Waaaaaaaaaaaaaaaaarom?

18-04-2013 20:49 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
IK! WIL! GEEN! ROZE! FORUM!

Dus.

En deze wordt vast net zo snel verwijderd als hij er op stond, en er zijn vast al 300 topics, maar toch.

Ik ga er spontaan van aan de diarree, zoveel roze...

*gaat even het porselein van de pot schijten nu*
668, the neighbour of the Beast
Helemaal eensch Marels. Het voelt alsof ik op het Fancy-forum zit. En alles is nog minder leesbaar ook. En m'n ava ziet er raar uit. Boehoe!

Scamp, heb jij niet ooit een topic geopend omdat je ging verhuizen en alleen maar nieuwe kleren wilde meenemen? Ik vroeg me laatst nog af of het je bevalt in Yorkshire, maar het gaat goed dus?
quote:Scamp schreef op 18 april 2013 @ 22:02:

[...]

Je bedoelt Engels?

Ik praat Engels tegen mijn hond en ze luistert beter dan in het NL. Nee, ik praatte voor ik bij vriend introk Engels tegen zijn kat, inmiddels niet meer, om mijn Nederlands te oefenen!
quote:S0LEIL schreef op 18 april 2013 @ 21:55:

[...]

Ik heb ook altijd dezelfde avatar gehad. Heb hem nu voor de gelegenheid wel even roze gemaakt Dat kan met die van jou ook wel Ja, ben daar nog niet zo handig mee maar misschien ga ik er morgen even mee prutsen. Roze tulpen zijn ook mooi, toch?
quote:S0LEIL schreef op 18 april 2013 @ 21:55:

[...]

Ik heb ook altijd dezelfde avatar gehad. Heb hem nu voor de gelegenheid wel even roze gemaakt Dat kan met die van jou ook wel Had ik ook willen doen, maar hier werkt ´mijn viva´ dus niet.
ik wil geen 100 logo's op mijn scherm, ik kan serieus niks meer lezen, wat ook wel lekker rustig is trouwens.
[zeikmodus]

Ik haat roze... al mijn hele leven.... en ik krijg nu flashbacks naar die keer dat ik thuis kwam van zomerkamp en mijn ouders als verrassing mijn hele slaapkamer roze hadden geverfd...

[/zeikmodus]

Mijn ava vloekte wel heel erg met het roze, dus die heb ik maar even aangepast
ik vind deze kleur roze wel kinderachtig overkomen, waarom geen andere kleur? Ik dacht serieus dat ik op een girls forum terecht was gekomen... De rest van de lay-out vind ik wel mooi, tis alleen wel irritant dat er elke keer een nieuw venster wordt geopend als je op één van de nieuwe topics klikt (rechtsonder)
Misschien komt het omdat ik misschien wel of niet echte weeen aan het wegzuchten ben maar ik moet er bijna van huilen! Ik wil het oude forum terug! Dit is lelijk en onoverzichtelijk en de grootste ramp is dat ik mobiel niet kan inloggen, ik besta niet volgens viva

En wanneer komt nou eindelijk het knopje voor de smileys bij de eerste reactiemogelijkheid, ipv alleen bij de tweede pfff
Als iedereen zijn ava verandert herken ik straks niemand meer....

Ambroos! Spannend, dat je mot werpen! Ik zou de kleine Viefje noemen. Als eerbetoon aan dit geweldige roze forum.
en bij mij doet als klap op de vuurpijl ook nog is alles in een ander tabje openen... hellluppppp!
quote:ambrosia9 schreef op 18 april 2013 @ 22:20:

Misschien komt het omdat ik misschien wel of niet echte weeen aan het wegzuchten ben maar ik moet er bijna van huilen! Sterkte voor nu, of zometeen
Ik vind dat dikke zwarte gecombineerd met roze bovenaan de pagina wel mooi.

*muggenzift-modus*

Maar die stijl hadden ze door moeten trekken op de rest vd pagina; nicknamen en data ook vetgedrukt zwart. Nu is 't idd wat kinderlijk.

Misschien komt het omdat ik misschien wel of niet echte weeen aan het wegzuchten ben maar ik moet er bijna van huilen! Ik wil het oude forum terug! Dit is lelijk en onoverzichtelijk en de grootste ramp is dat ik mobiel niet kan inloggen, ik besta niet volgens viva

En wanneer komt nou eindelijk het knopje voor de smileys bij de eerste reactiemogelijkheid, ipv alleen bij de tweede pfffOe spannend,sterkte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Marels Het is een meisje, dus ik zou kunnen proberen om een deal te sluiten met viva, al het roze bij mij thuis, en dan het forum weer gewoon zoals t was.

Nog een klacht, waarom waarom zijn alle plaatjes van de pijlers veranderd?? Ben helemaal gedesorienteerd, dit kunnen ze niet maken! Zo kan ik niet baren hoor, mijn hele veilige omgeving is weg!
Thnx voor de knuffels, dat bevallen komt wel goed, laatste weken waren horror, dus ik verwelkom elke wee tot nu toe dan. Het schelden zal nog wel komen verwacht ik
Dacht ik toch even dat mijn ipad kuren had maar blijkt de nieuwe lay-out te zijn?!. Het is voor mij nagenoeg onleesbaar met die tig logo's door de tekst. Zwart op zwart leest nl niet zo lekker Viva. Nou ja, ik ben weg en kijk binnenkort wel of ze weer normaal kunnen doen hier
quote:ambrosia9 schreef op 18 april 2013 @ 22:26:

Marels Het is een meisje, dus ik zou kunnen proberen om een deal te sluiten met viva, al het roze bij mij thuis, en dan het forum weer gewoon zoals t was.

Nog een klacht, waarom waarom zijn alle plaatjes van de pijlers veranderd?? Ben helemaal gedesorienteerd, dit kunnen ze niet maken! Zo kan ik niet baren hoor, mijn hele veilige omgeving is weg!Dit is verreweg de beste die ik vandaag gehoord heb
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nummerzoveel... Hoe kwam jij ook alweer aan dat onderschrift.

Ik weet nog dat dat op één of ander topic sloeg maar weet niet meer waar het over ging.

En wanneer komt nou eindelijk het knopje voor de smileys bij de eerste reactiemogelijkheid, ipv alleen bij de tweede pfff

O maar poessss dan is dit toch heel inspirerend? Lieverdje, ga met je benen wijd, voeten op je bureau, voor je computer zitten, dan komt je baby zo naar buiten, richting de baarmoederkleuren van het VF!

Schat, dan hebben we eindelijk een voordeel van deze extravaganza!

Sterks lieve Ambroos. Ik denk aan je!

Oh, Ambroos, en als je geen deal met Viva kunt sluiten, dan noem je dr Marels toch?

Succes met de bevalling
Heb mijn avatar maar in stijl aangepast....
quote:Eleonora schreef op 18 april 2013 @ 22:30:

[...]

O maar poessss dan is dit toch heel inspirerend? Lieverdje, ga met je benen wijd, voeten op je bureau, voor je computer zitten, dan komt je baby zo naar buiten, richting de baarmoederkleuren van het VF!

Dankje

Ga ik proberen ja, zal ik m'n webcam aanzetten, geef ik een hele nieuwe invulling aan live bevallen
Aaah je arme poessie Marels, je ziet er ongeveer net zo ontevreden uit als ik nu. En natuurlijk noem ik haar Marels, zal het even met man bespreken, die is de luiertas voor de 400ste keer aan het checken, geheel niet zenuwachtig dus die staat vast open voor een nieuwe naam suggestie.
quote:Eleonora schreef op 18 april 2013 @ 22:30:

[...]

Wat spannend! Denk aan je .
Ik wil ook geen roze forum!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven