Vraag het de mods, deel 6!

24-01-2023 09:29 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En na zo'n 10 maanden in een hand vol te hebben geschreven zijn we toe aan het volgende deel! :cheer:

En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden ;) .

In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.

Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag :P .

Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic. overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#

Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem ;) .

Hoe plak je een plaatje?

Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193

OP deel 4;
viewtopic.php?t=471858&p=32287716&start=#p32287716

OP deel 5;
overig/vraag-het-de-mods-deel-5/list_messages/488327#

Met vriendelijke groetjes,

Het mod team!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
En om gelijk terug te komen op de posting van RikM over de grootte van de topics: goed punt, we gaan er weer wat beter op letten. Het viel overigens mee, ben er 14 tegengekomen die meer dan 3000 postings hebben, Die gaan uiterlijk vanavond op slot.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Mod, wil je vragen als je een topic sluit, of er in het nieuwe topic een link kan naar het vorige topic?

Omdat het forum geen zoekfunctie heeft, vind ik het handig dat je dan tich nog een beetje terug kan bladeren in het vorige topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
24-01-2023 09:46
En om gelijk terug te komen op de posting van RikM over de grootte van de topics: goed punt, we gaan er weer wat beter op letten. Het viel overigens mee, ben er 14 tegengekomen die meer dan 3000 postings hebben, Die gaan uiterlijk vanavond op slot.
:worship:

Fijn! Dan gaan de bookmarks waarschijnlijk ook weer werken in de nieuwe topics :worship:
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Hi forummers,

Het trillen van de zijbar met actieve topics zou nu opgelost moeten zijn, na het legen van je cache. Ook zie je hierin als het goed is geen verborgen pijlers meer terug.

Mocht het toch nog niet goed gaan, hoor ik het graag.

Groet
CM VIVA
Jaaa ik zie geen nieuwe berichten in de geblokkeerde pijlers meer :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Polo schreef:
24-01-2023 11:45
:worship:

Fijn! Dan gaan de bookmarks waarschijnlijk ook weer werken in de nieuwe topics :worship:

Ja, heel fijn!

Trillen is bij mij opgelost (zonder cache leeg te gooien).
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Hoi, is het mogelijk om een topic over te nemen of moet je dan een nieuw topic starten? Onze TO in zwanger 2023 schrijft helaas niet meer mee, daardoor is de tabel niet up to date. Ik zou hem wel willen overnemen om het bij te houden. Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Ava_92 schreef:
25-01-2023 20:24
Hoi, is het mogelijk om een topic over te nemen of moet je dan een nieuw topic starten? Onze TO in zwanger 2023 schrijft helaas niet meer mee, daardoor is de tabel niet up to date. Ik zou hem wel willen overnemen om het bij te houden. Ik hoor het graag!
Dat is helaas niet mogelijk omdat het om een persoonlijk account gaat. Je zou dan inderdaad een nieuw topic moeten openen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Vandaag nog geen guru en ook geen getril gehad, dus het lijkt opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Hi mods,
Willen jullie mijn topic :Heb ik echt zo’n fout gemaakt ? in overig verwijderen voor mij ? alvast bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
Mods, ik wil een nieuw topic starten (ivm met dan 3000 postings) met een link naar het oude topic, maar ik weet niet hoe ik die link naar het oude topic erin krijg. Kunnen jullie helpen?
Ik forum op mijn mobiel, weet niet of dat uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
Vrijdagmiddag schreef:
25-01-2023 22:21
Mods, ik wil een nieuw topic starten (ivm met dan 3000 postings) met een link naar het oude topic, maar ik weet niet hoe ik die link naar het oude topic erin krijg. Kunnen jullie helpen?
Ik forum op mijn mobiel, weet niet of dat uitmaakt.
Open het nieuwe topic maar dan zorg ik ervoor dat de linkjes op de juiste plaats komen. ;)

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Levi schreef:
25-01-2023 21:32
Hi mods,
Willen jullie mijn topic :Heb ik echt zo’n fout gemaakt ? in overig verwijderen voor mij ? alvast bedankt :)
Wij verwijderen in principe geen topics, wat is de reden dat je het wil laten verwijderen?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het trillen is idd opgehouden :)

Nu moest ik mijn wachtwoord veranderen, dat heb ik gedaan, en dan staat er dat dat gelukt is, maar vervolgens moet ik toch weer hetzelfde doen en zegt ie dat het nieuwe wachtwoord hetzelfde is als het huidige (die huidige is dan net veranderd, dus dan moet ik weer een nieuwe verzinnen.
Het nieuwe voldoet aan de eisen voor een wachtwoord, dus daar ligt het niet aan.

Paar keer gedaan, maar ik keer dan niet terug op het forum.
Via via toch op forum terug, maar nu weet ik niet welk wachtwoord nu als "huidig wachtwoord" erin staat (of ie de laatste "gepakt" heeft), omdat dat niet zichtbaar is.

Vorige keren zorgde ik dat mijn pc het wachtwoord automatisch onthoudt en ik ingelogd blijf tot we weer opnieuw moeten inloggen eens in de zoveel tijd.

Ben blijkbaar wel ingelogd, anders kon ik hier niet schrijven.
Ik wil ook al tijden mijn mailadres veranderen, maar om dezelfde reden (dat het mislukt) durf ik dat niet..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Lm, pb mods.
Zwetser
Alle reacties Link kopieren
tvp
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Student201 schreef:
29-01-2023 14:24
Beste mods,

Ik krijg net een melding dat mijn posts in t "vooroordelen werk" topic enorm storend zijn. Ik heb net nog eens al mijn posts terug gelezen (enkel die van mij), ik neem aan dat jullie dat ook gedaan hebben. Maar ik kan met de beste bedoelingen niet bedenken waarom mijn posts in dit specifieke topic (het ging over bespreken van vooroordelen...) storend zouden zijn. Behalve dan dat de docenten het compleet uit context trokken, wat ik meermaals heb geprobeerd uit te leggen.... T is ook niet dat ik de enige was die die discussie op gang hield, he 🤷‍♀️

Daarna zijn er nog meerdere reageerders geweest die exact t zelfde zeiden als ik en daarin imo nog wat verder gingen zelfs... Jammer dat ik hiervoor een melding moet krijgen.

Ik ga ook door met posten in dit topic, zoals ik nu doe. Als dit ongewenst is, dan geef me maar een ban. Ik zie niet wat ik fout doe namelijk...
Beste Student,

Als je door blijft posten zoals je deed kun je inderdaad een ban verwachten. Jouw postings zijn storend doordat je aan het mansplainen bent, provoceren, veroordelen en ook aan het zuigen. Vervelend dat je dat zelf niet inziet. Maar ik zou toch even wat kritischer kijken naar wat je schrijft. Het gaat niet om een specifiek woord of posting maar om het gehele plaatje dat je neerzet. En dat plaatje laat je over het gehele forum zien, niet enkel in dat topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
29-01-2023 14:42
Beste Student,

Als je door blijft posten zoals je deed kun je inderdaad een ban verwachten. Jouw postings zijn storend doordat je aan het mansplainen bent, provoceren, veroordelen en ook aan het zuigen. Vervelend dat je dat zelf niet inziet. Maar ik zou toch even wat kritischer kijken naar wat je schrijft. Het gaat niet om een specifiek woord of posting maar om het gehele plaatje dat je neerzet. En dat plaatje laat je over het gehele forum zien, niet enkel in dat topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Ok, ik heb nog eens teruggelezen... Ik zette in t begin 1 of 2 posts neer die neerbuigend overkwamen. Mee eens, excuus. Dat had ik anders moeten verwoorden. Had je me daarop gewezen dan had ik t begrepen.

Echter, het gehele plaatje is volgens mij weinig mis mee. Ik heb meermaals mijn posts proberen onderbouwen en nuanceren, maar iedereen bleef t uit context trekken. Daar kan ik ook weinig aan doen.

Maargoed, nvm, tis duidelijk...
Zwetser
Alle reacties Link kopieren
Student201 schreef:
29-01-2023 14:54
Ok, ik heb nog eens teruggelezen... Ik zette in t begin 1 of 2 posts neer die neerbuigend overkwamen. Mee eens, excuus. Dat had ik anders moeten verwoorden. Had je me daarop gewezen dan had ik t begrepen.

Echter, het gehele plaatje is volgens mij weinig mis mee. Ik heb meermaals mijn posts proberen onderbouwen en nuanceren, maar iedereen bleef t uit context trekken. Daar kan ik ook weinig aan doen.

Maargoed, nvm, tis duidelijk...
Of je manier van onderbouwen en nuanceren klopt niet en maak je het alleen maar erger. Kun je wel zeggen dat anderen het uit context trekken, maar kennelijk is die context dus al niet jofel. Ik las het ook als neerbuigend, en ik ben niet eens docent. Als de ontvanger de zender niet begrijpt is het aan de zender om duidelijker te zijn heb ik altijd geleerd. Jij groef je alleen maar dieper in vind ik.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 29-01-2023 15:01
2.46% gewijzigd
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Ken je die mop van die spookrijder? :biggrin:
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
PoesmetLaarzen schreef:
29-01-2023 15:01
Ken je die mop van die spookrijder? :biggrin:
:P
Life is a bitch (and I'm helping her).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven