Vriend bijna jarig

29-04-2012 16:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriend bijna jarig en het is zijn eerste verjaardag sinds we samen zijn. Ik ben helaas een beetje inspiratieloos en heb geen idee wat ik hem kan geven. Iemand leuke ideeen?
wat is je budget?
Even serieus hoor, want ik begrijp iets echt niet nl.: vriend van TO geeft aan niets te hoeven. Klaar dan toch? Waarom dan toch dat idee er doorheen duwen om hem iets te geven?
Kan zijn dat hij niets wil, maar het is toch leuk voor TO om iets te geven? (en hij zal het vast ook leuk vinden)
quote:scheelschaapje schreef op 29 april 2012 @ 18:35:

Kan zijn dat hij niets wil, maar het is toch leuk voor TO om iets te geven? (en hij zal het vast ook leuk vinden)

Bedoel je hiermee te zeggen dat TO voorbij moet gaan aan wat haar vriend heeft aangegeven? Nl. hij hoeft niets?

Tenzij vriend van TO iemand is die alsnog gaat lopen mokken als hij niets krijgt
.
quote:scheelschaapje schreef op 29 april 2012 @ 16:34:

na een paar maanden weet je toch wel of hij van een pretpark/opera/klimmuur/high tea/picknick/koeien knuffelen/origami vouwen/wijnproeverij/toneel/musical/cabaret houdt?Parenclub ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven