wijsheid die ik nog niet heb, al vast. Jullie zijn ouderen wijzer. M

niet negatief bedoeld. Maar jullie zijn al een stukkie verder...
quote:peacy schreef op 24 augustus 2012 @ 09:11:

Oh aanvulling: jullie hebben de wijsheid die ik nog niet heb, al vast. Jullie zijn ouderen wijzer. M

niet negatief bedoeld. Maar jullie zijn al een stukkie verder...Wat bedoel je daar mee? Dat wij ouderen zijn?
quote:peacy schreef op 24 augustus 2012 @ 09:05:

Motnong dames!!

Suus:wat een gedoe met die uren zeg! Wel lief dt de clienten je willen houden .

Overigens: jullie schoppen soms best hard hoor . Oh sorry, had de stalen neuzen van Macho aan Gisteren tegen mn ma gezegd dat ik t niet doe (na een blik op t rooster). Reactie: ik kan niet schakelen. Dua dat moet je overleggen met je pa. Want dan zal hij met jouw auto moeten.Nou, probleem opgelost zou je zeggen

Weet je Peacy, het ontbreekt jou aan voldoende zelfvertrouwen en zelfacceptatie. Dat is een goed punt om bij de MW neer te leggen. Oefenen, oefenen, oefenen. Beginnen met vaker nee te zeggen als je ook "nee" bedoelt. De eerste "nee" heb je nu al aan moeders uitgedeeld, en nu is het zaak op je strepen te blijven staan. Anders blijven ze over je heen denderen en ga je je alleen maar ongelukkiger voelen. Dat kost wat tijd, en de eerste paar keer bonkt je hart uit je lijf van de zenuwen, maar uiteindelijk zul je merken dat het je steeds makkelijker afgaat en je je zekerder over jezelf gaat voelen.

Niet bang meer zijn dat mensen boos op je worden, dat zijn zij nl. ook niet
quote:Yvonne77 schreef op 24 augustus 2012 @ 09:14:

[...]

Wat bedoel je daar mee? Dat wij ouderen zijn?

Fijn dat er een "oorzaak" is gevonden. Hopelijk kan die ploepverpleegkundige Yv-zoon goed helpen.
quote:peacy schreef op 24 augustus 2012 @ 09:05:

Gisteren tegen mn ma gezegd dat ik t niet doe (na een blik op t rooster). Reactie: ik kan niet schakelen. Dua dat moet je overleggen met je pa. Want dan zal hij met jouw auto moeten.

:-S. Goed. Ga t er nu met pa overhebben.

Goed gedaan. Nu ff aan je pa medelen dat op dagen dat je broertje moet foebelen hij met jou auto moet en probleem opgelost.

Hoe was t gister op school?

Ik wil dat t morgen 10.00 is
Hoezo moet jij dat overleggen? Dt moet je moeder zelf doen, met je vader bespreken. Is jouw pakkie an nieh!
Hallo...even een kort berichtje. Moet zo de deur uit.

Missy proficiat met je nieuwe huis!!!!!!!!!!!!!!

In T.....??

Peacy heb je al gekeken naar andere wonruimte?...Want nu is dit gezeik misschien opgelost, maandag is er weer iets anders.

Je heb ook de leeftijd om zelfstandig te wonen.......daar leer je van. Ze spelen een spel met je .........en ze weten precies hoe ze dat moeten doen.
t is wel haar auto maar wat meer actie vanuit moeders zou idd niet verkeerd zijn. (understatement) Ik vind haar nogal behootlijk uitermate tamelijk lui w.b. de opvoeding van HAAR zoon.
quote:apatura schreef op 24 augustus 2012 @ 09:28:

t is wel haar auto maar wat meer actie vanuit moeders zou idd niet verkeerd zijn. (understatement) Ik vind haar nogal behootlijk uitermate tamelijk lui w.b. de opvoeding van HAAR zoon.Eens. Maar (en dat bedoel ik absoluut niet lullig hoor!) Peacy maakt het ze ook wel makkelijk.
Yes peecee! Dankje! Geen B..., bij die woning kwam de makelaar niet opdagen.
quote:Yvonne77 schreef op 24 augustus 2012 @ 09:14:

[...]

Wat bedoel je daar mee? Dat wij ouderen zijn? Moet een spatie tussen, moet zijn ouder en wijzer .
quote:grobbekuiken schreef op 24 augustus 2012 @ 09:43:

[...]

Eens. Maar (en dat bedoel ik absoluut niet lullig hoor!) Peacy maakt het ze ook wel makkelijk.Ik heb er een opvoeding van 8 jaar opzitten haast. Dus ja, ik maak het ze heel makkelijk.
Op een ander topic kwam deze link voorbij:

http://m.lightinthebox.com/nl/list/trouwjurken_1181

Yv? Suus? Wat voor jullie?
quote:missy_acy schreef op 24 augustus 2012 @ 09:20:

Hoezo moet jij dat overleggen? Dt moet je moeder zelf doen, met je vader bespreken. Is jouw pakkie an nieh!Dat is waar. Maar voor nu is het een goed begin. Compromis, heet dat.
Oh en Motnong maisjes!
quote:missy_acy schreef op 24 augustus 2012 @ 10:38:

Yv? Suus? Wat voor jullie?Zijn veel strapless. Hoop dat ze dan niet té grote borsten hebben.
LEuke link!

Strapless jurken kunnen ze aanpassen, zodat je toch een bh aan kunt. Maar mmevrouw van bruidsjurken winkel zei dat het niet nodig is. Als de jurk een goede pasvorm heeft....
Kan wel hoor, floofde.

Ik pas met m'n DD ook in een strapless jurk. Lang leve de fasion tape!!
quote:missy_acy schreef op 24 augustus 2012 @ 10:38:

Yv? Suus? Wat voor jullie?Ja, ik kende 'm al. Heb er al verschillende keren op zitten kijken. Alleen nu er een baby komt weten we nog niet wanneer we gaan trouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven