Vrijdag gaan we trouwen en ik maak me druk om het weer
zaterdag 21 juni 2025 om 14:37
Ik heb heerlijk 2 weken vakantie. Komende vrijdag gaan mijn vriend en ik trouwen. Ik kijk er zó naar uit, maar merk nu we zulke warme dagen hebben, dat ik hoop dat deze trend zich voortzet. De weer app laat helaas het tegengestelde zien. We hebben een locatie waarbij zowel buiten als binnen getrouwd en gefeest kan worden en hoewel ik daar helemaal oké mee was, zou ik het zo graag buiten willen nu we zulk mooi weer hebben. Zo’n heerlijke romantische festivalsfeer met een vinyldj en lampionnen. Ik zit steeds de weer app te verversen en ik vind het eigenlijk zonde van mijn tijd. Het lijkt alsof iedere keer dat ik kijk, de vooruitzichten van vrijdag steeds slechter worden (20 graden met 70% kans op regen en onweer). Karma. Ik heb lekker vakantie en wil daar niet mee bezig zijn. Zo zonde van de tijd.
zondag 22 juni 2025 om 09:58
dinsdag 24 juni 2025 om 22:06
Bedankt voor de tips en adviezen. Superfijn! Kan ik mee vooruit. Vooruitzicht is voor nu helemaal goed, maar ik merk dat ik het al wat meer loslaat. Een evt. avondbruiloft binnen kan net zo goed sfeervol zijn. Ben vooral heel dankbaar dat we ons samenzijn kunnen vieren met onze familie en vrienden, in goede gezondheid.
dinsdag 24 juni 2025 om 22:31
Mooi zo! Waarschijnlijk ben je zo gelukkig aankomende vrijdag dat je het weer helemaal vergeet.Celine29 schreef: ↑24-06-2025 22:06Bedankt voor de tips en adviezen. Superfijn! Kan ik mee vooruit. Vooruitzicht is voor nu helemaal goed, maar ik merk dat ik het al wat meer loslaat. Een evt. avondbruiloft binnen kan net zo goed sfeervol zijn. Ben vooral heel dankbaar dat we ons samenzijn kunnen vieren met onze familie en vrienden, in goede gezondheid.
dinsdag 24 juni 2025 om 23:57
En je bent meer bij elkaar. Heb weleens een bruiloft meegemaakt waar een deel van de gast buiten stond en een klein plukje op de dansvloer binnen. Als het vies weer was geweest had de dansvloer vol gestaan.Celine29 schreef: ↑24-06-2025 22:06Bedankt voor de tips en adviezen. Superfijn! Kan ik mee vooruit. Vooruitzicht is voor nu helemaal goed, maar ik merk dat ik het al wat meer loslaat. Een evt. avondbruiloft binnen kan net zo goed sfeervol zijn. Ben vooral heel dankbaar dat we ons samenzijn kunnen vieren met onze familie en vrienden, in goede gezondheid.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in