vergaderplaats amsterdam
dinsdag 20 mei 2014 om 13:40
Bedoel je dat je een vergaderzaaltje zoekt, of zoek je een grote tafel in een niet te lawaaiierige ruimte?
In het eerste geval vind ik de zaaltjes van NS Hispeed op het Centraal Station erg handig, per uur te huur, niet zo heel duur (voor een wat zakelijker vergaderzaal) en lekker centraal. Of er honden in mogen weet ik niet.
En in het tweede geval: elk willekeurig terras?
In het eerste geval vind ik de zaaltjes van NS Hispeed op het Centraal Station erg handig, per uur te huur, niet zo heel duur (voor een wat zakelijker vergaderzaal) en lekker centraal. Of er honden in mogen weet ik niet.
En in het tweede geval: elk willekeurig terras?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
dinsdag 20 mei 2014 om 13:41
Probeer het bij Pussy Galore, Tolhuisweg 2. Ligt recht achter centraal station aan de andere kant van het water, dus met middelste pont en dan 5 minuten lopen rechtdoor iets voorbij de Tolhuistuin.
Aardige mensen, goede koffie, er zitten vaak mensen te werken of te vergaderen. Ga evt met de honden op terras of bel even of honden welkom zijn.
Op het terrein loopt wel een zwarte kater, maar die loop overal, in het kantoor buiten en gaat rustig zijn eigen weg. Zie https://www.facebook.com/pages/Pussy-Ga ... 4748860863
Aardige mensen, goede koffie, er zitten vaak mensen te werken of te vergaderen. Ga evt met de honden op terras of bel even of honden welkom zijn.
Op het terrein loopt wel een zwarte kater, maar die loop overal, in het kantoor buiten en gaat rustig zijn eigen weg. Zie https://www.facebook.com/pages/Pussy-Ga ... 4748860863
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 20 mei 2014 om 20:02
Kijk eens bij www.tesselschade-arbeidadelt.nl, die hebben een prachtig zaaltje met uitzicht op groene binnentuin. Leidseplein 33; bereikbaar vanaf cs met tram 1, 2, 5. Weer eens iets anders. Weet alleen niet of honden kunnen daar. Even bellen.