Veilingsite, kent iemand dit?

25-12-2009 14:25 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even namens mijn vriend die hier geen eigen profiel heeft.

Kent iemand de site Crazyhammer? Je kan daar bieden op dure dingen, en die gaan dan echt weg voor een paar euro!! Net een telefoon voor 5,77 euro bijvoorbeeld. Het lijkt me dat hier een addertje onder het gras zit?
Ik heb er nog nooit van gehoord, ga even kijken.

Tja wel te mooi om waar te zijn he?

Maar ik ben niet zo slim in het ontdekken van addertjes.

Laten we maar hopen, dat er meer reactie komen.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Er zijn wel meer van dat soort sites en ziet er erg voordelig uit allemaal. Maar je moet dus een saldo kopen, en iedere keer als je op iets bied kost je dat een bepaald bedrag.

Maar zodra iemand anders ook bied op datzelfde product, heb jij het dus al niet meer en ben je dus dat bedrag kwijt.

Heb er zelf ook eens aan meegedaan, maar het kost je een vermogen en uiteindelijk heb je niks.....
Nee, deze ken ik niet... Maar ik heb wel eens wat gekocht via DaanAuctions en op BVA Auctions staan ook vaak allerlei leuke veilingen. Volgens mij is dit systeem alleen wel anders, de sites die ik noem zijn vaak veilingen na faillissement, deze denk ik niet.
@cakecup, dit is idd wat anders. De sites die jij noemt zijn echt veilingsites waar spullen geveild worden van failliete bedrijven of ingenomen goederen.

De site die TO noemt is echt een site voor nieuwe spullen, waarbij ze met een hoog bedrag beginnen en iedere keer als iemand bied gaat het bedrag omlaag tot de laatste seconde....degene die dan als laatste bied heeft dan het artikel. Maar elke keer als je een bod doet, kost het jou geld....en dan maar hopen dat je de laatste bent die bied....
Echt?! Wat een systeem... Nee, daar zou ik niet aan beginnen. Uit pure zelfbescherming dan, want ik weet hoe makkelijk ik door zou gaan met bieden als ik eenmaal ben begonnen...
Ik heb even gekeken maar dit is toch een andere site hoor Makeupyourmind. Volgens mij dan.

Je begint hier te bieden bij 1 cent en blij elk bod gaat het bedrag een cent omhoog. Je moet alleen zorgen dat je echt de laatste bieder bent en dus in de laatste seconde bieden.

Nergens staat in de regels dat alle bieders het bedrag betalen dat ze bieden. Alleen de winnaar van het object betaald (met credit card) het eindbedrag + verzendkosten vanuit de US.

Ik kan het addertje niet vinden. Wat wel raar is, is dat je credits moet kopen.... daar zit wellicht hun winst in? Dat je niet al je credits gebruikt en er veel blijft staan?
Ik neem mijn woorden terug. Je koopt dus credits. Daarmee kun je bieden. Elk bod kost dus 50 ct en als je het object wint daarbij nog de kosten voor het product. Logisch dat ze zaken voor weinig aan kunnen bieden, daar verdienen ze goud geld mee
Ik snap m nu ook thanx
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Lunax schreef op 25 december 2009 @ 15:00:

Ik heb even gekeken maar dit is toch een andere site hoor Makeupyourmind. Volgens mij dan.

Je begint hier te bieden bij 1 cent en blij elk bod gaat het bedrag een cent omhoog. Je moet alleen zorgen dat je echt de laatste bieder bent en dus in de laatste seconde bieden.

Nergens staat in de regels dat alle bieders het bedrag betalen dat ze bieden. Alleen de winnaar van het object betaald (met credit card) het eindbedrag + verzendkosten vanuit de US.

Ik kan het addertje niet vinden. Wat wel raar is, is dat je credits moet kopen.... daar zit wellicht hun winst in? Dat je niet al je credits gebruikt en er veel blijft staan?

Ow sorry, ik bedoelde ook dat het bedrag omhoog gaat bij elke bieding.

Maar die credits moet je dus kopen. Iedere keer als je een bod doet, gaat dat van je credit af.....daar zit dus het addertje onder het gras...het kost je dus een hoop geld, terwijl je absoluut niet zeker bent of je het object ook wint..
quote:makeupyourmind schreef op 25 december 2009 @ 15:04:

[...]

Ow sorry, ik bedoelde ook dat het bedrag omhoog gaat bij elke bieding.

Maar die credits moet je dus kopen. Iedere keer als je een bod doet, gaat dat van je credit af.....daar zit dus het addertje onder het gras...het kost je dus een hoop geld, terwijl je absoluut niet zeker bent of je het object ook wint..

Ik had al verder gekeken dan mij neus lang was, ik snap het systeem inmiddels ook

Wel slim bedacht van de makers...
quote:Lunax schreef op 25 december 2009 @ 15:05:

[...]

Ik had al verder gekeken dan mij neus lang was, ik snap het systeem inmiddels ook

Wel slim bedacht van de makers...Zeker slim, ze lopen echt binnen zo, want als je eenmaal aan het bieden bent is het lastig om te stoppen.....
Als het te mooi klinkt om waar te zijn... is het dat meestal ook!!
Juist, zijn we daar ook weer uit. Kost gewoon een berg geld, daarom kunnen ze die nieuwe producten blijven aanbieden, ze verdienen er geld aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven