Unieke schoolspullen
zaterdag 14 juli 2018 om 21:08
zondag 15 juli 2018 om 00:35
Ja, dit!
Ik deed dit 25 jaar geleden ook (al); hele collages/kunstwerken werden mijn boeken en geen één hetzelfde.
zondag 15 juli 2018 om 01:00
In 'mijn' tijd was er de V&D school campus die was echt geniaal. Hield toen al van zwart en zilverkleur en dat verkochten ze daar volop. Hema ook toen. Mijn agenda's waren van Loesje of Ajax
zondag 15 juli 2018 om 01:02
zondag 15 juli 2018 om 01:33
O ja leuk!! Deed ik vaak in mijn school-agenda's, plakte ik er enveloppen in en daar zaten dan briefjes van bijvoorbeeld vriendinnen in of foto's. Ook altijd leuk.TsumTsum schreef: ↑15-07-2018 01:27Wat ik ook vaak deed is enveloppen aan de binnenkant van de kaft plakken voor kleine prulletjes en briefjes. En als het boeken waren die aan het einde van het jaar weer terug moesten dan kafte ik wat ruimer aan de binnenkant zodat ik alsnog dingen kwijt kon in de kaft![]()
Schoolspullen kocht ik meestal samen met mijn moeder gewoon omdat we het super gezellig vonden om samen de stad in te gaan, lekker samen shoppen. Grootste lol. Vervolgens was mijn moeder ook zo lief mijn boeken te kaften aangezien ik dat rotwerk vond en mijn moeder vond dat serieus leuk en rustgevend.
zondag 15 juli 2018 om 01:40
Haha leuk en ook deels herkenbaar! Ik had juist alles zwart. Maar agenda's en zelfs mijn legerkisten die ik combineerde met dikke zwarte panties en korte zwarte mini-rokjes waren aan het eind van het jaar vol gekalktVlammendeTroela schreef: ↑15-07-2018 00:21Ik had alles wit. Kaftpapier, etui...tot mijn rugtas aan toe.
Want kan kon ik mijn spullen het tijdens saaie lessen volkliederen prachtig versieren. Aan het einde van het jaar stonden al mijn kaften e.d. vol met tekeningen/teksten van mezelf en klasgenoten. unieker kan niet![]()
Rugzak toen was ook geniaal, jaren meegedaan. Een zwarte van het merk Sur5al of zoiets en dan tijdens het lopen in de school en op het terrein aan 1 band over je schouder dragen en dan het liefst ook nog zo laag mogelijk laten hangen. 'Nonchalant'
Daarna ben ik overgestapt naar een zwart Eastpack schoudermodel maar die rugzak vergeet ik ook nooit meer.
vrijdag 20 juli 2018 om 12:49
Als ze van het oppimpen is kijk dan op deze link kikki agenda
https://www.google.nl/search?q=kikki+ag ... 01&bih=620
https://www.google.nl/search?q=kikki+ag ... 01&bih=620
vrijdag 20 juli 2018 om 13:27
Ze zijn aan het uitbreiden! Zag laatst ook een vestiging in UtrechtLucifer2018 schreef: ↑20-07-2018 13:03Ja dat is een leuke winkel. Baal zo erg dat ze maar een paar vestigingen hebben en geen webwinkel.
vrijdag 20 juli 2018 om 13:32
Ja! Dat deed ik ook!