Vriend verrassen

17-02-2013 23:09 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben eens benieuwd naar jullie ideeen.

Vriend van me is za jarig en ik wil hem verrassen. Vr avond meenemen naar hotel en daar dus overnachten. Ik zorg dan dat ik daar al ben.

Mijn idee is om zelf een taart te maken, flesje champagne mee en om twaalf uur vieren maar. Hij wordt nml 30.

Idee is ook om een mand met kleine cadeautjes te geven...iemand leuke ideeen?
Eigenlijk nog steeds heel onduidelijk dus: is het iemand waar je sex mee hebt of wilt?
De geschiktheid van "een hotelkamer" cadeau hangt geheel samen met de vraag: 'Is het JOUW vriend, of is het EEN vriend?'.

In het eerste geval: doen

In het tweede geval: laat je jaratels in de kast, geef hem een kratje bier voor zijn verjaardag en vraag hem eerst eens op een date.
Zomaar iemand die 30 wordt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
hmm, zou maar ff goed nadenken wat je bedoelingen zijn en of die bedoelingen wel passend zijn binnen de relatie die je met hem hebt.

Want als het gewoon een vriend is vanuit platonische relatie vind ik een hotelletje samen niet echt passend, of het moet binnen die vriendschap kunnen... maar mij lijkt hotelkamer-> man/vrouw -> samen de hele avond alleen -> verjaardagskado met happy end (of verschrikkelijk einde voor jou....)

wil je er wat meer over vertellen over de relatie tussen jou en hem en wat jouw bedoelingen zijn ermee?
quote:sunny32 schreef op 18 februari 2013 @ 12:14:

Bedankt voor de degene die serieus hun reactie heeft gegeven.

Thanks.

Alle reacties hier zijn serieus! Niet doen gewoon.

Maar goed, je hebt blijkbaar het topic geopend voor reacties die in je straatje passen.

Komt hier mijn ongezouten en sarcastische reactie:

Oh meid wat leuk!!! Ja echt doen! Ik hoop dat jij stomende sex krijgt op zijn 30e verjaardag, dat hij verder geen vrienden of familie heeft die al een suprisparty in de kroeg hebben georganiseerd en dat ie zin heeft om op deze avond zijn eerste date met jou te vieren om uit de Friendzone te raken!
Ik vind het getuigen van weinig zelfrespect. Een vriend is jarig en als kadootje mag hij jou neuke. Daar komt het op neer,ook al zit je in een hotelkamer met dure champagne. Ik zou iets anders verzinnen.
quote:Louba schreef op 18 februari 2013 @ 13:47:

[...]

Ik hoop dat jij stomende sex krijgt op zijn 30e verjaardag, dat hij verder geen vrienden of familie heeft die al een suprisparty in de kroeg hebben georganiseerd en dat ie zin heeft om op deze avond zijn eerste date met jou te vieren om uit de Friendzone te raken!

hmm komt overeen met wat ik ook voor me zag... TO geloof het maar de reacties zijn hier niet om je af te zeiken maar op basis van je verhaal tot nu toe, te behoeden voor jezelf flink voor schut te zetten.

Maar goed het kan natuurlijk zijn dat we er allemaal naast zitten en dat je met een degelijke uitleg toch andere reacties krijgt dan je tot nu toe hebt gekregen...
quote:sunny32 schreef op 18 februari 2013 @ 12:14:

Jeetje...wat een reacties ineens.

Laat ik duidelijk zijn; nee...niet mijn ex. Kom eens op, dat zou een lachertje zijn. En idd een idioot plan.

Ik wilde gewoon wat leuke tips.. Iets speciaals...voor iemand die 30 wordt. Maar wat de ene persoon leuk vind vind de andere idd niks...dus ik ga maar gewoon op mijn eigen gevoel af en zal doen wat ik denk dat hij leuk vind.

Bedankt voor de degene die serieus hun reactie heeft gegeven.

Thanks.

Maar wie is die "iemand" dan?

Ik zou niet zomaar een vriend die 30 wordt verrassen met een potje wippen in een hotelkamer. Dan moet ie echt wel wat meer dan "een vriend" zijn.

Leg eens uit?
quote:Ank29 schreef op 18 februari 2013 @ 13:48:

Ik vind het getuigen van weinig zelfrespect. Een vriend is jarig en als kadootje mag hij jou neuke. Daar komt het op neer,ook al zit je in een hotelkamer met dure champagne. Ik zou iets anders verzinnen.

Je doet net alsof het een straf is! Misschien is dat het voor hem ook wel. TO alleen al om die 'misschien' zou ik dit inderdaad ook niet zo aanpakken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar ik zou het als gewone vriendin ook echt vreemd vinden als een vriend vraagt of ik de dag voor mijn verjaardag naar kamer 666 van een hotel in Kutkrabbeveen wil komen en ik hem daar in badjas en met champagne op het bed zou aantreffen. Dat zou voor mij geen verjaardagsgevoel geven en wel een zeer ongemakkelijk en 'ik wil heel hard wegrennen' gevoel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat bedoel ik, Enn.

In een relatie vind ik het prima kunnen maar zo...
Ik durf te wedden dat het stiekem toch Mr Ex is...
Was de verrassing geslaagd TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven