Vrijgezellenfeestje Den Bosch eo

04-08-2010 10:31 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik organiseer een vrijgezellenfeestje voor iemand in Den Bosch terwijl ik zelf in het Noorden woon..best lastig. Heeft iemand leuke ideeen voor een middagactiviteit? Ik zoek naar iets origineels....

X Lila
Welke periode?

En wat voor een type is jouw vriendin/zus/nicht?

Hoe groot is de groep? Kent de groep elkaar goed?
(komt de nickname 'nickname' niet heel vaak voor de laatste tijd?)
Mozaïeken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat vind je origineel? Een workshop (kijk bij pink lemon of werk aan de winkel) of iets actiefs (solex rijden, steppen, zie doedenbosch)? Volgens mij is er in den bosch net zoveel te doen als in andere steden en het aanbod komt 'n beetje op hetzelfde neer. Met google vind je toch al best veel?
.
@MissMoneypenny
Haai tie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
is "doe het niet!!" een kansrijk advies? Nee zeker?
Vooral niet te moeilijk doen; een Binnendieze rondvaart en eten en drinken bij de Verkadefabriek.
quote:rider schreef op 04 augustus 2010 @ 10:47:

is "doe het niet!!" een kansrijk advies? Nee zeker?

Niet trouwen vind ik een briljant advies.

Tijdens mijn vrijgezellenfeest in Den Bosch hebben we een salsadans-workshop gedaan van 1 - 1 1/2 uur en zijn daarna op een terras gaan zitten. 's Avonds uit eten geweest, was een erg gezellige dag.
Hm, vrijgezellenfeestjes vind ik toch wat lastig. Heb er net zelf een georganiseerd voor mijn lieve zusje, en ik weet wel: 'Dat NOOIT meer!' Was trouwens wel een leuke dag, maar wat een geregel, en wat een gezeur krijg je aan alle kanten over je heen als je zoiets organiseert!

Anyway: wat is je budget? Overval de andere gasten asjeblieft niet met een rekening die ineens e 150 p.p. excl. dranken is (is mij al eens gebeurd).

Als je een budget hebt bepaald is de volgende vraag: waar houdt de (aankomende) bruid van? Is ze sportief? Crea bea? Culinair onderlegd? Sauna type? Zoek iets uit wat bij haar past, dat maakt het feest een stuk leuker.

Volgende vraag: hoeveel mensen komen er? Voor bepaalde activiteiten is er een minimum aantal deelnemers. Komt iedereen de hele dag? Zie ook mijn vraag over budget, bij de genoemde e 150 p.p. konden ineens driekwart van de gasten op mysterieuze wijze niet meer bij het middagdeel aanwezig zijn (schaafde toch weer mooi e 60,- van de kosten af).

Hoeveel tijd heb je? Ik begrijp dat een avondprogramma al vast ligt. Hoeveel tijd heb je tot dat avonddeel te besteden? Hoeveel reistijd heb je nodig om daar te komen?

Zo, en als je die dingen hier neerzet dan kan men gericht met ideeën komen!

Een algemene tip van het feestje van zus wat erg leuk was: wij hadden een 'vriendinnenboek' gemaakt: alle gasten hadden een A4-tje gemaakt met herinneringen aan de bruid. Zag er super leuk uit en vond zus ook geweldig om te krijgen. Verder wilde zus graag een super-budget-vrijgezellen, want zij was destijds ook uitgenodigd voor de e 150,- + extravaganza. Uiteindelijk hebben we taarten gemaakt (mijn hobby, dus geen dure cursus voor nodig), zelf pizza's gebakken en naar Sex and the City gekeken. Voor e 30,- p.p. incl. drank waren we klaar. Vonden bepaalde gasten nog te duur, maar dat houd je toch (zie eerste opmerking). Was wel heel erg leuk, en zus heeft genoten.
.
Wij hebben in Den-Bosch vorig jaar een videoclip opgenomen

http://www.tvworkshop.nl/vrijgezellenuitje_den_bosch

Was erg geslaagd, we hebben ontzettend veel lol gehad, vooral toen we de dvd thuis gestuurd kregen

Het word in een kroeg opgenomen, vervolgens hebben we bij hun in de zaak (ze hebben in dezelfde straat ook nog een eetcafe) een hapje gegeten, en sávonds word het eetcafe omgebouwd in een kroeg. Alles was inclusief, geloof ik waren we rond de 80 euro kwijt!
Bedankt voor de leuke reacties! Het gaat om een feestje voor ongeveer 15 personen. Mijn zus houdt er wel van in de schijnwerpers te staan. Dus iets met muziek / foto etc zou ze leuk vinden. Wat een geweldig idee van die tv workshop!!! Ik ga snel even kijken en reageer later weer even verder....in ieder geval alvast bedankt voor alle reacties...
.
MissM, is dit nu een voorbeeld van het spreekwoord: lege briefjes inbrengen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven