uitgaan in Rotterdam

12-11-2010 20:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pasgeleden ben ik naar Rotterdam verhuisd. Vanavond komt een vriendin en willen we graag wat leuks gaan doen hier, maar ik heb geen idee waar naartoe te gaan dus tips zijn welkom! We willen graag ergens gaan dansen, maar dan niet echt discotheek maar meer kroeg waar je ook kunt dansen met publiek van een beetje onze leeftijd (25-30)
Level, Pannenkoekstraat
Vibes, aan de Westersingel, midden in het centrum. Kleine, intieme discotheek. Leuk publiek. Pas na middernacht gaan, voor die tijd is t leeg. Plezier
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:nixus schreef op 12 november 2010 @ 20:31:

Level, PannenkoekstraatDat is een restaurant/ cocktailbar, met tafeltjes, zonder dansvloer.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
OP totaal verkeerd geinterpreteerd.
Cinema
NIET! Ik zeg NIET! naar stadhuisplein op vrijdag avond. Dat is echt een drama!! T grootste tuig van Rotterdam loopt er dan rond (of alleen maar 15 jarigen). Ik zeg: Plan C in de Oude haven. Lekker dansen! Leuke mensen (vooral studenten).

Veel plezier.
quote:Koekblikje schreef op 12 november 2010 @ 21:11:

NIET! Ik zeg NIET! naar stadhuisplein op vrijdag avond. Dat is echt een drama!! T grootste tuig van Rotterdam loopt er dan rond (of alleen maar 15 jarigen). Ik zeg: Plan C in de Oude haven. Lekker dansen! Leuke mensen (vooral studenten).

Veel plezier.Beetje overdreven,
Frankly my dear, I don"t give a damn
Bedankt voor alle leuke reacties! Uiteindelijk zijn we de bank niet meer afgekomen, waren allebei te moe.... Maar voor de volgende keer gaan we zeker de genoemde plekken proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven