Vervlogen tijden

05-02-2018 00:33 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde dit topic in eerste instantie volledig richten op Yasmijn, de forumqueen uit ver vervlogen tijden. Ik kreeg echter duidelijke instructies via whatsapp om dat NIET te doen. Yasmijn is ervan overtuigd dat de tijden voorbij zijn, dat niks meer is zoals het vroeger was, dat het voorbij is en voor altijd voorbij zal zijn.

En dat terwijl Yasmijn, en ik en vele anderen, in de ver vervlogen tijden zoveel lol en plezier hebben gehad op dit forum. Natuurlijk waren wij soms vervelend. Ik had een goed excuus, Yasmijn niet, die was volwassen en verantwoordelijk. Ik was student, onvolwassen, onverantwoordelijk en meer van dergelijke.

Och, de melancholie! Het inloophuis op deze pijler, het gekibbel over koningshuizen, het geklets over narcistische partners, lastige kinderen. Het lief en leed wat we hebben gedeeld.

Na bijna 8 jaar afwezig te zijn geweest voelde ik nu, gevoed door de Chardonnay, de behoefte om terug te kijken op al die mooie jaren in deze gemeenschap op de digitale snelweg. Er zijn vriendschappen ontstaan die soms IRL werden voortgezet, er waren meetings, er waren relletjes en bannetjes. Maar er was zoveel lol.

En waar zijn die tijden nu? Waar zijn de ver vervlogen forummers? Zouden ze nog ergens rondzweven hier? Waar is Thee, SFO? Vivafreak1? Zennah? Hans? Nef? Its? Kookie? De mensen van EAUSM?

Waar zijn jullie, oh oude digitale vrienden uit ver vervlogen tijden? Voor wie is en blijft Yasmijn de forumqueen? Ik hoop dat het goed met jullie gaat en zal blijven gaan, en mochten jullie stiekem nog rondhangen hier, ik hoor het graag. Dan kunnen we weer dom lullen, rellen en hopelijk dit keer niet geband worden.
Jonari schreef:
05-02-2018 02:01
Wat een toestand.
Zulke dingen heb ik nou nooit meegemaakt op meets.
Mijn laatste meet was op een Zwitserse berg. Daar kwam ik ongeschonden vanaf :lol:
De meet daarvoor was aan de Cote d'Azur en ik struikelde en viel in de lavendel en zat 6 weken in het gips met een gebroken pols :facepalm:
Geen idee of degenenen die daar bij waren hier nog rondzweven dus uit naam van de privacy lijkt het me verstandig om het erbij te laten. Ik verbaas me meer over mijn eigen gedrag dat ik dat toen een goed plan vond om daarheen te gaan. Daarna kwam de smoezenlijst trouwens pas. Maar echt alles van de smoezenlijst klopt gewoon. En dan is het nu met mijn verworven wijsheid soms knap lastig op mijn handen zitten als er weer zo'n naief schaap zich meldt op dit forum met haar 'sprookjesverhaal' over haar oudere vriend die al dan niet ook nog getrouwd is maar toch de liefde van haar leven.
Horror-Clown schreef:
05-02-2018 02:06
Geen idee of degenenen die daar bij waren hier nog rondzweven dus uit naam van de privacy lijkt het me verstandig om het erbij te laten. Ik verbaas me meer over mijn eigen gedrag dat ik dat toen een goed plan vond om daarheen te gaan. Daarna kwam de smoezenlijst trouwens pas. Maar echt alles van de smoezenlijst klopt gewoon. En dan is het nu met mijn verworven wijsheid soms knap lastig op mijn handen zitten als er weer zo'n naief schaap zich meldt op dit forum met haar 'sprookjesverhaal' over haar oudere vriend die al dan niet ook nog getrouwd is maar toch de liefde van haar leven.
O ja, die ellenlange smoezenlijst.

En dan de tweede leg erbij. Heerlijk als het niet zo triest was.
De gezinnetjes combineren.
yasmijn schreef:
05-02-2018 02:09
O ja, die ellenlange smoezenlijst.

En dan de tweede leg erbij. Heerlijk als het niet zo triest was.
De gezinnetjes combineren.
Hahaha lol ik zal nu de hele goegemeente wel over me heen krijgen maar mijn kind is ook een tweede leg. Maar niet in bovengenoemde context. Man en zijn ex waren al jaren uit elkaar toen wij elkaar tegen het vege lijf liepen en iedereen gaat goed met elkaar om. Zijn ex is zelfs helemaal gek met ons kind en ook zij en ik kunnen door 1 deur.
Dus misschien kan ik daar over 10 jaar als dit forum nog bestaat wel weer over schrijven dat ook dit geen handige keuze was acteraf. Who knows...
Horror-Clown schreef:
05-02-2018 02:13
Hahaha lol ik zal nu de hele goegemeente wel over me heen krijgen maar mijn kind is ook een tweede leg. Maar niet in bovengenoemde context. Man en zijn ex waren al jaren uit elkaar toen wij elkaar tegen het vege lijf liepen en iedereen gaat goed met elkaar om. Zijn ex is zelfs helemaal gek met ons kind en ook zij en ik kunnen door 1 deur.
O maar dat kan!
Ik heb dat ook alhoewel er geen tweede leg kinderen bij zijn gekomen.
Mijn exman en mijn man en ik zijn goed bevriend en hij woont zelfs hier tegenover met zijn vriendin.
Als wij op vakantie gaan, komt de zoon van de vriendin van mijn exman in ons huis en zorgt voor de katten. Dat deed mijn zoon altijd maar die heeft daar geen zin meer in want eigen huis en leven. Dus komt de iets jongere generatie aan bod.
Ja hoor, daar is zij weer!
De Inlopers, nu weet ik het weer. Wilde het afgelopen donderdag tijdens de miet met Yas en Kookie nog vragen.... Hoe heette dat topic ook alweer haha Maar vergeten! Leeftijd, hè :'(
yasmijn schreef:
05-02-2018 00:52
Als er een niet van veranderingen houdt...... ik!
Vraag maar aan Solo.
Tis een rare wereld: ik ben autist en omarm veranderingen.
Zelfs autisme is niet meer wat het geweest is.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Jonari schreef:
05-02-2018 02:01
Wat een toestand.
Zulke dingen heb ik nou nooit meegemaakt op meets.
Nou............
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ken bijna niemand die je noemt dus kennelijk let jij op andere eigenschappen dan ik.

Over het algemeen vraag ik me niet af waar oude nicks gebleven zijn. Pas als iemand na lange tijd weer post denk ik: "Hee, daar heb je xx weer. Lange tijd niet gezien."

Overigens wel jammer dat sommigen een nieuwe nick nemen want dan weet ik echt niet meer wie dat is. Sommigen hebben daar een goede neus voor (of zijn moderator waardoor ze kunnen zien welke nick bij welke IP hoort) maar ik mis dat gevoel totaal, behalve door zeer uitzonderlijke standpunten die iemand toch weer gaat uitdragen of een bepaald pesterig gedrag dat ze niet kan laten o.i.d.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb hetzelfde als Restrostar. En ik loop hier denk ik ook al zo'n 15 jaar rond. Eerst met een andere nick, die ik ook niet meer weet, maar al jaren met deze.

Het is minder leuk, voorheen echt tranen met tuiten af en toe en thee over het scherm :HA:
yasmijn schreef:
05-02-2018 00:40
Thee en Hans zijn er nog.
Dreamer ook, maar die wordt nou nooit genoemd :'-(
Later is nu
broekrok schreef:
05-02-2018 05:46
Ja hoor, daar is zij weer!
De Inlopers, nu weet ik het weer. Wilde het afgelopen donderdag tijdens de miet met Yas en Kookie nog vragen.... Hoe heette dat topic ook alweer haha Maar vergeten! Leeftijd, hè :'(
Het inloophuis, omdat Yasmijn toen een tijdje bij mij woonde. Die had vast hommeles met een of andere ex. Maar ik heb dan ook echt een inloophuis, want er zijn zoveel mensen die voor kortere of langere tijd uit nood bij mij in huis hebben gewoond.
Dreamer schreef:
05-02-2018 08:53
Dreamer ook, maar die wordt nou nooit genoemd :'-(
Het komt allemaal door de chardonnay. ;-)
Watleuk, dit topic. Hoewel ik me wel, wederom, realiseer dat ik niet in te delen ben in een hokje.
Te kort hier om onderdeel te zijn van de “oude” garde. Te lang hier om een nieuwbakken forummer te worden genoemd.

Wat is het nou? Jullie een idee?
Troeteltje schreef:
05-02-2018 12:19
Watleuk, dit topic. Hoewel ik me wel, wederom, realiseer dat ik niet in te delen ben in een hokje.
Te kort hier om onderdeel te zijn van de “oude” garde. Te lang hier om een nieuwbakken forummer te worden genoemd.

Dan ben je een in-betwener.
Troeteltje schreef:
05-02-2018 12:19

Roestige mixer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven