Verkleden als bekend persoon...

31-01-2008 23:11 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Carnaval komt er weer aan en in het dorp waar ik woon hebben ze voor maandag een thema verzonnen. Je 'moet' als bekend persoon komen.

Omdat ik net pas weet dat ik hoogstwaarschijnlijk maandag wel kan heb ik niks in huis gehaald hiervoor.

Wie heeft een idee voor mijn verkleedpartijtje? Ik heb dus geen pruiken, aparte kleding enz. (ik woon pas 1 maand in Brabant en heb dus geen voorraadje)

Creatief ben ik ook totaal niet, anders had ik de hulp niet in hoeven t roepen hier

Ik hoop echt dat iemand een goed idee heeft, wil me heel graag aan het thema houden...
Patty Brard!
Of onze jarige konigin

(maar kheb gisteren op tv gezien hoe zo'n kapsel wordt gemaakt en daar zit je uren voor in een stoel )
en Pino is toch ook een BN'er?
Als je nog n blauw gordijn hebt liggen ga je als Jomanda
quote:yoyo2 schreef op 31 januari 2008 @ 23:16:

en Pino is toch ook een BN'er?Daar kun je dat blauwe gordijn natuurlijk ook voor gebruiken!
haha ja, en een hoop flesjes spa meenemen (doe er stiekum whiskey in en laat de mannen van jouw goddelijke water proeven )
Of je neemt n setje gebogen lepels mee en gaat als Uri Geller
quote:girl-1983 schreef op 31 januari 2008 @ 23:17:

Daar kun je dat blauwe gordijn natuurlijk ook voor gebruiken!Ja precies, en ff je hoofdkussen uitschudden
quote:girl-1983 schreef op 31 januari 2008 @ 23:18:

Of je neemt n setje gebogen lepels mee en gaat als Uri Geller
Gwen stefanie
quote:yoyo2 schreef op 31 januari 2008 @ 23:18:

[...]

Ja precies, en ff je hoofdkussen uitschudden
Ik ben toen ik negen was eens als Simon Carmiggelt gegaan. Aparte keuze, maar dat kwam doordat zijn gezicht toen grootheelgroot bij ons op de TV gids stond. Ik heb het uitgeknipt en op karton geplakt. De ogen eruitgeknipt et voila, ik had een masker. Ik mocht een oversized overhemd en dito pantalon van mijn vader lenen, en bretels. Tja... ik was in ieder geval origineel, en snel

Als je geen pruiken oid hebt, en geen tijd om op zoek te gaan, is het misschien een idee om een hoofd wat heel groot op de voorpagina van een tijdschrift staat op deze manier te misbruiken?
Of je gaat als J. vd Sloot en tieft gewoon vier dagen lang wijn in iedereen zn gezicht
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ga als sinterklaas of kerstman,

je kunt niet zeggen dat die niet bekend zijn ;)

Wildersen zullen er genoeg rondlopen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:pink11 schreef op 31 januari 2008 @ 23:23:

Ik ben toen ik negen was eens als Simon Carmiggelt gegaan. Aparte keuze, Lachen! Hoe verzin je t.
Ga als Amy Wijnfles...Beehive in elkaar flansen op je hoofd (je kan als blonde of donkere versie gaan), wat kleren bij elkaar zoeken, dikke zwarte eyeliner, nep tattoo's, en wat wit poeder romd je neusgaten....
quote:Very Cherry schreef op 31 januari 2008 @ 23:27:

Of je gaat als J. vd Sloot en tieft gewoon vier dagen lang wijn in iedereen zn gezicht 'k zie dat al helemaal voor me, 1 loopt met kromme lepels in d'r hand en de ander loopt met wijn te smijten.
of sugar lee hooper!
Haha die Jomanda vind ik wel erg leuk

En wie is Simon Carmiggelt???

Denk niet dat ik dan herkend word..
quote:yoyo2 schreef op 31 januari 2008 @ 23:31:

of sugar lee hooper!

Dan moet ik nog heel wat aankomen in 4 dagen

Mijn hoofd kaalscheren moet lukken.... maar of ik daar na de carnaval nog blij mee ben.
Als je een mooi zwart jurkje hebt, kun je als Audry hepburn gaan uit Breakfast @ Tiffany's. Twee vliegen in 1 klap: Je houdt je aan het thema EN je ziet er goed uit. (Hier kwam ik op toen ik zelf es naar een feestje moest met het thema 'film'...ik ging als het enge meisje uit "The Ring (met video band in mijn handen..en een lange zwarte pruik en schmink), terwijl een vriendin als Audry ging...je kan wel raden wie er meer sjans had)
Je kunt nog altijd gewoon als je leuke zelf gaan (in prachtige avondjurk uiteraard voor het showbizzgehalte)) en als dan iemand vraagt wie je bent zeg je dat je als jennifer aniston, angelina jolie, yolanthe, katja schuurman -vul zelf iemand in- bent, omdat iedereen altijd zegt dat je zo op haar lijkt
Of je bent als de winnaar van Idols uit 2008......dan maakt het niet uit hoe je er uit ziet
Offe als cleopatra; all you need is een wit laken (en misschien n kroontje of hoe zon ding ook heet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven