Vrijgezellen feestje in Amsterdam...TIPS?

16-04-2009 23:03 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over enkele maanden gaat mijn vriendinnetje trouwen en we geven natuurlijk een feestje voor haar. Hebben jullie leuke ervaringen in en rond Amsterdam?

Ze heeft duidelijk aangegeven niet te willen pottenbakken/punniken/sieradenmaken etc. Dit wilden we haar ook niet echt aandoen...

Ze houdt van dans (doet al flamenco en salsa), lekker eten en reizen.

Wil graag wat origineels verzinnen, maar ben nog niet veel tegengekomen op het internet, dus alle tips zijn welkom!
als je echt volslagen voor lul wil staan boek je een rondleiding over de wallen.

heb weleens meegeluisterd, wat ze die provinciaaltjes op de mouw spelden zeg.. hou erg van de geschiedenis van Amsterdam dus ik weet wel een beeeeetje van de lokale mooie verhalen en legendes, maar die gids stond me toch een potje te zwammen.
MissyM2,

Is je vriendin al getrouwd? Hopelijk is dit nog op tijd want ik ben laatst naar een vrijgezellen feest geweest en het was echt super leuk! House of Bols ligt in Amsterdam tegenover het Van Gogh museum. Deel van de House of Bols is ook de Bols Bartending Academy en daar hebben we voor het uitgaan met 15 vriendinnen 2 uur les gehad in het 'shaken' en 'flaren' (kunstjes), hartstikke leuk! En natuurlijk tijdens gezellig een paar cocktails drinken. Voor meer info zie website, houseofbols.com.

Veel plezier!

Evi
quote:Margaretha2 schreef op 17 april 2009 @ 00:05:

Ja, dat is idd. ook gewoon onzin.

Overigens gun ik het iedereen dus zulke dingen uitkraamt, en trouwens ook de Amsterdammers die het hoog in de bol hebben, eens een tijdje door te brengen in een échte stad. Londen, Moskou, Sao Paulo, New York, Tokyo, dat werk.

(hoewel ik Amsterdam ook leuk vind hoor)

Verder geen tips, mijn vriendinnen zouden mij het meest plezier doen door vooral niet zo'n avond te organiseren . Tenzij gewoon gezellig (onverkleed!!!) uit eten.

Maar veel plezier uiteraard
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven