Viva forummers

12-12-2012 15:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij in de korte tijd dat ik hierop het forum ziet op, dat er hier veel forummers zijn die heel begaan zijn met TO's, goede en minder goede adviezen geven en echt proberen mensen te helpen.

Maar het valt me ook op dat er veelal vaak snel tot een conclusie word overgegaan en er best harde woorden worden gebruikt. Voorbeelden van gedragingen, fouten, gewoonten etc. worden in de ogen van vooral de doorgewinterde forummer vanuit mijn perspectief vrij snel beantwoord met woorden als; 'extreem', 'absurd' etc.etc..

Ik vraag mij af: Hoe denkt menig forummer over de reacties van zijn of haar medeforummer?

***Dit is een topic dat serieus bedoeld was. Met de nadruk op WAS. De doorgewinterder forummer heeft er met zijn belachelijke reacties een groot circus van gemaakt helaas.
quote:-no-nick- schreef op 12 december 2012 @ 18:57:

Ik ben trouwens de jongste hier Nog 5 dagen en dan ben ik 50+, dus ik hoef me niet aangesproken te voelen, toevallig.
Ach, wat zielig.

De vieze plaatjes kunnen niet meer.

Dat zou de volgende stap geweest zijn.

Ik ga weer gezellige dingen doen. Man is thuis en gaat straks zeker gezellig worden.

Anders kan ik altijd nog de stofzuiger pakken. Zag dat er wat spinrag hing.

(Bij de Action hebben ze trouwens van die heel smalle buisjes en die passen zelfs in de meest smalle radiator, Ja, ik kan ook onzin typen. Is lekker als je teveel onzin hebt gelezen.)

Fijne week verder!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 12 december 2012 @ 18:59:

Waarom ontdek ik dit topic nu pas?

Pimpel

Kom gezellig meedoen!

Waarom ontdek ik dit topic nu pas?

Tjonge, je gaat nou toch niet zeggen dat je heus wel een leven buiten dit forum hebt en zo...

Wat een nepforummer zeg
quote:Tegen wie heb je t nu?Tegen mij, zuurstok.
Ga in therapie!
quote:Cateautje schreef op 12 december 2012 @ 18:59:

[...]

Nog 5 dagen en dan ben ik 50+, dus ik hoef me niet aangesproken te voelen, toevallig.

Nu ben ik niet de jongste meer

Ik zei je nog TO altijd janken hier

Waarom ontdek ik dit topic nu pas?Boven de 65 wordt je vanzelf wat trager. Geeft verder niets hoor.
quote:dubiootje schreef op 12 december 2012 @ 19:03:

[...]

Tegen mij, zuurstok.
quote:-no-nick- schreef op 12 december 2012 @ 19:03:

[...]

Ik zei je nog TO altijd janken hierIk straal van trots en leedvermaak.
quote:-no-nick- schreef op 12 december 2012 @ 19:03:

[...]

Ik zei je nog TO altijd janken hier

OK,OK, tjongejonge

Kan iemand het HRS even halen? Die is hier inmiddels gewenst geloof ik

*djeez, jankerT, zucht*
Misschien moeten ze toch een leeftijdsgrens stellen hier.

Ik zag bijvoorbeeld dat je jonger dan 18 niet mag bestellen via internet. Zouden ze voor dit forum ook kunnen vragen.
quote:Cateautje schreef op 12 december 2012 @ 19:05:

[...]

Ik straal van trots en leedvermaak. Wat voor gezichtsuitdrukking past daarbij, bij een mengelmoes van trots en leedvermaak?
Your luck's about to change, cher.
Nou ja, net waren we nog allemaal minstens 50+, dus dat zit wel goed dan
quote:Grobbekuiken schreef op 12 december 2012 @ 19:06:

[...]

OK,OK, tjongejonge

Kan iemand het HRS even halen? Die is hier inmiddels gewenst geloof ik

*djeez, jankerT, zucht*Kijkt mee vanachter de bank
quote:LadyDarbanville schreef op 12 december 2012 @ 19:08:

[...]

Wat voor gezichtsuitdrukking past daarbij, bij een mengelmoes van trots en leedvermaak?

Het is helaas een man, maar de uitdrukking is spot on.

TO ik weet nog een ander heel leuk en gezellig forum echt iets voor jou

Echt.

En moet je hetzelfde binnen komen als dat je hier doet, gegarandeerd succes!

Goed gevonden, Cateautje
Your luck's about to change, cher.
quote:LadyDarbanville schreef op 12 december 2012 @ 19:12:

Goed gevonden, Cateautje In feite pijnlijk, da's Roman Polanski met een zeer vervelend lijk in de kast.
quote:miloo schreef op 12 december 2012 @ 18:10:

[...]

Echt?Echt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cateautje schreef op 12 december 2012 @ 19:14:

[...]

In feite pijnlijk, da's Roman Polanski met een zeer vervelend lijk in de kast.

Volgens zijn het er 2.

Een was ooit 13 en de ander was met kind en dus eigenlijk waren het er 3.
Weet je wat ik hoor en zie als jullie praten? Blablablablaaaaa. Het is zoveel poep en onzin. En maar zwaaien en maar quoten. It's so sad it's almost funny. Seriously. Get a friggin' life. En ja das Engels. Dus ik ben 16. Heb in ieder geval geen stick up my ass. En geen stof op mn vagina. En ja, jullie hebben hier jullie gezellige kliekje. Voor de rest hebben jullie overduidelijk nogal weinig. Gefeliciteerd. Lekker, hoor. Lekker blijven zwaaien, lekker blijven bashen. Heerlijk. Karma's a bitch.
For the record, ik ben 78 en heb de hoogste zuurgraad van dit forum. Gegarandeerd.
Ga in therapie!
En ik sta al 35 jaar droog.
Ga in therapie!
quote:mosdef schreef op 12 december 2012 @ 19:19:

Weet je wat ik hoor en zie als jullie praten? Blablablablaaaaa. Het is zoveel poep en onzin. En maar zwaaien en maar quoten. It's so sad it's almost funny. Seriously. Get a friggin' life. En ja das Engels. Dus ik ben 16. Heb in ieder geval geen stick up my ass. En geen stof op mn vagina. En ja, jullie hebben hier jullie gezellige kliekje. Voor de rest hebben jullie overduidelijk nogal weinig. Gefeliciteerd. Lekker, hoor. Lekker blijven zwaaien, lekker blijven bashen. Heerlijk. Karma's a bitch.Schrik me de pleuris waar kom jij ineens vandaan?
quote:Pumps_italiaans schreef op 12 december 2012 @ 19:18:

[...]

Volgens zijn het er 2.

Een was ooit 13 en de ander was met kind en dus eigenlijk waren het er 3.Nuff said. Had hem eigenlijk niet moeten posten, niet in deze context.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven