Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
Midden in de nacht, en sleepless in Twente hier, ben grieperig en zit met een glaasje jus.

Ik heb heel veel anecdotes, zal proberen morgen wat bij te schrijven.
Geen bijzonderheden
Iemand een ster in oude topics zoeken/vinden op dit forum?

Ik zoek nml een topic met ongeveer deze titel: Help! Wie ook gevoelens voor kinderen?
Ja, heerlijk, even herinneringen ophalen.

De meeste van deze verhalen zijn al genoemd maar misschien heb ik nog aanvullingen die niet zijn genoemd. In elk geval niet de eerste 18 pagina's want daar ben ik gebleven met lezen:

Spinoza met zijn 'vrouwen kunnen niet pijpen' topic. De vele verontwaardigde viva dames buitelden over elkaar heen om hem eens even goed de waarheid te vertellen. Ik verscheen daar ook maar was iets minder 'aanvallend' en blijkbaar sprak hem dat wel aan want er ontstond een soort band. Daarmee kreeg ik ook weer vele viva dames achter mij aan. Ik werd op een gegeven moment zelfs uitgemaakt voor Sancho Panchez, het slaafse hulpje van Don Quichot. Spinoza had mij een poos hoog zitten en we hebben zelfs een keer in person afgesproken. Ik was de eerste en een van de weinige die hem heeft 'mogen' ontmoeten. Later is de band verwaterd.

Jelle en Sanne, daar had ik meteen al niet zo heel veel mee. Ik weet niet waarom, het was gewoon een gevoel. Een heleboel mensen leefden wel heel erg met 'hen' mee en voelden zich terecht totaal flabbergasted en bedonderd toen bleek dat het om een vrouw ging die alles uit haar duim had gezogen. Zij deed dit op een computer bij een vriend thuis. Jelle en Sanne bestonden helemaal niet. Vlak voor de scam uit kwam, beweerde ze op een chat (via msn communities?) dat haar computer gehackt was en daar beschuldigde ze o.a. mij van. Ik moet er nog om lachen want als iemand geen clue heeft van hoe zoiets moet, ben ik het wel.

Dan was er nog een Kuzco met zijn Sneewitje (ja het klopt dat er geen w tussen staat, dat was dan zijn vriendin.) Kuzco beweerde piloot te zijn maar dat geloofde niemand. Uiteindelijk maakten zowel ik als Lindy 'fun' over hem door te zeggen dat hij vast een soort vervelend pubertje was dat met een vliegtuigje op Schiphol aan het spelen was. Dat hij vermoedelijk wel piloot wilde worden maar het toch echt niet was.
anoniem_32439 wijzigde dit bericht op 16-06-2009 23:42
Reden: Stukje weggehaald, had niks met het forum te maken
% gewijzigd
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Dan waren er nog Lee (?) en Ron. Ik zag eerder dat iemand Lia zei maar dat was niet haar nick, geloof ik. Het waren die twee die besloten het uitje maar niet te betalen. Ze beweerde lang ervoor dat ze een miskraam had gehad en Zoyla trok dat in twijfel. Het hoe en wat weet ik niet meer precies. Zoyla kreeg de wind van voren dus misschien raakte deze toch een snaar.
anoniem_32439 wijzigde dit bericht op 16-06-2009 15:15
Reden: aangepast
% gewijzigd
Inderdaad, Marijn2 met baked apple(?) die vervolgens het Rotgeintjestopic openden en daar lekker los gingen. Een ieder die langs kwam om er wat van te zeggen, kreeg de scheld wind van voren. Uiteindelijk greep Kjong in en haakte ik daar weer op in. Marijn2 en Baked apple kwamen vervolgens in de isoleer terecht met zo'n mooi wit pakje aan waardoor je niks meer met je armen kunt doen. Het topic is vervolgens verwijderd door een Angel. Daar waren de treiterdames ook zeer verontwaardigd over.

'Als dit me leve is', heerlijk topic. BGB startte het met een afbeelding van een woonwagen en een grappige tekst erbij. Velen haakten er op in en pagina's lang ontsponnen er hele verzonnen grappige verhalen. Zo had ik een relatie met Koos en we verhuisden naar Marokko naar een heel mooi huis, ahum, (afbeelding van een ingestort huis) en die bouwval gingen we helemaal opknappen. Paar postings later stond er een gigantisch prachtig huis (túúrlijk) en was ik zo'n beetje gereduceerd tot een soort Marokkaanse oudere dame met een hoofddoek om mijn kop. Helaas ging Koos later vreemd. Ik geloof dat ik nou nog in Marokko woon want veel verder ben ik niet gekomen.
Als dit me leve is, dat weet ik ook nog goed, ik heb in het begin vooral veel meegeschreven.

Verder weet ik nooit topictitels. Niet eens van mijn eigen topics, laat staan die van een ander.

Wat hebben jullie allemaal een goed geheugen zeg.....Kan merken dat ik oud word!
Baktaeppel heette die Baked Apple. Mijn geheugen is feilloos voor dit soort onzinweetjes.
Ik kan me nog een paar fikse ruzies herinneren, dat ging er hard aan toe weet ik nog. Allemaal mensen die om het hardst riepen 'het is maar internet, het doet me niiikkkkssss!' maar intussen zag, hoorde, rook, voelde je de frustratie van het scherm afdruipen en zaten diegenen die het allemaal niks kon schelen hele etmalen lang achter hun computer. Zo weinig deed het ze.

Vraag me niet naar topictitels dus, helaas, geen idee.
Waarschijnlijk privacy.
Geen bijzonderheden
quote:mamalief schreef op 16 juni 2009 @ 00:27:

Het topic van prada waarin ze over het randje ging met geinen klieren bashen van een mede-forummer.

Wel netjes excuses aangeboden daarna, dat zouden meer mensen moeten doen.....*thumbsupsmiley*

Tja, was niet mijn sterkste actie . Had ook helemaal geen vete met Sarah dus het sloeg werkelijk waar nergens op. Gelukkig is het toch nog goed gekomen.

Ik kan me nog een topic herinneren van een forummer die beweerde paranormaal begaafd te zijn. Kon je vragen stellen en vervolgens struinde zij al je reacties en topics af en vertelde precies wat er gebeurd was en diende je daarop van een goed en gedegen advies. Zou er iemand geweest zijn die werkelijk dacht dat die forummer paranormaal begaafd was??
quote:liubi schreef op 15 juni 2009 @ 22:01:

Het topic van '39 weken zwanger en kindje overleden' vond ik aangrijpend. Heb tranen met tuiten gehuild....

Oh ja, dat was echt erg.

quote:pink11 schreef op 15 juni 2009 @ 23:08:

Oja, over de pontgod - misschien ben ik ongelooflijk mosterd- , maar pontgodin is inmiddels zwanger van haar god. (las ik)Leuk zeg. Heb het toen gevolgd.
Oeps, Yas, dat is me wat als je dan een verhaal van jezelf op het forum terug ziet.

Het Joop Terheul topic wat uitmondde in een soort verhalen topic over jonge dames van stand. Ik woonde in een 'résidence' en mijn moeder zeeg regelmatig ineen door mijn gedrag. Uiteindelijk werd ik 'ontvoerd' door de arme stalknecht maar in werkelijkheid ging ik gewoon naar hem toe in mijn rijtuig. Richting bos. Daar sta ik nou nog.

Dan Patty Brard: wij waren zogenaamd vriendinnen en ze kwam geregeld bij mij thuis maar de laatste tijd had ze te lange nagels gekregen en dat schrikte mijn zoon af. Ik overwoog toen om haar de toegang tot mijn woning te ontzeggen.
Suus zei ook altijd: wake up en smell the fucking coffee.

Ik had zelf liever cappuccino dus maakte ik er weer wake up and smell the fucking cappuccino van.

Oja, Hidde met zijn DeVries. Ik vond Hidde helemaal niks met zijn buurvrouw perikelen e.d. Maar die hond vond ik om een bepaalde reden wel erg grappig.
Wat leuk al die herinneringen!

En Yasmijn dat topic over de ex die is blijven slapen kan ik me ook nog herinneren! Heb ik helemaal gevolgd... grappig om nu te weten dat jij die ex was.

Ik zit me trouwens suf te piekeren maar ik kan zelf niets bedenken.... Het enige wat in me opkomt is de tony pony. Het hoe en waarom weet ik niet meer precies helaas.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Ik heb nog steeds contact met Hidde

Joop was ook hilarisch ja, mega mooi jongenmeisjesverhaal.

Ron Brandsteder, daar wist ook iedereen het wachtwoord van, behalve Toon
Geen bijzonderheden
"En Yasmijn dat topic over de ex die is blijven slapen kan ik me ook nog herinneren! Heb ik helemaal gevolgd... grappig om nu te weten dat jij die ex was."

Ja, in eerste instantie schrok ik, maar ik kon er wel vreselijk om lachen!

Maar ik was geen ex, het was gewoon ' een oude vriend'.
Geen bijzonderheden
Heej, die forummer van die pontgod, schreef toch juist nog niet zo lang geleden dat haar relatie met pontgod verbroken was?
Peas on earth!
Kan me heel goed voorstellen dat je je dan ontzettend schrikt!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 juni 2009 @ 10:57:

Heej, die forummer van die pontgod, schreef toch juist nog niet zo lang geleden dat haar relatie met pontgod verbroken was?Even mezelf quoten, want heb het net opgezocht. Ze zijn inderdaad een soort van wel-niet-wel-niet-wel-niet-wel-niet-enz-samen.
Peas on earth!
Herinneringen ophalen: wereldrecord - poging!
Is moedertje al langsgeweest? De alleenstaande moeder die sjanste met een vader op het schoolplein. Supersoap was dat! Ze zijn voorzichtig wat met elkaar begonnen, maar heb helaas nooit meer gehoord hoe dat afgelopen is.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Die keer dat Antonio onterecht geband werd en er een giga rel ontstond. Niet omdat iedereen zo dol was op Antonio (zoals hij onterecht concludeerde) maar omdat er veel forummers zijn met een groot gevoel voor rechtvaardigheid. Als je geband wordt moet dat wel kloppen met de regels. Het kostte destijds een Angel de kop. Opvallend vond ik toen dat de andere Angels dagenlang muisstil waren terwijl er toch een fikse rel gaande was.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Nieuwe berichten

151 discussies hebben nieuwe berichten.

hahaha, bij vandaag gepost. 151 berichten in 24 uur en dan was het druk geweest opt forum
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
En toen Elmervrouw erbij kwam met haar verhaal over haar kinderen, dat er de meest prachtige theorieën en ideeën naar voren kwamen, helaas zonder resultaat.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:Paque_in_Pink schreef op 15 juni 2009 @ 22:49:

oh god en dat topic met die wat was t, g string, of s string ofzo??de c string was dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven